komentarze
BusteRZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BusteR2011.10.29, 10:36
Ciekawe jakiego dali procka do tego tplinka.
Jeżeli takiego, lub lepszego niż do Netgear WNDR 3700 to może go pobić zewnętrznymi antenami. Jeżeli nie... to po prostu kiszka.
Ja do mojego mam podpięty dysk ssd 20GB, chodzi na tym pełnoprawny debian i zasuwa aż miło na procku 667 którego można do 800 podkręcić bez problemu [no chyba że lato ;) wtedy wypada czymś go wietrzyć ]

Ogromny + tych urządzeń to fakt, że dając 1 wyjście USB obsługują huby bez problemu. Ja testowałem z 2 no nameami i byłem w stanie podłączyć 3 urządzenia [z więcej nie próbowałem].
StanleyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stanley2011.10.29, 14:45
Ja przy 10mW mam dobry zasięg w obrębie jednego pokoju, w kuchni na wprost łączy się przy conajmniej 50mW a w sypialni którą z pokojem łączy wspólny korytarz moge się połączyć dopiero przy 100% np. kiedy leże na łóżku a łózko odgradza od wejścia szafa w dodatku musze ustawić CTS na routerze i dezaktywować n bo inaczej kapota, tablet z wbudowanym 54g ma problem(zrywa połączenie jeśli wogóle się uda) a 11g(oba intela 2100 i 2200) odrobine lepiej, najlepiej jest na zewnętrznej karcie w modemie pcmcia option gt, komp stojący na wprost dzwi ma problem jesli karta (antenka jest wysoka) jest umieszczona z tyłu jednostki, teraz rozwiązałem problem niższą antenką. Routery testowałem dwa - edimax(obsługuje modem) i jakiś stary planet - było tak samo.
Karty sieciowe..było ich kilka i te same problemy.
Nie chodzi o to żeby miały 150Mbit,54Mbit cudem jest wogóle połączenie > 11Mbit
Sąsiad owszem nadaje na domyslnym kanale 11 ale bardzo trudno go złapać(czasem pojawia się zasięg) zmiana na inny niewiele pomogła.

Początkowo miałem podobne podejście co ty Telvas ale zmieniłem zdanie w miare gdy urządzenia lądowały poza głównym pokojem.

Pewnie w blokach jest to inaczej albo w mieszkaniach gdzie ściany są z płyty kartongips a w środku wełna mineralna..brat tak ma i jeden router nadaje na cały ok 150m2 dom, ja mieszkam w małym mieszkanku z cegły piaskowej(czy jakkolwiek to się zwie..ciężkie grube mury) i mocy jest na styk.
rybirekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rybirek2011.10.30, 08:40
Używam poprzedniej wersji, czyli TL-WR1043ND, co prawda ze zmienionym oprogramowaniem, ale kilka uwag. Dwie sztuki, oba pracujące jako 3g z modemami na usb.
Stabilność - nie zaglądałem od ostatniej aktualizacji oprogramowania, czyli jakieś pół roku, a jeden pracuje w trudnych warunkach, gdzie często są zaniki zasilania.
Zasięg - jeden z nich postawiony na miejscu wrt54gl i tu przeżyłem zaskoczenie, bo zasięg (przy stabilnym połączeniu) okazał się większy.
Minus - problem z wydajnością prądową usb - jeśli chcemy podpiąć coś więcej to zewnętrzny hub usb z własnym zasilaniem załatwia sprawę.

Jeśli nowa wersja będzie tak samo sprzętowo stabilna (oprogramowanie prędzej, czy później będzie alternatywne), to może być w przyszłości mój wybór, pod warunkiem zejścia z ceną w dół.
gambitingZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gambiting2011.10.30, 16:16
Ja mam u siebie neta 30mbit, router netgear w standardzie 802.11n niestety nie daje sobie rady z zatłoczeniem sieci, tylko w tej chwili skanowanie wykrywa mi 28 aktywnych sieci wifi dookoła. Nawet jeżeli jestem jedynym użytkownikiem,to transfer przy netgearze wynosi jakieś 1.5-2Mb/s, podczas gdy na routerze tp-linka mam bez problemu pełną prędkość internetu 30Mb/s. Jedno i drugie urządzenie jest ustawione w pełny tryb automatyczny(wybór kanału,mocy itp). Nie mówię tego,aby wykazać,że netgear jest zły - ale akurat u mnie o wiele wiele lepiej radzi sobie tp-link.
anncZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
annc2011.10.31, 12:00

Wśród popularnego sprzętu wi-fi w sprzedaży nie ma takiego, który nie spełnia norm, a mało kogo stać na Cisco czy FortiAP (nie mówiąc o konieczności konfiguracji parametrów z CLI)..




Nie zgadzam sie.
Pierwszy z brzegu przyklad - AirLive N.Power High-Power Access Point 802.11n.
Moc - 2W (2000mW) - jakich norm to sie trzyma ?
gambitingZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
gambiting2011.10.31, 16:02
annc @ 2011.10.31 12:00  Post: 515011

Wśród popularnego sprzętu wi-fi w sprzedaży nie ma takiego, który nie spełnia norm, a mało kogo stać na Cisco czy FortiAP (nie mówiąc o konieczności konfiguracji parametrów z CLI)..




Nie zgadzam sie.
Pierwszy z brzegu przyklad - AirLive N.Power High-Power Access Point 802.11n.
Moc - 2W (2000mW) - jakich norm to sie trzyma ?
Tylko,że tego nie wolno używać bez stosownego zezwolenia. Jeżeli ktoś to sobie po prostu kupuje i używa w domu to łamie prawo(nie mówię nawet o tym,że naraża swoje zdrowie).
KenjiroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kenjiro2011.11.04, 14:33
annc @ 2011.10.31 12:00  Post: 515011

Wśród popularnego sprzętu wi-fi w sprzedaży nie ma takiego, który nie spełnia norm, a mało kogo stać na Cisco czy FortiAP (nie mówiąc o konieczności konfiguracji parametrów z CLI)..
Nie zgadzam sie.
Pierwszy z brzegu przyklad - AirLive N.Power High-Power Access Point 802.11n.
Moc - 2W (2000mW) - jakich norm to sie trzyma ?

Wierzysz w to? Gdyby tak było, to produkt nie byłby dopuszczony do sprzedaży bez uprzedniej rejestracji w całej UE i USA (które ma limit 500mW mocy nadajnika bez rejestracji, o ile dobrze pamiętam). Kiedyś Ovislink był niezły i trzymał parametry, ale im dalej w las, tym więcej przegniłych liści.
Gentle_GiantZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gentle_Giant2012.05.16, 11:30
-1#28
Taki rogacz na pewno konkretnie dokarmia raka siłą sygnału ;)
Zaloguj się, by móc komentować