komentarze
grudzioZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
grudzio2011.08.07, 09:25
-3#1
Na Boga co Wy to testujecie?, kolejny test jakiś z kosmosu!
Monitory, drukarki, laptopy, myszki, klawiatury, nie mówiąc o gpu, cpu, mobo, zasilaczach i całej reszcie - tego się spodziewam po portalu z PClab w nazwie.
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2011.08.07, 09:32
12#2
Genialna miniaturka. Temat który podjęliście dla szerokiego grona czytelników jest powiedzmy taki sobie. Popieram przedmówcę - drukarki, monitory, klawiatury. Nie ma tego prawie w ogóle. W ogóle gdzie się newsy podziały??
KubaswielgusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kubaswielgus2011.08.07, 09:53
13#3
To ja też ponarzekam. Mnie akurat ten temat interesuje, ale chcialbym zobaczyć jakieś zdjęcia porównujące jakość obrazu. Czy z odległości 10m będzie możliwe zobaczyć w nocy twarz człowieka w jakości wystarczającej do identyfikacji?

Ja bym to raczej nazwał recenzją niż testem, po której nadal nie wiem czy nie kupuję kota w worku.
*Konto usunięte*2011.08.07, 09:58
HΛЯPΛGŌN @ 2011.08.07 09:32  Post: 495781
Genialna miniaturka. Temat który podjęliście dla szerokiego grona czytelników jest powiedzmy taki sobie. Popieram przedmówcę - drukarki, monitory, klawiatury. Nie ma tego prawie w ogóle. W ogóle gdzie się newsy podziały??


Te podzespoły nie są już produkowane. Twarde dyski też już przestali produkować.
BartesZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bartes2011.08.07, 11:21
ccwrclimited @ 2011.08.07 09:58  Post: 495783
Te podzespoły nie są już produkowane. Twarde dyski też już przestali produkować.

A... wiedziałem, ze coś tu ostatnio na rynku komputerowym nie gra! Cóż, czekamy na testy podgrzewanych kapci USB;)

PS. Swoją drogą chociaż jakieś porównanie zdjęć z tych kamer......
Bart TutZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bart Tut2011.08.07, 11:29
grudzio @ 2011.08.07 09:25  Post: 495780
Na Boga co Wy to testujecie?, kolejny test jakiś z kosmosu!
Monitory, drukarki, laptopy, myszki, klawiatury, nie mówiąc o gpu, cpu, mobo, zasilaczach i całej reszcie - tego się spodziewam po portalu z PClab w nazwie.


Popieram i zaproponuję kilka ciekawych rzeczy do przetestowania:
-Chłodzenie corsair H100
-Obudowa Corsair Carbide 400R
-Nowe dyski SSD np. OCZ Solid 3 czy najnowszy revo drive
-Karty graficzne np. ASUS GTX 580 Matrix Platinum

Osobiście wolałbym więcej mniejszych artykułów, w których testujecie najnowsze produkty. Wtedy na pewno zwiększy się popularność strony.
VymmiataczZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Vymmiatacz2011.08.07, 11:53
Ci goście, którzy przekaźnikiem załączają diody LED, ostro dali ciała jako inżynierowie...
Chociaż po namyśle stwierdzam, że tutaj marketoidzi mogli mieć więcej do powiedzenia.
scorpius3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
scorpius32011.08.07, 12:03
-5#8
uuu a - już dawno nic nie pisałem na labie, ale teraz nie potrafię siedzieć cicho...
Nie potrafię zrozumieć tego 'testu'...
...
Jest to pierwsza recenzja/test od miesięcy na labie, którego w ogóle nie przeczytałem (nawet podsumowania)...
mam nadzieję, że nie będzie to częste...
yotomeczekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
yotomeczek2011.08.07, 12:46
-2#9
scorpius3 @ 2011.08.07 12:03  Post: 495793
uuu a - już dawno nic nie pisałem na labie, ale teraz nie potrafię siedzieć cicho...
Nie potrafię zrozumieć tego 'testu'...
...
Jest to pierwsza recenzja/test od miesięcy na labie, którego w ogóle nie przeczytałem (nawet podsumowania)...
mam nadzieję, że nie będzie to częste...


a coś Twój komentarz wnosi? Nie podchodzi temat to sie nie czyta. A komentowanie nieprzeczytanego tekstu to jakieś dziwactwo...
pawelczykesikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pawelczykesik2011.08.07, 13:46
12#10
A gdzie przykładowe zdjęcia i filmy kręcone danymi kamerami ? : /
SyBErXZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SyBErX2011.08.07, 13:48
Już niebawem testy elektrycznych maszynek do golenia! :D
PrixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Prix2011.08.07, 13:55
Bardzo ciekawy test, nie rozumiem z kolei osób twierdzących, że nie w temacie portalu- moim zdaniem jak najbardziej.

Jedna osoba wyraziła w swoją opinie, cała reszta później się tym sugeruje...
carbovZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjicarbov2011.08.07, 15:16
pawelczykesik @ 2011.08.07 13:46  Post: 495803
A gdzie przykładowe zdjęcia i filmy kręcone danymi kamerami ? : /
Prawie każdy ze zrzutów ekranu można powiększyć klikając nań - na niektórych z nich widać przykładowe zdjęcia w pełnej rozdzielczości.
Zrobiliśmy więcej zrzutów i zdjęć, ale w naszym przekonaniu nie pokazywały one wiele więcej niż te.
Jakość obrazków nie była lepsza niż zaprezentowana na zrzutach (po powiększeniu).
Kubaswielgus @ 2011.08.07 09:53  Post: 495782
Czy z odległości 10m będzie możliwe zobaczyć w nocy twarz człowieka w jakości wystarczającej do identyfikacji?
W przypadku Compro - z 5 m bez problemu. Z 10 - to zależy ile trzeba by człowieka zidentyfikować.
thomsonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
thomson2011.08.07, 15:20
Trzy tygodnie temu broniłem magisterki właśnie z tematyki systemów CCTV IP :)

Ten ostatni model Edimax aż się prosi o wbudowanie akumulatorka (takiego jak w telefonach jakieś 1500mAh) i by zyskała dodatkową funkcjonalność. Wkładasz karte SD, akumulatorek i masz kilka godzin monitoringu adhoc w każdym miejscu (jeszcze obudowa odporna na wilgoć do pracy na zewnątrz).

BTW. Wtyczki do przeglądarki VLC to IMO i tak dużo lepsze wyjście niż wtyczki ActiveX i kompatybilność tylko z IE w sprzęcie Boscha czy Samsunga kosztującym kilkanaście tysięcy PLN ;)
AlartZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Alart2011.08.07, 15:22
Akurat bardzo dobry temat artykułu. Przedstawienie pewnego mało znanego segmentu rynku elektroniki. Nie znam się na takich kamerach, ale wydaje mi się, że informacja o większej dostępności tego typu rozwiązań w połączeniu z przedstawieniem możliwości poszerza wszystkim czytelnikom horyzonty.
Przecież w kompach nic nowego nie ma. Zresztą np. całkiem niedawno były testy obudów, chłodzeń, myszy, monitorów, programów, tabletów, kart dźwiękowych etc. A tutaj niezła ciekawostka. Sam artykuł mocno siermiężny: przedstawienie interfejsu, możliwości, każda kamera na 5 stron i nie da się tego wszystkiego przeczytać. Chętniej zobaczyłbym krótsze, zwięzłe przedstawienie opcji w zwartej formie i przykładowy obraz z takiej kamery zamiast 10 screenów.
thomsonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
thomson2011.08.07, 15:26
carbov @ 2011.08.07 15:16  Post: 495811

Kubaswielgus @ 2011.08.07 09:53  Post: 495782
Czy z odległości 10m będzie możliwe zobaczyć w nocy twarz człowieka w jakości wystarczającej do identyfikacji?
W przypadku Compro - z 5 m bez problemu. Z 10 - to zależy ile trzeba by człowieka zidentyfikować.

'zgodnie ze standardem dla telewizji dozorowej, aby rozpoznać osobę musi ona zajmować 50% wysokości ekranu, natomiast do identyfikacji potrzeba 120%'

Ale to raczej wytyczne z czasów analogowych klatek PAL. Dla megapikslowych kamer będzie mniej.
shaqplZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
shaqpl2011.08.07, 17:12
-5#17
Co to ma w ogóle być? Czy to jest TechLab czy PCLab? Już lepszy byłby test ślizgaczy do myszek. Porażka! Jeśli już olewacie 'PC' w swojej nazwie to ją zmieńcie bo w chwili obecnej wprowadzacie swoich 'czytaczy' w błąd. Proszę, ogarnijcie się.
Dwd89Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dwd892011.08.07, 18:25
Kamery które zaprezentowaliście nie są tanie.

Pytanie brzmi: jaka jest różnica między kamerą Actio 5089 za 300 zł brutto. Która również ma funkcję Kamery IP a kamerą jakie przetestowaliście.

carbovZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjicarbov2011.08.07, 18:56
Dwd89 @ 2011.08.07 18:25  Post: 495829
Kamery które zaprezentowaliście nie są tanie.
Pytanie brzmi: jaka jest różnica między kamerą Actio 5089 za 300 zł brutto. Która również ma funkcję Kamery IP a kamerą jakie przetestowaliście.

Z testowanych D-Link jest najdroższy, a wypada nieco gorzej od Compro. Edimax kosztuje poniżej 300 zł i pozwala na znacznie mniej niż te droższe. Widać to zarówno w jakości obrazu jak i w liczbie i złożoności funkcji.
Czytając artykuł, czytelnik dowiaduje się, jakie funkcje i jak zrealizowane znajdzie w nowoczesnych kamerach IP. Ponieważ wcześniej nie publikowaliśmy tego typu artykułów, ten zawiera więcej szczegółowych opisów funkcji.

Same kamery IP są dosyć bliskie technice komputerowej. Dla niektórych (wielu?) entuzjastów komputerowych możliwość zdalnego monitorowania pomieszczenia poprzez komputer to atrakcyjny temat.
elektrownikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
elektrownik2011.08.07, 23:26
-5#20
Buhahaha, za taką cenę to bardziej się opłaci kupić mikrokomputerek na ARM z hostem USB i kamerkę na USB, ceny gigantyczne jak na oferowaną jakość...
Zaloguj się, by móc komentować