komentarze
FirekageZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Firekage2011.04.28, 14:10
Galnospoke @ 2011.04.28 11:56  Post: 474689

BTW: Jaki cholerny blad, ze nie zrobilem screenshota artkulu przed komentarzem. Kto by sie spodziewal takiego gowniarstwa...


Jeśli ktoś wie o co chodzi to chętnie się tego dowiem.
M@M2011.04.28, 14:39
a ja dawno temu mialem c2d i radeona x1950. w tamtych czasach byl to demon. i mialem tez dwie listwy bo bylo daleko do gniazdka w scianie. jedna najtansza ale druga dosc droga bo prawie za dwie setki. pewnego pieknego ranka budowlancy z firmy developorskiej podlaczyli betoniarke do gniazdka w jednym z pustych jeszcze mieszkan. jak mi pierd..lo w domu to myslalem ze ktos granat wrzucil. i tyle bylo z mojego komputera prawie nowego. jedynie pamiec przezyla i dysk twardy. historie pisze wam ku przestrodze ze czasem nie warto kupowac drogiej listwy bo i tak nie pomoze.
majkel84Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjimajkel842011.04.28, 14:42
No cóż -- po prostu kolega Galnospoke jest niedoinformowany. Rzuca mięsem gdzie popadnie bez żadnego sprawdzenia informacji. Ja nie lubię takich trolli dlatego sam wolę się każdorazowo wyjaśniać bezczelne i co najważniejsze bezpodstawne oszczerstwa. Poniżej link buforowanej strony (z 26 kwietnia)

http://webcache.googleusercontent.com/sear...e=www.google.pl
Jak widać zbuforowane sporo przed tym oszczerczym komentarzem. Nie wiem jak długo ten link będzie aktywny. Choć pewnie zaraz się dowiem, że i jego sfabrykowałem...
bobokZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bobok2011.04.28, 15:33
Wprawdzie tej bym nie kupił, bo mam listwę zamontowaną pod ręką i nie ma problemu z jej wyłączeniem, ale jednak sama idea bardzo pozytywna. Jak wszędzie wkurza mnie moda 'eco', to tutaj akurat ją popieram. Druga sprawa, Acar to naprawdę niezła firma, nawet raz uratowała mi już komputer, kiedy przepięcie załatwiło sprzęt w połowie domu. Jeśli ktoś nie wyłącza urządzeń na noc, to ta listwa będzie bardzo dobrym pomysłem.
FirekageZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Firekage2011.04.28, 15:37
bobok @ 2011.04.28 15:33  Post: 474825
Wprawdzie tej bym nie kupił, bo mam listwę zamontowaną pod ręką i nie ma problemu z jej wyłączeniem, ale jednak sama idea bardzo pozytywna. Jak wszędzie wkurza mnie moda 'eco', to tutaj akurat ją popieram. Druga sprawa, Acar to naprawdę niezła firma, nawet raz uratowała mi już komputer, kiedy przepięcie załatwiło sprzęt w połowie domu. Jeśli ktoś nie wyłącza urządzeń na noc, to ta listwa będzie bardzo dobrym pomysłem.


Z tego co widziałem w marketach, to większość listw zrobiłaby to samo - nawet na pudełkach piszą, że chroni do jakiegoś tam ładunku, chyba 420j.
de99ialZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
de99ial2011.04.29, 10:56
M@M @ 2011.04.28 14:39  Post: 474793
a ja dawno temu mialem c2d i radeona x1950. w tamtych czasach byl to demon. i mialem tez dwie listwy bo bylo daleko do gniazdka w scianie. jedna najtansza ale druga dosc droga bo prawie za dwie setki. pewnego pieknego ranka budowlancy z firmy developorskiej podlaczyli betoniarke do gniazdka w jednym z pustych jeszcze mieszkan. jak mi pierd..lo w domu to myslalem ze ktos granat wrzucil. i tyle bylo z mojego komputera prawie nowego. jedynie pamiec przezyla i dysk twardy. historie pisze wam ku przestrodze ze czasem nie warto kupowac drogiej listwy bo i tak nie pomoze.


A gniazdko miałeś uziemione czy zerowane?

Jak pisałem poprzednio zamiast eco wole sprawdzone i pewne zabezpieczenie.
http://www.apc.com/products/resource/inclu..._sku=PF8VNT3-FR to

Polecam. Trochę kosztuje ale warto.
FirekageZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Firekage2011.04.29, 17:23
de99ial @ 2011.04.29 10:56  Post: 475181
M@M @ 2011.04.28 14:39  Post: 474793
a ja dawno temu mialem c2d i radeona x1950. w tamtych czasach byl to demon. i mialem tez dwie listwy bo bylo daleko do gniazdka w scianie. jedna najtansza ale druga dosc droga bo prawie za dwie setki. pewnego pieknego ranka budowlancy z firmy developorskiej podlaczyli betoniarke do gniazdka w jednym z pustych jeszcze mieszkan. jak mi pierd..lo w domu to myslalem ze ktos granat wrzucil. i tyle bylo z mojego komputera prawie nowego. jedynie pamiec przezyla i dysk twardy. historie pisze wam ku przestrodze ze czasem nie warto kupowac drogiej listwy bo i tak nie pomoze.


A gniazdko miałeś uziemione czy zerowane?

Jak pisałem poprzednio zamiast eco wole sprawdzone i pewne zabezpieczenie.
http://www.apc.com/products/resource/inclu..._sku=PF8VNT3-FR to

Polecam. Trochę kosztuje ale warto.


Z ciekawostek, popatrz co o niej piszą tutaj:

http://www.ceneo.pl/;015295222-10.htm
de99ialZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
de99ial2011.04.29, 19:58
Firekage @ 2011.04.29 17:23  Post: 475265
de99ial @ 2011.04.29 10:56  Post: 475181
(...)


A gniazdko miałeś uziemione czy zerowane?

Jak pisałem poprzednio zamiast eco wole sprawdzone i pewne zabezpieczenie.
http://www.apc.com/products/resource/inclu..._sku=PF8VNT3-FR to

Polecam. Trochę kosztuje ale warto.


Z ciekawostek, popatrz co o niej piszą tutaj:

http://www.ceneo.pl/;015295222-10.htm


Tak widziałem tą opinię - wisi na każdym portalu typu ceneo. IMHO to bzdura. APC ma serwis polegający na tym, że najpierw przysyłają sprawną sztukę a potem masz 7 dni na odesłanie wadliwej. Sam więc rozumiesz, że to co napisał owy 'nabywca' brzmi co najmniej dziwnie. Plus - wolę sprzęt z ubezpieczeniem, a nie jakiegoś Acara...
majkel84Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjimajkel842011.04.29, 20:27
Rzeczywiście ten komentarz wygląda jak pisany po złości. A Ubezpieczenie - bardzo fajna rzecz. choć jak faktycznie przyjdzie z niego skorzystać to ciężko będzie spełnić wszystkie warunki.
de99ialZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
de99ial2011.04.29, 22:34
Bo ubezpieczenie jest tak napisane, żeby wymusić na użytkownikach porządne zadbanie o sprzęt, a nie 'wteknij gdzie popadnie a potem płacz'.
Markus_KrakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Markus_Krak2011.05.01, 11:54
Zasadnicze pytanie, którego chyba nikt nie zadał, jakim prądem można obciążyć gniazdo sterujące (master)? Przy komputerach z mocnymi kartami graficznymi i 'podkręcanymi' elementami komputera może to być istotne.
Opson6667Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Opson66672011.05.02, 01:26
16A
kepa416Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kepa4162011.05.02, 13:23
Ułamek kwoty nie bardzo dobra listwa z bezpiecznikami to okolice 50 zł, jak ułamek kwoty może masz zwykły przedłużacz z marketu za 14 zł z włącznikiem.

Mi takie listy kilka razy uratowały sprzęt i raz zawiodło bo poszło napięcie po linii telefonicznej teraz mam Belkina z podłączaniem na tv i rj45 i jest okey.
FENIX2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
FENIX22011.05.04, 15:35
70zł dopłaty za mikroprocesor Atmel przekaźnik i garstkę elementów dyskretnych!
Nawet nie ma w tej listwie dobrego filtra przeciwzakłóceniowego tylko warystor który można kupić za parę groszy.

'Dobrze widoczna jest rurka bezpiecznika termicznego, który odpowiada za bezpieczeństwo: w razie przekroczenia temperatury po wystąpieniu przepięcia o wielkiej mocy odcina prąd.'

'Wielkiej mocy'. Dobre. :-)
Jakoś niezrozumiałe jest dla mnie opis działania tego bezpiecznika termicznego. Mi to wygląda na to że on odcina warystor.
GreDiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
GreDi2019.05.06, 20:36
Zgodnie z normą PN-EN 60950, której podlegają tego typu urządzenia, obudowa nie może być łatwo dostępna, tj. nie może dać się otworzyć za pomocą ogólnodostępnych narzędzi. Dlatego nie znajdziecie w niej śrubek.


No dobra. To jak to rozkręcić? ;-)
Bo mi własnie zdechła ta listwa i chciał bym ją ożywić.
Mój pierwszy odruch to rozwiercić, tylko co dalej? Chciałbym później móc to złożyć.
Edytowane przez autora (2019.05.06, 20:38)
Zaloguj się, by móc komentować