komentarze
SquizzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Squizz2010.09.01, 12:14
-18#1
Nie prościej było zaktualizować poprzedni news?
loltoffikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
loltoffik2010.09.01, 12:16
10#2
No to nieźle, mogli się przynajmniej postarać. A tak mają tylko kilka(set, tysięcy?) więcej odwiedzin na stronie... Ah :E
ArchaniołZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Archanioł2010.09.01, 12:21
więc jeśli taki amator oszukał tyle osób to co mogą...............
JKm.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
JKm.2010.09.01, 12:22
nie dziwi mnie to, sam zastanawiałem się że co tak szybko 68xx nie pierw low profile?
i teraz będzie:
lol, wtf, wiedziałem, żal jacy wy wolni jesteście wiedziałem to od dawna, zabić go, nvidia ftw
itp.itd.
prosiacekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
prosiacek2010.09.01, 12:23
No, cholernie oczywiste. Szkoda tylko, że ten jakże błyskotliwy komentarz nie pojawił się wraz z newsem 'Dwa następne testy Radeona HD 6870'... :>
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2010.09.01, 12:26
Zakładałem, że to fake i tak.

Różnic nie widzę - co nie przeszkadza mi wierzyć, że to fake.

I nie przeszkadza w przypuszczaniu, że seria HD6 będzie wydajniejsza od poprzedniej. gdyby było inaczej to chyba pierwsza taka seria w historii :E

Jedynie czego nie możemy być pewni to wydajność w tesselacji, ale to i tak po premierze dopiero da się sprawdzić nawet jakby takie wyniki przed premierą samo AMD rozsyłało :P
KrisZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kris2010.09.01, 12:27
Taak, teraz zły ten cały 'amator' ,ale czemu przed tym boomem żaden z wielkich redaktorów równie wielkich portali [nie ,nie - nie mam na myśli laba,bo sami dostaliście te wiadomość z innego serwisu] się nie spostrzegł skoro to taka amatorszczyzna, emocje wzięły górę nad profesjonalizmem i mamy wynik :f .

fix'd
KomonixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Komonix2010.09.01, 12:29
a po za tym to chyba powinno być AMD Radeon HD 6800 Series a nie ATI ;p
cyrix133.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cyrix133.2010.09.01, 12:29
-13#9
Oczywiście, że oszustwo - nowe karty graficzne AMD będą miały dużo większą wydajność niż ta, którą przedstawiono na spreparowanych wynikach z benchmarków
Tylko lamer mógłby się nie domyśleć...
danon1948Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
danon19482010.09.01, 12:34
-13#10
wiadomo było od początku
VegaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiVega2010.09.01, 12:35
prosiacek @ 2010.09.01 12:23  Post: 408594
No, cholernie oczywiste. Szkoda tylko, że ten jakże błyskotliwy komentarz nie pojawił się wraz z newsem 'Dwa następne testy Radeona HD 6870'... :>


Tamten wstawił Eryk, a ja akurat wróciłem niedawno z pracy, zajrzałem na Laba, na mej twarzy przerażenie na widok, no i jest.

Kris @ 2010.09.01 12:27  Post: 408596
Taak, teraz zły ten cały 'amator' ,ale czemu przed tym boomem żaden z wielkich redaktorów równie wielkich portali [nie ,nie - nie mam na myśli laba,bo sami dostaliście te wiadomość z innego serwisu] się nie spostrzegli skoro to taka amatorszczyzna, emocje wzięły górę nad profesjonalizmem i mamy wynik :f .


Pojęcia nie mam :hmm: . Owszem fałszywki nie są rzadkością, ale od tych aż wieje tandetą. Besides, trudno mi pojąć, że w większych serwisach (zagranicznych) nie wiadomo najwyraźniej tego, że niemożliwym fizycznie jest to, aby jakaś prywatna osoba, z jakiegoś forum, mogła robić testy Radeona HD 6870. Musiałaby go sama wyprodukować ;) . (tu nawiązuję od końcówki newsa o kotletach i AMD)

Squizz @ 2010.09.01 12:14  Post: 408586
Nie prościej było zaktualizować poprzedni news?


Wtedy znacznie, znacznie mniej osób dowiedziałoby się o fałszywce, nawet gdyby dodać do tytułu 'Atkualizacja'.
marlonxxZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
marlonxx2010.09.01, 12:36
Z tego co czytałem to nie będzie ATI Radeon tylko ma być AMD Radeon ,i to już może być podstawą do twierdzenia że ten benchmark to fake.
SzwarcuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szwarcu2010.09.01, 12:36
A tak minusowaliście w każdym newsie o HD6*** każdego kto sądził że to fake ...
Lukas_16Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lukas_162010.09.01, 12:46
-4#14
Tylko frajerzy się nabrali :D
EL M4RI4CH1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
EL M4RI4CH12010.09.01, 12:47
teraz piszecie ze wiadomo bylo ze fake ja jak sie czytalo te komenty i nawet samemu pisalo to wszyscy w to wierzyli i pisali jaki to on nie bedzie super itp a tu takie cos sam przyznam ze ciezko mi bylo uwierzyc w az taki przyrost mocy w stosunku do poprzedniej generacji tymbardziej ze byla ona wydana niecaly rok temu i trzyma sie dobrze ale myslalem ze AMD popsrosu przycielo bardziej Cyprysa i jak nV wypusci konkurencje to odgrzeja kotleta i ich dobija

<EDIT>
Lukas_16 @ 2010.09.01 12:46  Post: 408611
Tylko frajerzy się nabrali :D


czyli caly pclab to frajerzy?
chizraZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
chizra2010.09.01, 12:53
W komencie do poprzedniego newsa pisałem, że im ( Chinolom ) nie można ufać i co widzę...bueheheheh.
eagleZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
eagle2010.09.01, 12:55
-6#17
Panie Piotruś czytasz Pan komentarze ? Zapraszam do poprzedniego 'newsa' onowych radkach 3 komentarz. Mój dokładnie. Po cholercie... robisz newsa z tego ?
hej1988Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hej19882010.09.01, 12:58
mooon @ 2010.09.01 12:55  Post: 408616
Panie Piotruś czytasz Pan komentarze ? Zapraszam do poprzedniego 'newsa' onowych radkach 3 komentarz. Mój dokładnie. Po cholercie... robisz newsa z tego ?

sie edytowało co ? Po to Piotr zrobił newsa, ażeby więcej ludzi mogło to dostrzec, zresztą sam wyjaśnił ocb, więc się nie czepiaj
vandalizmoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vandalizmo2010.09.01, 13:00
Unigine faktycznie shopped (pola z FPSami zbyt jasne w stosunku do reszty):
http://www.errorlevelanalysis.com/permalink/62662dd/
ale z 3Dmarka wyglądają lepiej
http://www.errorlevelanalysis.com/permalink/833c11b/
(noise wokół wszystkich napisów to przede wszystkim wina jpg'a)

co nie zmienia faktu, że i tak może być fake
VegaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiVega2010.09.01, 13:00
EL M4RI4CH1 @ 2010.09.01 12:47  Post: 408612
teraz piszecie ze wiadomo bylo ze fake ja jak sie czytalo te komenty i nawet samemu pisalo to wszyscy w to wierzyli i pisali jaki to on nie bedzie super itp a tu takie cos sam przyznam ze ciezko mi bylo uwierzyc w az taki przyrost mocy w stosunku do poprzedniej generacji tymbardziej ze byla ona wydana niecaly rok temu i trzyma sie dobrze ale myslalem ze AMD popsrosu przycielo bardziej Cyprysa i jak nV wypusci konkurencje to odgrzeja kotleta i ich dobija


Teraz niektórzy zgrywają cwaniaków 'ja pisałem, że to pewnie fake'. Tyle że wcześniej jakoś dowodów nie byli w stanie przedstawić :E . Napisać 'fake' jest łatwo, pod wynikami nieoficjalnymi, ale napisać, dlaczego to na pewno jest fake, to już żaden nie potrafił ;) .
Zaloguj się, by móc komentować