komentarze
AtimaniacZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Atimaniac2010.08.04, 12:29
17#1
'czy ekran 3D w smartfonie ma sens? '

NIE
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2010.08.04, 12:42
15#2
Atimaniac @ 2010.08.04 12:29  Post: 399520
'czy ekran 3D w smartfonie ma sens? '

NIE

'czy ekran 3D w [tu wstaw nazwę urządzenia] ma sens? '

NIE
WekmyrZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Wekmyr2010.08.04, 12:43
-2#3
'czy [wstaw cokolwiek] ma sens?'

NIE
Krzysiek1993rZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krzysiek1993r2010.08.04, 12:47
-5#4
Oczywiście, że ma... zastosowań jest bardzo wiele... od prostych gier i filmów w 3d do narzędzi jak przeglądarka internetowa, gdzie mniej istotne elementy 'odsuwają nam się do tyłu... lub np. pomniejszając stronę mielibyśmy wrażenie, że ją po prostu odsuwamy od oczu....
Widzę, że autor uznaje smartphone po prostu za telefon... w dzisiejszych czasach smartphone to po prostu komputer w małej obudowie z funkcję dzwonienia... przenośne centrum rozrywki....
Jeżeli 3d nie ma sensu tu to na zwykłych komputerach i telewizorach też nie ma sensu :)
AmarantinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amarantin2010.08.04, 12:53
Krzysiek1993r @ 2010.08.04 12:47  Post: 399527
to na zwykłych komputerach i telewizorach też nie ma sensu :)

Bo nie ma :E
NomadZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Nomad2010.08.04, 12:57
Krzysiek1993r @ 2010.08.04 12:47  Post: 399527
Oczywiście, że ma... zastosowań jest bardzo wiele... od prostych gier i filmów w 3d do narzędzi jak przeglądarka internetowa, gdzie mniej istotne elementy 'odsuwają nam się do tyłu... lub np. pomniejszając stronę mielibyśmy wrażenie, że ją po prostu odsuwamy od oczu....
Widzę, że autor uznaje smartphone po prostu za telefon... w dzisiejszych czasach smartphone to po prostu komputer w małej obudowie z funkcję dzwonienia... przenośne centrum rozrywki....
Jeżeli 3d nie ma sensu tu to na zwykłych komputerach i telewizorach też nie ma sensu :)


Już widzę. Przeglądając WWW wyskakuje reklama która zasłoni wszystko a [x] będzie gdzies w głębi
MglistyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mglisty2010.08.04, 12:58
-1#7
Krzysiek1993r @ 2010.08.04 12:47  Post: 399527
Oczywiście, że ma... zastosowań jest bardzo wiele... od prostych gier i filmów w 3d do narzędzi jak przeglądarka internetowa, gdzie mniej istotne elementy 'odsuwają nam się do tyłu... lub np. pomniejszając stronę mielibyśmy wrażenie, że ją po prostu odsuwamy od oczu....
Widzę, że autor uznaje smartphone po prostu za telefon... w dzisiejszych czasach smartphone to po prostu komputer w małej obudowie z funkcję dzwonienia... przenośne centrum rozrywki....
Jeżeli 3d nie ma sensu tu to na zwykłych komputerach i telewizorach też nie ma sensu :)


Wiesz że wielokropek nie jest kropką i nie powinno się go stosować TAK CZĘSTO?

A takie bajery to możesz sobie wymyślać - bateria i procesor tych cudów by nie wytrzymała.
szefonsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szefons2010.08.04, 13:00
-3#8
Amarantin @ 2010.08.04 12:53  Post: 399531
Krzysiek1993r @ 2010.08.04 12:47  Post: 399527
to na zwykłych komputerach i telewizorach też nie ma sensu :)

Bo nie ma :E

Widać, że nie oglądałeś nic na tv w 3d. Oczywiście w smartfonie to bezsens.
pXellZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pXell2010.08.04, 13:04
-3#9
CZY DA RADE
AtimaniacZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Atimaniac2010.08.04, 13:14
Krzysiek1993r @ 2010.08.04 12:47  Post: 399527
Oczywiście, że ma... zastosowań jest bardzo wiele... od prostych gier i filmów w 3d do narzędzi jak przeglądarka internetowa, gdzie mniej istotne elementy 'odsuwają nam się do tyłu... lub np. pomniejszając stronę mielibyśmy wrażenie, że ją po prostu odsuwamy od oczu....
Widzę, że autor uznaje smartphone po prostu za telefon... w dzisiejszych czasach smartphone to po prostu komputer w małej obudowie z funkcję dzwonienia... przenośne centrum rozrywki....
Jeżeli 3d nie ma sensu tu to na zwykłych komputerach i telewizorach też nie ma sensu :)

3D okey ale w kinach.Wciskanie nam 3D do domów do bezsens,a o smartfonach,telefonach nie wspomnę.
AmarantinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amarantin2010.08.04, 13:17
szefons @ 2010.08.04 13:00  Post: 399536

Widać, że nie oglądałeś nic na tv w 3d. Oczywiście w smartfonie to bezsens.

Swój pierwszy film w 3D oglądałem w 2002 roku wiec mnie tutaj nie pouczaj :D Widziałem sporo filmów w tej technologii i dla mnie jest po prostu zbędna i mecząca. W dobrych filmach przestaje ją zauważać po 5 minutach a złych filmów wcale nie zamienia w warte obejrzenia.
dantheosZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dantheos2010.08.04, 13:28
Oni dają nam co róż nowe rzeczy ze byśmy im portfele pakowali zielonymi na nic to komu oby dalej zarabiać .Tak się dzieje ze sprzętem komputerowym te nowości nie zwiększają zbytni osiągów pc i kto ma starszy komp na starej podstawce też ze wszystkim daje rade.
Można by tak beż końca wymieniać
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2010.08.04, 14:00
dantheos @ 2010.08.04 13:28  Post: 399548
Oni dają nam co róż nowe rzeczy ze byśmy im portfele pakowali zielonymi na nic to komu oby dalej zarabiać .Tak się dzieje ze sprzętem komputerowym te nowości nie zwiększają zbytni osiągów pc i kto ma starszy komp na starej podstawce też ze wszystkim daje rade.
Można by tak beż końca wymieniać

True, true... Ale ludzie tego i tak nie zrozumieją, będą fanatycznie wychwalać bzdurne nowinki technologiczne, tak wspaniałe, tak innowacyjne, tak nowoczesne - a naprawdę leżące od 10 lat w sejfach, w oczekiwaniu na dogodny moment do przeprania ludziom mózgów u wprowadzenia kolejnej głupotki mającej na celu wyciągnięcie kasy.
Oczywiście nie uciekniemy przed tym, bo nikt z nas sam nie wyprodukuje dobrego filmu, ani nie zaprojektuje nowego procesora. Niemniej jednak warto mieć tego świadomość, żeby chociaż 1 raz na 10 nie dać się naciąć, a także nie toczyć piany na forach i wśród znajomych :)
NeoMagNetZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
NeoMagNet2010.08.04, 14:12
Ja widziałem 3D w akcji na telewizorze i w grach komputerowych i powiem szczerze, że nawet gdyby mi chciali za to płacić to bym tego nie używał! Nie mam zamiaru po roku nosić okularów (nie do 3d), a po 2 latach oślepnąć. Od tego dziadostwa strasznie bolą oczy, po takim Avatarze płakałem, ale przez debilne efekty 'czyde', a nie przez film. Po tym filmie który był specjalnie nakręcony w 3d powiedziałem sobie nigdy więcej, filmów przerobionych do 3d to nawet nie chciałby oglądać.
SkymadZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Skymad2010.08.04, 14:16
3D będzie miało sens dopiero gdy:
a) będzie dużo tańsze
b) nie będzie męczyło wzroku
c) nie będzie trzeba używać śmiesznych okularków.
Ciekawe, ile przyjdzie nam poczekać...
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2010.08.04, 15:13
NeoMagNet @ 2010.08.04 14:12  Post: 399570
Ja widziałem 3D w akcji na telewizorze i w grach komputerowych i powiem szczerze, że nawet gdyby mi chciali za to płacić to bym tego nie używał! Nie mam zamiaru po roku nosić okularów (nie do 3d), a po 2 latach oślepnąć. Od tego dziadostwa strasznie bolą oczy, po takim Avatarze płakałem, ale przez debilne efekty 'czyde', a nie przez film. Po tym filmie który był specjalnie nakręcony w 3d powiedziałem sobie nigdy więcej, filmów przerobionych do 3d to nawet nie chciałby oglądać.

Większość ludzi ma takie podejście. Ale wytwórnie sobie z tego doskonale zdają sprawę. Im nie chodzi o spopularyzowanie 3D, bo na to obecnie nie ma szans. Im chodzi o wyciągnięcie jak największych pieniędzy, nim już wszyscy ludzie się skumają, że to jest kit z tym 3D. Jak na razie kasy już z tego nędznego 3D wyczesali bardzo dużo...
seraf20Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
seraf202010.08.04, 15:20
Skymad @ 2010.08.04 14:16  Post: 399574
3D będzie miało sens dopiero gdy:
a) będzie dużo tańsze
b) nie będzie męczyło wzroku
c) nie będzie trzeba używać śmiesznych okularków.
Ciekawe, ile przyjdzie nam poczekać...

To razem z tobą czekam na hologramy.
AndreeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Andree2010.08.04, 16:35
Krzysiek1993r @ 2010.08.04 12:47  Post: 399527
Oczywiście, że ma... zastosowań jest bardzo wiele... od prostych gier i filmów w 3d do narzędzi jak przeglądarka internetowa, gdzie mniej istotne elementy 'odsuwają nam się do tyłu... lub np. pomniejszając stronę mielibyśmy wrażenie, że ją po prostu odsuwamy od oczu....
Widzę, że autor uznaje smartphone po prostu za telefon... w dzisiejszych czasach smartphone to po prostu komputer w małej obudowie z funkcję dzwonienia... przenośne centrum rozrywki....
Jeżeli 3d nie ma sensu tu to na zwykłych komputerach i telewizorach też nie ma sensu :)

Zdecydowana większość ludzi używa niewielkich i tanich telefonów komórkowych z fizyczną klawiaturą numeryczną. Dlatego Nokia na razie nie bankrutuje.
Jak ktoś chce mieć zamiast telefonu absurdalnie drogi przenośny telewizorek 3D którego strach wyjąć w autobusie to jego sprawa i jego pieniądze. Tylko niech nie płacze jak się szybka rozbije albo ktoś mu go zabierze.
crejzusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
crejzus2010.08.04, 17:09
dlaczego się ograniczać do 2D ? Oczywiście że 3D ma sens w każdym urządzeniu - pod warunkiem że nie będzie trzeba nosić specjalnych okularów bo to mija się z funkcjonalnością.

Dlaczego w kinach widzicie sens a w domu już nie koniecznie?

To tak jakby mówić że drukarka laserowa jest bez sensu przecież można wydrukować to samo na atramentowej bądź jeszcze lepiej na igłowej ;)) A teraz sobie wyobraźcie że już w krótce będziecie mogli drukować w 3D w swoim własnym domu :)
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2010.08.04, 17:57
crejzus @ 2010.08.04 17:09  Post: 399614
dlaczego się ograniczać do 2D ? Oczywiście że 3D ma sens w każdym urządzeniu - pod warunkiem że nie będzie trzeba nosić specjalnych okularów bo to mija się z funkcjonalnością.

Dlaczego w kinach widzicie sens a w domu już nie koniecznie?

To tak jakby mówić że drukarka laserowa jest bez sensu przecież można wydrukować to samo na atramentowej bądź jeszcze lepiej na igłowej ;)) A teraz sobie wyobraźcie że już w krótce będziecie mogli drukować w 3D w swoim własnym domu :)

Ależ widzimy sens 3D wszędzie: w domu, w kinie, w smartfonie; widzimy jak najbardziej! Ale nie w takiej postaci, jak teraz - okularki, dziwny ekran (i tak płaski), bóle głowy, ryzyko wad wzroku.

Do prawdziwego 3D trzeba wynaleźć nową technologię prezentacji, a nie adaptować zwyczajne, stare, płaskie ekrany do tego celu.
Zaloguj się, by móc komentować