Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5 6 7 ... 10 »
Gilas (2010.09.10, 14:26)
Ocena: 6
#1

0%
Piękny Art w dobie mojej polemiki z Promilusem na temat fizyki w grach (http://pclab.pl/kom56271--0.html#c412038).
Pozdrawiam wszystkich bez wyjątku, proponuje troszkę ogłady w wyciąganiu pochopnych wniosków i sądów.

AMEN :-)
fajny Rafałek (2010.09.10, 14:39)
Ocena: 5
#2

0%
Wielka szkoda, że PhysX nie ratuje tych gierek przed byciem nudnymi. Może poza UT3, ale tam krytyka się należy, bo jakoś zaprzęgneli do fizyki GeoModa w Red Faction i jakoś to nie ustępowało możliwościami PhysXowi. Czekam na rozwiązanie, które działa wszędzie.

Z fajnych gier z GPU PhysX to jeszcze bym polecał Cell Factor i Crazy Machines II.
SuLac0 (2010.09.10, 14:44)
Ocena: -4
#3

0%
nowe physx sdk wprowadza obsluge m.in.SSE2 ogolnie sporo zmian
http://physxinfo.com/news/3744/physx-sdk-2...ystem-software/
btw: gdzie Sacred 2 ????
Igloczek (2010.09.10, 14:53)
Ocena: 12
#4

0%
fajny Rafałek @ 2010.09.10 14:39  Post: 412042
Wielka szkoda, że PhysX nie ratuje tych gierek przed byciem nudnymi


Mirror's Edge dobre było!
miraż (2010.09.10, 14:56)
Ocena: 9
#5

0%
Mieszko, gratuluję, świetny artykuł!
Bruno@Home (2010.09.10, 14:56)
Ocena: 8
#6

0%
Gilas @ 2010.09.10 14:26  Post: 412039
Piękny Art w dobie mojej polemiki z Promilusem na temat fizyki w grach (http://pclab.pl/kom56271--0.html#c412038).
Pozdrawiam wszystkich bez wyjątku, proponuje troszkę ogłady w wyciąganiu pochopnych wniosków i sądów.

AMEN :-)


A czytales w ogole caly artykul, bo chyba nie do konca potwierdza prezentowana przez Ciebie opinie? ;-)

cyt:
'Niestety, bardzo nam się nie podoba porównywanie wydajności świetnie zoptymalizowanego i „zwielowątkowionego” kodu wykonywanego na GPU z jednowątkowym i niezoptymalizowanym kodem wykonywanym na CPU. Jest to zabieg czysto marketingowy, który wprowadza w błąd. A bardzo nie lubimy, jak się nas robi w konia.'

'Wszystko wskazuje na to, że znakomitą większość efektów GPU PhysX spotykanych w dzisiejszych grach dałoby się wykonywać na współczesnym wielowątkowym procesorze i zachować przy tym zadowalającą płynność.'
Labovsky (2010.09.10, 15:15)
Ocena: 2
#12

0%
Jeszcze jedna wycieczka osobista i przyblokujemy nieco zapędy jej autora.

Igloczek @ 2010.09.10 14:53  Post: 412046
fajny Rafałek @ 2010.09.10 14:39  Post: 412042
Wielka szkoda, że PhysX nie ratuje tych gierek przed byciem nudnymi


Mirror's Edge dobre było!


Dokładnie tak! Nie ma co Fajny Rafałku zbytnio uogólniać :)
SuLac0 (2010.09.10, 15:15)
Ocena: 0
#13

0%
Promilus1984 - tylko powiedz jakie to ma znaczenie czy physx dziala na jednym, wielu, czy pol watku CPU? nv produkuje GPU, a nie CPU,wiec dla mnie logicznym jest, ze swoj produkt (physx) optymalizuja pod swoj produkt (GPU). mimo, ze konkurecja produkuje tak CPU jak i GPU jakos w ZADNYM tytule nie widzialem efektow fizycznych takich jak np. w batmanie.
pu$2ek (2010.09.10, 15:18)
Ocena: 3
#15

0%
Bardzo dobrze że ktoś na PCLab się wreszcie tym zajął.
Teraz kwestia wyciągnięcia wniosków... Moje zdanie na temat PhysX się nie zmieniło: silnik o dużych możliwościach szczególnie przy symulacji tkanin i gazów, ale niestety wykorzystywany zbyt efekciarsko w przypadku ciał stałych (za dużo tych cząsteczek) i zbyt wymagający dla kart tej generacji w przypadku gazów.
Widać że Mafia i Batman wyglądają naprawdę nieźle, w reszicie gier wg mnie efekty bez znaczenia.
P.S. Widzę że zdanie Gilasa również się nie zmieniło :E No cóż... własna prawda dla każdego zawsze będzie najmojsza :)
Bruno@Home (2010.09.10, 15:18)
Ocena: 7
#16

0%
Gilas pozwalam sobie tylko od czasu do czasu na komentarz i wbrew Twojemu przekonaniu nie staram sie byc ani troche autorytetem w wojenkach forumowych, ani ukrywac miejsce pracy. ;)

Choc tutaj wystarczyloby po prostu zwrocic uwage na Twoje posty, gdzie preferencje do jednej firmy sa oczywiste, ale nie jestes pietnowany za stanowisko. W kazdym badz razie na przyszlosc moze sprobuj sie odnosic do wypowiedzi, a nie do osoby, bo to troche nieladnie z Twojej strony.

@Promilus: z ciekawosci zerknij sobie na tabelki obciazenia CPU w grach, dla przykladu Batman:

PhysX wył. 34%
CPU PhysX 35%
GPU PhysX 45%

Czy ktos z forumowych wyjadaczy moze mi wyjasnic dlaczego uzyciu CPU jest najwieksze przy trybie GPU PhysX?
Gilas (2010.09.10, 15:22)
Ocena: 0
#17

0%
Bruno@Home @ 2010.09.10 15:18  Post: 412066
...


Tak, odniosłem się do wypowiedzi. Selektywnie cytowałeś tylko wady PhysX, obok których nie da się przejść obojętnie, a zupełnie pominąłeś zalety, których to autor wymienił znacznie więcej.

Bruno@Home @ 2010.09.10 15:18  Post: 412066

Czy ktos z forumowych wyjadaczy moze mi wyjasnic dlaczego uzyciu CPU jest najwieksze przy trybie GPU PhysX?


Nie wiesz, a powinieneś... Może dla tego, że procesor musi podać większą ilość danych do GPU...??? Tak strzelam... :szczerbaty:

Jeżeli mówimy o ofercie produktowej i obciążeniu CPU, to ja się zapytam: co z tego...???
Może i być 100%, jeżeli dobrze działa i poprawia doznania w grze, ja się na to godzę, w końcu za to zapłaciłem.
Proponuje odpowiedzieć na pytanie Sulaco... Jaki nVidia miał by sens wydawać PhysX na CPU i pomagać tym samym AMD, czyli swojej konkurencji...???
Mógł byś...???

wuzetkowiec (2010.09.10, 15:27)
Ocena: -2
#19

0%
Bruno@Home @ 2010.09.10 14:56  Post: 412050
Gilas @ 2010.09.10 14:26  Post: 412039
Piękny Art w dobie mojej polemiki z Promilusem na temat fizyki w grach (http://pclab.pl/kom56271--0.html#c412038).
Pozdrawiam wszystkich bez wyjątku, proponuje troszkę ogłady w wyciąganiu pochopnych wniosków i sądów.

AMEN :-)


A czytales w ogole caly artykul, bo chyba nie do konca potwierdza prezentowana przez Ciebie opinie? ;-)

cyt:
'Niestety, bardzo nam się nie podoba porównywanie wydajności świetnie zoptymalizowanego i „zwielowątkowionego” kodu wykonywanego na GPU z jednowątkowym i niezoptymalizowanym kodem wykonywanym na CPU. Jest to zabieg czysto marketingowy, który wprowadza w błąd. A bardzo nie lubimy, jak się nas robi w konia.'

'Wszystko wskazuje na to, że znakomitą większość efektów GPU PhysX spotykanych w dzisiejszych grach dałoby się wykonywać na współczesnym wielowątkowym procesorze i zachować przy tym zadowalającą płynność.'

http://www.tomshardware.com/news/phyx-agei...sics,10826.html
sideband (2010.09.10, 15:27)
Ocena: 0
#20

0%
SuLac0 @ 2010.09.10 15:15  Post: 412063
Promilus1984 - tylko powiedz jakie to ma znaczenie czy physx dziala na jednym, wielu, czy pol watku CPU? nv produkuje GPU, a nie CPU,wiec dla mnie logicznym jest, ze swoj produkt (physx) optymalizuja pod swoj produkt (GPU). mimo, ze konkurecja produkuje tak CPU jak i GPU jakos w ZADNYM tytule nie widzialem efektow fizycznych takich jak np. w batmanie.


Tak tylko optymalizuijac go zarowno pod cpu i gpu , nv wiecej na tym zarobi. Poza tym paczka ze sterami physx juz niedlugo przestana sie pojawiac i biblioteki beda bezposrednio w grach , prawdopodobnie zapewni to lepsza wydajnosc oraz mniejsza ilosc bledow. Ciekawe czemu w mafii 2 cloth dziala na cpu buhhe. Na dzien dzisiejszy physx wprowadza wiecej zamieszania niz pozytku . predzej czy pozniej powstana lepsze silniki od physx , ktore bedzie mozna zaimplementowac na direct compute lub opencl.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Jest na co czekać. AMD przedstawiła kilka danych dotyczących desktopowych modeli procesorów Ryzen 3. 72
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Niestety brak kart Nvidii. AMD udostępniło mediom materiały prasowe dotyczące karty Radeon Vega VII. 91
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Wydarzenie, które może zmienić branżę IT. 88
W końcu się doczekaliśmy. 16
Lubicie trzymać dane w chmurze? Mamy dla was dobrą wiadomość. 19
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 10
Wydarzenie, które może zmienić branżę IT. 88
Alternatywa dla modelu referencyjnego. 17
Jest na co czekać. AMD przedstawiła kilka danych dotyczących desktopowych modeli procesorów Ryzen 3. 72
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Niestety brak kart Nvidii. AMD udostępniło mediom materiały prasowe dotyczące karty Radeon Vega VII. 91
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 32
Facebook
Ostatnio komentowane