komentarze
chartkorZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
chartkor2010.06.11, 06:27
-3#1
Szkoda e to tylko rzut oka bo przydaoby si troch wicej konkretnych informacji, jak i testw. Szczeglnie ciekawi czy Photoshop wreszcie bdzie potrafi zrobi uytek z mocy obliczeniowej CUDownych kart graficznych. Z moich obserwacji wynika e mj E8500 duo lepiej sobie radzi w PS 4 ni GTX260.
No nic, w sumie to ten artyku zmotywowa mnie do pobrania triala (wreszcie), bo link na tacy by podany (ech te lenistwo :E ) to sam sprawdz jak tam si grafy sprawdzaj.
I witam pani Agnieszk z powrotem, tak BTW ;)
RandomeZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Randome2010.06.11, 06:40
-5#2
Do tej pory widzc splash'e wszystkich programw wchodzcych w skad pakietu zastanawiam si nad tym co Oni pala w tym Adobe?

Natomiast jeeli chodzi o sam PS, jeszcze jakie 2 - 3 wersje i bdziemy mogli sterowa nim za pomoc komend gosowych i koczy projekty ani razu nie dotykajc myszki lub klawiatury. :E
lukas2010.06.11, 06:57
Wyglda troch na reklam, ale przeczytaem i jest ok.
bartoszmilewskiZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
bartoszmilewski2010.06.11, 07:43
-1#4
Jak osoba siedzca za klawiatur bdzie dup to nawet Photoshop 5 nic nie zadziaa. Dobry fachowiec osignie zamierzony efekt nawet na CS1
gregus30Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
gregus302010.06.11, 07:57
tak, osiaganie... ale z cs5 zrobi to samo 3x szybciej ;)
NavajolakZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Navajolak2010.06.11, 08:23
Jak osoba stojca/siedzca/leca za aparatem bdzie dup, to nawet dobry fachowiec z CS5 nie pomoe.
KujtekZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Kujtek2010.06.11, 08:46
-2#7
Sprawdcie kto jest autorem tego arta :E
OverRideZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
OverRide2010.06.11, 08:56
-4#8
Haha,

czyli co? Jednak czytalo sie ok? ;]
Killer:)Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Killer:)2010.06.11, 09:07
Jak to mwia:
Moe to jej urok, moe to Photoshop :)
Silny OgrZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Silny Ogr2010.06.11, 09:09
Polscy amatorzy nie martwi si cen, bo korzystaj z edycji RS. Wiedz o tym ludzie z Adobe, ale jku nie robi, bo dziki temu wychowuj sobie kolejne pokolenie uytkownikw. Jeli kto bdzie zarabia pienidze za pomoc ich softu to prdzej czy pniej i tak yknie licencj.
R0bertZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
R0bert2010.06.11, 09:09
-2#11
Lens Correction wcale nie jest takie banalne do uzycia, bo najpierw trzeba porobic parenascie fotek z tablicami testowymi, o czym wypadaloby napisac.
A swietne odszumianie okupione jest duzo mniejsza ostroscia zdjecia co widac nawet na miniaturce, ale i tak 2010 profile w porownaniu do starszego jest duuuzo lepszy.
KaworuZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Kaworu2010.06.11, 09:30
R0bert @ 2010.06.11 09:09  Post: 385278
Lens Correction wcale nie jest takie banalne do uzycia, bo najpierw trzeba porobic parenascie fotek z tablicami testowymi, o czym wypadaloby napisac.
Wcale nie, jeli tylko Twoj obiektyw i aparat s w bazie danych CS5. Wystarczy wtedy wybra z listy co masz i po sprawie. ;P
otek12010.06.11, 09:34
-2#13
oprogramowanie to wymaga podstaw znajomoci oprogramowania photoshop starszej wersji-to jest program dla zawodowcw w super wykonaniu
losiu2010.06.11, 10:02
-1#14
Silny Ogr @ 2010.06.11 09:09  Post: 385277
Polscy amatorzy nie martwi si cen, bo korzystaj z edycji RS.

a co to jest edycja RS? RapidShare? jesli tak to fakt, ale jednak wydaje mi si, e edycja TPB ma wiksze wzicie;)
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Telvas2010.06.11, 10:42
chartkor @ 2010.06.11 06:27  Post: 385265
...
Szczeglnie ciekawi czy Photoshop wreszcie bdzie potrafi zrobi uytek z mocy obliczeniowej CUDownych kart graficznych. Z moich obserwacji wynika e mj E8500 duo lepiej sobie radzi w PS 4 ni GTX260.
...

Mnie by te interesowa test wykorzystania i wzrostu wydajnoci aplikacji inynierskich (i oglnie 'twrczych' ), np. AutoCADa czy wanie Photoshopa, dziaajcych na systemach wyposaonych w rne wspczesne karty graficzne.
sun2x2010.06.11, 10:48
dobry art, oby wicej takich i opisujcych jeszcze wicej funkcji programw, dzikuj
Bart TutZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Bart Tut2010.06.11, 11:28
-4#17
Fajny artyku, najbardziej spodobao mi si te nowe dokadne zaznaczanie.
DanielloZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Daniello2010.06.11, 12:04
-2#18
Ale...
refine edge to nie jest nowow,
usuwanie szumu, winietowanie, i inne bajery z ACR to te nie nowow,
HDR rwnie.
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2010.06.11, 12:18
Bardzo sabo zrealizowane przykady, dosownie od niechcenia. To bardziej odstrasza ni przyciga.
MenfisZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Menfis2010.06.11, 12:25
-1#20
gregus30 @ 2010.06.11 07:57  Post: 385269
tak, osiaganie... ale z cs5 zrobi to samo 3x szybciej ;)

Tylko przy usuwaniu ta. Reszta efektw jest baaaaaaaaaaaardzo mizerna. Albo po prostu autor artykuu to typowy amator i nawet z gupich suwakw nie potrafi korzysta -.-
Ze względu na obowiązującą ciszę wyborczą funkcja komentowania została wyłączona do dn. 2019-05-26 godz. 21:00.