komentarze
SkymadZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Skymad2010.04.06, 10:20
11#1
Ehh chciało by się polatać w FSX na 6 monitorach... to dopiero symulacja ;)
BartooZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bartoo2010.04.06, 10:22
Ciężkie do ogarnięcia są te ramki monitorów. Czemu producenci nie zaczną wydawać monitorów przeznaczonych do takich rzeczy gdzie rózniły by się grubością ramki w odpowiednim miejscu? Np. Normalny monitor ale z prawej strony ma cienką ramkę aby możnba było połączyć z innymi.
hannibal666Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hannibal6662010.04.06, 10:28
Bartoo @ 2010.04.06 10:22  Post: 366423
Ciężkie do ogarnięcia są te ramki monitorów. Czemu producenci nie zaczną wydawać monitorów przeznaczonych do takich rzeczy gdzie rózniły by się grubością ramki w odpowiednim miejscu? Np. Normalny monitor ale z prawej strony ma cienką ramkę aby możnba było połączyć z innymi.

Dokładnie ja bym nie mógł grać z takim przerwami - strasznie mnie to denerwuje
genzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
genz2010.04.06, 10:34
16#4
musza miec miejsce, zeby gdzies umiescic swoje logo...
AndreeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Andree2010.04.06, 10:41
22#5
W górnej (lub ew. w dolnej) ramce monitora znajdują się scalaki adresujące kolumny wyświetlacza i wytwarzające napięcia odpowiadające za jasność pikseli. (LVDS Source Driver) w obudowach TCP/COF
Scalaki adresujące kolejne wiersze są znacznie prostsze i moim zdaniem można by się było ich pozbyć, zamiast nich realizując rejestr przesuwny na tranzystorach cienkowarstwowych na brzegach samej matrycy LCD.
Zatem dałoby się skonstruować monitory o tylko jednej grubej ramce - na górze albo na dole. Przyszło mi na myśl że przecież elektronika montora mogłaby obracać obraz, na podstawie danych z czujnika położenia.
roman0100Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
roman01002010.04.06, 10:42
Fajna sprawa. Ehh... szkoda, że mnie nie stać na coś takiego.
*Konto usunięte*2010.04.06, 10:44
Bartoo @ 2010.04.06 10:22  Post: 366423
Ciężkie do ogarnięcia są te ramki monitorów. Czemu producenci nie zaczną wydawać monitorów przeznaczonych do takich rzeczy gdzie rózniły by się grubością ramki w odpowiednim miejscu? Np. Normalny monitor ale z prawej strony ma cienką ramkę aby możnba było połączyć z innymi.

to raczej nie realne robić tyle odmian tego samego modelu
a wracając do artykułu, to coś tam było o wpływie 2GB na wydajność
jakiś artykulik na ten temat będzie?
a sama konfiguracja 6 monitorów plus karcioszka - ponad 6 tysi...
trochę drogo, żeby sobie tylko pograć, ale w zastosowaniach profesjonalnych to naprawdę niewielkie pieniądze
kebapfZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kebapf2010.04.06, 10:47
Zabrakło mi tutaj testu jakiegoś symulatora wyścigów ewentualnie gry. Taki DIRT 2 świetnie radziłby sobie w takiej konfiguracji.
MIR4G3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
MIR4G32010.04.06, 10:57
brak porownania 1gb vs 2gb ? zawiedliscie mnie ...

pozostaje tylko anandtech
TeriuszZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Teriusz2010.04.06, 11:00
10#10
Janisz
Masz racje. Nie opłaca się robić wielu modeli monitorów, ale wystarczy jeden monitor, gdzie boki i górę masz wąskie, natomiast dół jest szeroki. Aby podłączyć 6 monitorów ustawiasz je w taki sposób: 3 na dole obok siebie z grubą dolną ramką u dołu, a na górze 3 ustawione do góry nogami grubą ramką ku górze. Elektronika wykrywa orientację monitora (lub się ustawia w opcjach) i w górnych 3 obraca się obraz o 180 stopni. Wystarczy, że producent stworzy taki jeden model.
JKm.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
JKm.2010.04.06, 11:06
Teriusz
tylko czy by to wtedy do stojaka pasowało?
jak nie to trzeba wliczyć koszty nowego stojaka czyli wychodzi tak samo...
LupierzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Lupierz2010.04.06, 11:24
Jakby tak podlaczyc 3 projektory, albo 6 projektorow!!! :D
*Konto usunięte*2010.04.06, 11:30
Lupierz @ 2010.04.06 11:24  Post: 366453
Jakby tak podlaczyc 3 projektory, albo 6 projektorow!!! :D

i wyświetlić film na sąsiadującym bloku - szacun na ulicy :P

a co do artu - monitory obrócone o 90^ od 1 do 5 - 6 na górze w pozycji normalnej - jak wówczas się gra?
lub pierwsza grupa 1-3 obrócone o 90^ po środku - druga grupa 4-5 na górze, normalna pozycja - trzecia grupa 6 na dole w pozycji normalnej
chazy_chezZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
chazy_chez2010.04.06, 11:31
Po co kombinujecie z ramkami. Po prostu mogłby powstac monitor bezramkowy i problemu by nie było.
GoloJGZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
GoloJG2010.04.06, 11:36
czemu nie pokusiliście się wyciągnięcie paneli z ramek? Trochę zabawy by było ale wyglądało by to za istne rewelacyjnie :E
EclipseZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Eclipse2010.04.06, 11:36
-6#16
Te ramki to ohyda i nie wiem czemu Mieszko tak sie zaangazowal w marketing tego rowiazania??? Czyzby karta zostala do wiecznego testowania w kompie??? Ani w polecanych przez niego filmach ani tymbardziej grach te ramki sie kompletnie nie sprawdzaja. Rozpraszaja i psuja obraz tylko mimo jego wielkosci. Eyefinity ma sens tylko w duzych statycznych obrazach 2 d typu maklerzy gieldowi etc. To co jest obecnie nie spelnia oczekiwan 99.99% userow.
RadziolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Radziol2010.04.06, 11:41
Patrząc na rozwój tego typu technologii czekam na monitory 'wielomonitorowe', czyli posiadające wielki ekran, kilka wejść i do każdego z nich przypisany obszar monitora. Z punktu widzenie sterowników kilka monitorów, z punktu widzenia człowieka jeden duży.
maziakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
maziak2010.04.06, 11:44
Dla mnie to byloby nie do uzywania, jedynie do pracy bardzo fajne.
VanterZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Vanter2010.04.06, 11:45
Liczę na test w Metro 2033
pu$2ekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pu$2ek2010.04.06, 11:45
Eclipse @ 2010.04.06 11:36  Post: 366465
Ani w polecanych przez niego filmach ani tymbardziej grach te ramki sie kompletnie nie sprawdzaja.


nie wiem jak żeś ty gościu czytał ten artykuł, ale wyraźnie było tam napisane że do grania i filmów to nie jest za dobre....
Zaloguj się, by móc komentować