komentarze
denver85Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
denver852009.06.08, 22:24
gindek @ 2009.06.08 02:33  Post: 276001

Dogadali by sie na prostej zasadzie, my wam dajemy dzisiaj karty i pelen cala wiedze na temant dx11, a wy za 4 miesiace dajecie dam gre z pelna obsluga dx11.

A co ma ATI do DirectX, ze ma dawac pelna wiedze? Przeciez DirectX to API Microsoftu.

Znowu wypowiada sie masa ekspertow, ktorzy mozliwosci DirectX oceniaja po detalach w Crysis, a o programowaniu z DX nawet nie slyszal :/ Uzyjcie czasem mozgu we wlasciwy sposob zamiast marudzic...
Zigu17Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Zigu172009.06.09, 07:09
najpewniej powstanie obslugujący dx 11 odgrzewany kotlet nvidia wywodzący się od 8800GT > 9800GT > GtS 250 > GTI 1500- 100- 900
*Konto usunięte*2009.06.09, 11:58
gindek @ 2009.06.08 02:33  Post: 276001
zrobili by niezly motywy gdyby ktoras z gier ( np. EA, oni maja gigantyczne studio), pierwsza na rynku z obsluga dx11, byla dawana gratis to kart.
Dogadali by sie na prostej zasadzie, my wam dajemy dzisiaj karty i pelen cala wiedze na temant dx11, a wy za 4 miesiace dajecie dam gre z pelna obsluga dx11.


BF 1943 ma mieć szybko dodaną obsługę Dx11 a i pewnie do Battleforge wyjdzie jakiś patch.
VolkerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Volker2009.06.09, 12:15
enzo2 @ 2009.06.08 01:15  Post: 275991
Po takim artykule aż się łezka w oku kręci na wspomnienie o tekstach pana Ryszarda Sobkowskiego. Wydaje mi się, że niektóre spośród użytych sformułowań obrażały inteligencję dużej grupy czytelników. Jeżeli tak nie jest, poprawcie mnie proszę.
Nasuwa się wątpliwość: czy PCLab rzeczywiście zmierza w dobrym kierunku?


Niestety muszę zgodzić się z enzo2.
Trzy stronki o technologiach w nowym DirectX'ie, który będzie wyznaczał kierunek rozwoju grafiki w grach na PC i konsolach MS na następne kilka lat to po prostu śmiesznie mało.
Problemem jest nie to co jest w artykule, ale to czego tam nie ma. Bo czy skoro autor tłumaczy, że pisał w uproszczeniu o tesselacji aby było to zrozumiałe dla wszystkich, to na litość boską, czemu nie dał choćby przykładu użycia tej techniki?! W końcu mowa o technikach wizualizacji!
(Znalezione wciągu 1 min na google:)
http://www.youtube.com/watch?v=-eTngR6M37Q
O odrobię bardziej zaawansowanej wiedzy dostępnej już na podstawie DirectX SDK Nov2008 gdzie dostępne są dema omawianych technik i np. informacje o możliwości stosowania krzywych Beziera przy wyznaczaniu krzywizn dodatkowych powierzchni uzyskanych dzięki tesselacji nie ma nawet co marzyć.

Brak jednego człowieka w postaci pana Sobkowskiego odbił się kolosalnie na jakości publikacji PCLaba. Zamiast perełek w postaci artykułów do których wracałem jak do encyklopedii aby odświeżyć wiedzą, mamy sto pięćdziesiątą dziewiątą wersje testu myszy rysującej linie i obowiązkowe omawianie obrazków na pudełkach i naklejek, a przecież p Sobkowski potrafił przystępnie pisać o prądach upływu bramki i ich wpływie na możliwości całego układu! Dramat.

Na koniec zadam jeszcze pytanie, co takiego wyróżnia dzisiejszy PCL od reszty vortali o tej tematyce w Polsce, często pół-amatorskich? Ja nie widzę już żadnej różnicy.
shad2plZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
shad2pl2009.06.09, 16:37
Tak nawiasem, nie tesselacja a teselacja. To dwie różne sprawy.
FrodoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Frodo2009.07.09, 17:56
Skoro nowe karty AMD mają być jeszcze przed Windows 7, to czekam z niecierpliwością.
astrodemiaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
astrodemia2009.09.11, 10:56
Świetny artykuł, gratuluję :)

Dorzuciłem do swoich ulubionych w Firefoxie. Przyda się
Zaloguj się, by móc komentować