Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
staffer (2009.07.26, 23:20)
Ocena: 0
#1

0%
Fajna zabawka, ale zgadzam się z Dev'em... Cena to największa wada. Oczywiście możnaby pisać o braku niebieskozębnego, czy też kształcie (gdyby poszli w stronę kształtu pada z centralnie umieszczonym monitorkiem byłoby jeszcze wygodniejsze), a tak tylko osoby posiadające porządne kino domowe.
Tak samo jak w przypadku poprzednika mogą być podane tańsze urządzenia o podobnej funkcjonalności. Chwilami dziwi mnie po co Logitech wypuszcza takie rzeczy w takiej cenie...
Mglisty (2009.07.26, 23:34)
Ocena: 0
#2

0%
Bo ktoś musi. Widocznie jest zapotrzebowanie na takie cacka. Jak się ma wieżę za 2k fduntów, telewizor, bluraya, dvd, jeszcze coś to 350 funtów nie ejst rpoblemem:P
staffer (2009.07.26, 23:41)
Ocena: 0
#3

0%
Nie rozumiesz. Pamiętam, z rozmów na temat poprzedniego modelu (a linka nie chce mi się szukać), że były podawane propozycje o b. podobnej funkcjonalności za 2/3 ceny...
*Konto usunięte* (2009.07.26, 23:42)
Ocena: 0
#4
zgadzam się z Mglisty-m na oxford street w większości sklepów z RTV dostaniesz go od ręki wiec musi się sprzedawać to tak jak z ferrari też ma mankamenty a jednak klienci są
kfiat (2009.07.26, 23:42)
Ocena: 0
#5

0%
Dziękuję za tą recenzję.
Do wszystkich którzy twierdzą że cena jest za wysoka - jeśli Wasz system składa się z 'wszystkomającej' Manty i telewizora LCD, taki pilot jest wam zupełnie nie potrzebny i faktycznie za drogi, jeśli macie wiele źródeł i przynajmniej 2 wyświetlacze, cały system zaś kosztował grubo ponad 30k zl to jest to drogi, ale akceptowalny wydatek który pozwoli na obsługę AV nie tylko wam ale też np małżonce która nie ma ochoty na naukę kolejności oraz sekwencji wybieranych z sześciu pilotów - odmiennej dla oglądania DVD, Blu-ray, plików z komputera, czy muzyki z CD. Rozwiązanie to jest natomiast tańsze niż rozbudowane (i czasem niewątpliwie znacznie lepsze) instalacje sterowania innych firm, które to są konfigurowane przez specjalistyczne firmy i aplikowane do o wiele droższych systemów...
Kwant (2009.07.26, 23:43)
Ocena: 0
#6

0%
Kicha!
Pilot to jest takie urządzenie, które powinno przeżyć lot po przekątnej pokoju + bardzo awaryjne lądowanie :) oraz ,,wysiadywanie''. Ile razy zdarzyło się Wam usiąść na pilocie albo, bardziej precyzyjnie, znaleźć go pod własną d**ą? Ile razy wypadł wam z ręki na podłogę? Ile razy zabiłeś pilotem komara (myśląc, że masz but w ręku)? Ile razy pies go dorwał i wymamlał? A czy nigdy nie wysłałeś po balistycznej trajektorii pilota do kota, który właśnie przygotowywał się do zrobienia czegoś bardzo niemiłego?

Dlatego pilot powinien być odporny (co nie znaczy toporny). Ten model Logitecha nie wygląda na takie cacko. Gdyby dało się w nim chociaż zainstalować jakiś soft do obsługi inteligentnego domu to jeszcze by uszło a tak to może robić co najwyżej za element wystroju designerskiego pokoju.
SunTzu (2009.07.27, 00:11)
Ocena: 0
#7

0%
Mnie ciekawi jedna rzecz. Jak to działa na Macu:)....

Mi się tam to urządzenie podoba. Jak kogoś stać to nie ma co krytykować. Czemu wielkie firmy, nie mogą robić też sprzętu dla osób z większym portfelem.
Mglisty (2009.07.27, 00:13)
Ocena: 0
#8

0%
Z tego co pamiętam da się tym obsaługiwać żaluzje klimatyzację i oświetlenie - a więc JEST to pewien system sterowania inteligentnego domu...
Hasik (2009.07.27, 00:15)
Ocena: 0
#9

0%
Kwant @ 2009.07.26 23:43  Post: 284682
Kicha!
Pilot to jest takie urządzenie, które powinno przeżyć lot po przekątnej pokoju + bardzo awaryjne lądowanie :) oraz ,,wysiadywanie''. Ile razy zdarzyło się Wam usiąść na pilocie albo, bardziej precyzyjnie, znaleźć go pod własną d**ą? Ile razy wypadł wam z ręki na podłogę? Ile razy zabiłeś pilotem komara (myśląc, że masz but w ręku)? Ile razy pies go dorwał i wymamlał? A czy nigdy nie wysłałeś po balistycznej trajektorii pilota do kota, który właśnie przygotowywał się do zrobienia czegoś bardzo niemiłego?

Dlatego pilot powinien być odporny (co nie znaczy toporny). Ten model Logitecha nie wygląda na takie cacko. Gdyby dało się w nim chociaż zainstalować jakiś soft do obsługi inteligentnego domu to jeszcze by uszło a tak to może robić co najwyżej za element wystroju designerskiego pokoju.


no coz ten pilot nie jest tworzony dla ciebie... ja tam nigdy nie rzucałem w kota pilotem :P gratuluje pomyslunku :P
Raistlin (2009.07.27, 00:35)
Ocena: 0
#10

0%
staffer @ 2009.07.26 23:20  Post: 284676
Oczywiście możnaby pisać o braku niebieskozębnego (...)

Sinozębego! p. pochodzenie nazwy i król Harald Sinozęby.
Kris (2009.07.27, 00:39)
Ocena: 0
#11

0%
Hasik @ 2009.07.27 00:15  Post: 284687
Kwant @ 2009.07.26 23:43  Post: 284682
Kicha!
Pilot to jest takie urządzenie, które powinno przeżyć lot po przekątnej pokoju + bardzo awaryjne lądowanie :) oraz ,,wysiadywanie''. Ile razy zdarzyło się Wam usiąść na pilocie albo, bardziej precyzyjnie, znaleźć go pod własną d**ą? Ile razy wypadł wam z ręki na podłogę? Ile razy zabiłeś pilotem komara (myśląc, że masz but w ręku)? Ile razy pies go dorwał i wymamlał? A czy nigdy nie wysłałeś po balistycznej trajektorii pilota do kota, który właśnie przygotowywał się do zrobienia czegoś bardzo niemiłego?

Dlatego pilot powinien być odporny (co nie znaczy toporny). Ten model Logitecha nie wygląda na takie cacko. Gdyby dało się w nim chociaż zainstalować jakiś soft do obsługi inteligentnego domu to jeszcze by uszło a tak to może robić co najwyżej za element wystroju designerskiego pokoju.


no coz ten pilot nie jest tworzony dla ciebie... ja tam nigdy nie rzucałem w kota pilotem :P gratuluje pomyslunku :P


:E łe , ja tam widziałem jak ktoś z bloku telewizor wypieprzył :E (z 5piętra chyba :E ) więc mnie rzucanie po kotach pilotem nie zdziwi.. ,ale tak się nie robi drogi panie :P a co jak ten kot kupi sobie te cacko logitecha i cie nim pie%@&^&$e w łeb ? :E dopiero się poznasz na znaczeniu słowa toporny :E ,a o odporności pogadamy jak z tego wyjdziesz :E :E

Mnie się tam podoba bo się tym bawiłem w MM ;) ,ale mimo że mam trochę sprzętu w pokoju to mi nie potrzebne..

markencjusz (2009.07.27, 08:16)
Ocena: 0
#12

0%
Bardziej widzę zastosowanie takiego sprzętu w sklepach z profesjonalnym sprzętem audio/video, niż w domu. Kiedy na ekspozycji stoi multum urządzeń i sprzedawca nie zawsze umie się połapać jak obsługiwać każdy z osobna, czy gdzie jest 'ten cholerny pilot' do konkretnego modelu, rozwiązanie Logitecha może być przydatne. Mógłby też kosztować mniej z racji znaczących jak dla mnie wad - braku Bluetootha i niemożności korzystania z pilota podczas ładowania (to nawet starą Nokię dało się obsługiwać, gdy trwało uzupełnianie energii).
Bust3r (2009.07.27, 08:30)
Ocena: 0
#13

0%
'Granie w Plejstona' :E
Jak dla mnie kompletnie nieprzydatne
staffer (2009.07.27, 09:11)
Ocena: 0
#14

0%
@Raistlin
Racja. Często robię ten błąd, ale nie chce mi się już poprawiać posta... ;)
wow:)) (2009.07.27, 10:20)
Ocena: 0
#15

0%
:)
pu$2ek (2009.07.27, 11:25)
Ocena: 0
#16

0%
Mam nadzieję, że nigdy nie będę potrzebował takiego urządzenia...
Agnus (2009.07.27, 11:40)
Ocena: 0
#17

0%
Przerost formy nad treścią. Pilot ma być mały, poręczny, koniec kropka.
krzat (2009.07.27, 12:10)
Ocena: 0
#18

0%
Śmiechawa, pilot za 2000 zł? Dla zainteresowanych: istnieje aplikacja dla psp fat która zmienia konsolkę w uniwersalnego pilota. Za darmo.
R0bert (2009.07.27, 12:14)
Ocena: 0
#19

0%
krzat @ 2009.07.27 12:10  Post: 284725
Śmiechawa, pilot za 2000 zł? Dla zainteresowanych: istnieje aplikacja dla psp fat która zmienia konsolkę w uniwersalnego pilota. Za darmo.

A ile kosztuje psp?
marcinho (2009.07.27, 12:42)
Ocena: 0
#20

0%
R0bert @ 2009.07.27 12:14  Post: 284726
krzat @ 2009.07.27 12:10  Post: 284725
Śmiechawa, pilot za 2000 zł? Dla zainteresowanych: istnieje aplikacja dla psp fat która zmienia konsolkę w uniwersalnego pilota. Za darmo.

A ile kosztuje psp?


pamietaj,ze psp sluzy przede wszystkim do grania,wiec po wgraniu za darmo tej aplikacji mamy 2 urzadzenia w jednym za o wiele mniejsza kwote
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Może wreszcie się uda. Smach Z to handheld dla gracza, którego historia sięga 2014 roku. 22
Tym razem rozdzielczość 1440p. 9
Mnóstwo tytułów do wyboru. 14
Pierwsze pokazy działania sprzętu już targach MWC. 9
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 45
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 25
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 37
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Wymiana pasty daje duże korzyści. 41
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 14
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 29
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 19
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Wymiana pasty daje duże korzyści. 41
Facebook
Ostatnio komentowane