komentarze
Atomowa SprawiedliwośćZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Atomowa Sprawiedliwość2008.12.14, 16:16
ehh na takie gry to trzeba miec czas.. i wez bul jeszcze za abonament
*Konto usunięte*2008.12.14, 16:21
Ludzie nie grajcie w to, wypacza umysł:P
ProTofikZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ProTofik2008.12.14, 16:21
Ta gra to dno... Chowa się przy mario oraz pasjansie
SzczurekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szczurek2008.12.14, 16:23
Ja sie nie bede wypowiadal za bardzo, bo WoWa gram od 3 lat i moja opinia na temat gry moze byc bardzo nieobiektywna ;)
W kazdym razie: Polecam.
graymanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
grayman2008.12.14, 16:29
He he.To ta najnowsza wersja heroiny :-).
11mln ciężko uzależnionych na oficjalnych serwerach płacących po 50zł za comiesięczna działkę.
Nie ma co Blizzard wpadł na prosty sposób jak legalnie zapewnić sobie armię niewolników.
A ludzie są głupi i się na to nabierają.Oczywiście gnijąc samotnie w swoich dziuplach.
japiszonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
japiszon2008.12.14, 16:41
wole Starcrafta2 i Diablo3 bo będą zabierać mniej czasu;)
japiszonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
japiszon2008.12.14, 16:41
wyslalo się dwa razy:)
*Konto usunięte*2008.12.14, 16:42
Jak dla mnie to ten dodatek to kicha. Nudne zadania, niewyważona do pvp nowa postać i kilka jeszcze rzeczy, które mnie bardzo denerwują. Dlatego w wowa nie gram. Nabiłem tylko 75 lvl i nie mam zamiaru inwestować więcej w tą grę. To tyle ode mnie.

EDIT: i te uproszczenie wszystkiego... niech twórców pochłonie piekło za to :/
R0bertZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
R0bert2008.12.14, 16:50
A mi by sie przydal art, zeby calego tego WoWa ogarnac ;e
OrgiuszZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Orgiusz2008.12.14, 16:56
Grafika 9/10? Dobra, nic do WoW nie mam, krotko gralem w L2 i inne siekanki zwane potocznie 'mmo' ale na Boga 9/10 za taka grafike u schylku 2009 roku? Przeciez to jest krzywdzace dla silnikow innych gier...
SzczotaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szczota2008.12.14, 16:56
Gra fajna ale dlaczego jest tak prosty ten WoTLK? Kto gral od poczatku to wchodzac do instancji 25ppl to zasnie... nie trzeba ani zgrania ani taktyk za dobrze znac. Blizzard niby tlumaczy ze Achieviemnty sa trudne... tylko komu chce sie je robic? Dla Casuali genialna sprawa ale dla no-life to jedynie progres sie liczy a w WoTLK go po prostu nie ma. Kiedys jak ktos wyskoczyl do IF/Ogri full T2 to wszyscy sie zbiegali i pytali skad to.

Zobaczmy nowy patch i nowe instancje... miejmy nadzieje ze beda trudniejsze... bo w obiecanki Blizza juz nie wierze... chcialbym aby poziom byl taki jak pre-TBC szczegolnie AQ40 (taki poziom powinny miec te instancje co teraz wyjda) i Naxx jako end-game
DoomnYZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DoomnY2008.12.14, 17:18
omg jakie zawyżone oceny grafika 9/10 lol
SwordOfUltimateZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SwordOfUltimate2008.12.14, 17:24
nie warto tracic zycia dla tej gry, pol roku gralem i na szczescie zrezygnowalem bo nie bylo na nic czasu
GobliZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gobli2008.12.14, 17:27
za grafikę to najwyżej 4/10 o_O
w sumie (pomijając abonament) grafika w tej grze to ten element, który mnie odepchnął... do porównania mam grafę w GW...
obie gry mają swoje plusy i minusy... ale cóż. każdy ma swoją używkę - jedna czyści portfel i czas wolny, a druga tylko czas :)
kleskusZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kleskus2008.12.14, 17:35
9/10 za grafikę ? Ludzie, opamiętajcie się - ta gra na 5/10 zasługuje w porywach.
lukrZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lukr2008.12.14, 17:39
ale marudzicie grafika to nie tylko masa pstrokatych shaderów, a to że jest mało wymagająca to tylko zaleta.

Art. mi się podoba, ma tylko jeden duży minus: KUSI CHOLERCIA
MarcysxDZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
MarcysxD2008.12.14, 17:41
;D Czyli kolejny nowy zarobek dla Bizzarda jednorazowa darmowa wpłata za kworę 150 zł od 11Mln zombie ^^

;D Przy oazji też niszczą konkurencje oraz rynek konsolowyh i PC równierz ;)

Gra codziennie w WOW i nie ma czasu na inne gry nie kupuje lub ściąga pirata bo i tak nie ma czasu na dłuższa zabawe więc szkoda kasy ;D No dobra z 30% Wow'owców na pewno tak robi ;)

No tak grafika to zaleta ;D to ja chciałbym mieć taką zaletę opcjonalnie kiedy ustawie sobie LOW ...

Ale to 9/10 hmm jeśli bierzemy porównanie z innymi MMO too po ostatnich posunięciach max 5 ale jeśli porównujemy ją tylko i wyłącznie do WOW oraz osoba recenzująca jest uzależniona i nie widzi innych produkcji to wiadomo 10/10 powinno być ;D
*Konto usunięte*2008.12.14, 17:57
Grafika jest straszna 4/10 dlatego nie gram. Po 15minutach robi mi się niedobrze. moze za 10 lat jak Blizzard wypuści UoS (Universe of Starcraft) ze znośliwą grafika to zagram. Puki co nie ma co się szarpać.
mef666Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mef6662008.12.14, 17:57
Ok WoW to masakryczna giera = 3 lata 1800 godzin a w miedzyczasie Guildwars 1500 godzin. No ale to już choroba po warcrafcie 3 ta gra powala ogromem i złożonością świata, questów itp. itd.

To jest gra tylko dla hardcoreowców!!!

A abonament no sry za telewizję więcej płacę w miesiący a i tak nie oglądam:)
BatixZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Batix2008.12.14, 18:00
O, Eld pisze dla pclab.pl:).
Recenzja bardzo dobra, z oceną się zgadzam, chociaż dziwnie się go czyta na Internecie bez jego ironii;p.
Zaloguj się, by móc komentować