komentarze
AMD-64Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
AMD-642008.11.05, 04:28
I bardzo dobrze. Nie potrzebnie zwiększało to tylko cenę filmów i gier. A piractwo ? - Wiadomo, zawszę będzie i trzeba się z tym pogodzić. Jedni piszą zabezpieczenia a drudzy w tym czasie główkują jak je obejść. To zagadnienie można wytłumaczyć stwierdzeniem: 'równowaga w przyrodzie musi istnieć'
DRM w kosz !
kadajoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kadajo2008.11.05, 05:05
I pewnie, niestety... znajda nowy DRM, zamiast obnizyc ceny.
LutherZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Luther2008.11.05, 05:22
Notka robi wrażenie, jakby została napisana przez nastoletniego piracika. Szczeniacki entuzjazm autora osiąga merytoryczne dno w zdaniu o 'debatach, dyskusjach i wymianie poglądów', potrzebnych do złamania zabezpieczeń. (choć dalej wcale nie jest lepiej).
Tekst zdecydowanie poniżej poziomu PCLabu.
VegaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjiVega2008.11.05, 05:28
Notka robi wrażenie, jakby została napisana przez nastoletniego piracika. Szczeniacki entuzjazm autora osiąga merytoryczne dno w zdaniu o 'debatach, dyskusjach i wymianie poglądów', potrzebnych do złamania zabezpieczeń. (choć dalej wcale nie jest lepiej).
Tekst zdecydowanie poniżej poziomu PCLabu.


A tak w ogóle to chodzi Ci o... ? Coś w tekście jest nieprawdą? Coś w tekście jest zmanipulowane? Coś w tekście jest niepoprawne językowo? Tak? Słucham? Cokolwiek? Poza próbami obrażania autora nie jesteś w stanie napisać niczego, co uzasadniałoby tak niski poziom kultury?

I żeby to jasne było. Nie, nie udało Ci się mnie obrazić, bo tego typu puste teksty nie robią na mnie żadnego wrażenia. No, może wzbudzają pewną formę współczucia, ale nic ponad to.
BlinkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Blink2008.11.05, 06:31
podpisuje sie pod tym co napisal Luther w 100%. PcLab w ostatnim roku to taki drugi Onet wsrod portali komputerowych. Vega swoim postem tylko zaprzeczyles temu co sam napisales. Wspólczuc to mozna tylko Tobie i Twoim odpowiedziom na poziomie zbuntowanego 14-latka.
johny_94Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
johny_942008.11.05, 07:26
to jak taki mądry jesteś sam napisz o tym artykuł :P
ArturJakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ArturJak2008.11.05, 07:35
Nie tak łatwo znaleźć 'nowy DRM'. Co ze sprzedanymi do tej pory odtwarzaczami? Co z wydanymi filmami? Wymienić klientom wszystko na nowe, czy powiedzieć, żeby kupili jeszcze raz?
*Konto usunięte*2008.11.05, 07:46
Notka robi wrażenie, jakby została napisana przez nastoletniego piracika. Szczeniacki entuzjazm autora osiąga merytoryczne dno w zdaniu o 'debatach, dyskusjach i wymianie poglądów', potrzebnych do złamania zabezpieczeń. (choć dalej wcale nie jest lepiej).
Tekst zdecydowanie poniżej poziomu PCLabu.


Pracujesz w Sony, że taka zawiść Cię ogarnęła? ;)
tylerdZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tylerd2008.11.05, 07:53
Zgadzam się że niestety poziom Pclab spada, zupełnie nie podobają mi się nagłówki w stylu Faktu. Dodatkowo Pan Redaktor dość agresywnie odpisuje na krytykę, nie jest to pierwszy raz.
R4v2008.11.05, 07:56
To kopiuj panie redaktor, na potęgę. Na płytkach po 40zł sztuka.
Subvoice2Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Subvoice22008.11.05, 08:05
@Luther
ten 'szczeniacki entuzjazm' to akurat często motor napędowy postępu. Bardzo zresztą poszukiwany i przeżuwany razem z jego nosicielami (nastoletnimi piracikami) przez czołowe firmy. Dzięki 'szczeniackiemu entuzjazmowi' założycieli istnieje np. Apple. Ostatecznie wolę aby był on w taki sposób wykorzystywany.
Chyba wstałeś z łóżka lewą nogą i - sądząc z godziny umieszczenia przez Ciebie posta - nie dopiłeś jeszcze pierwszej kawy.
lukasz166Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lukasz1662008.11.05, 08:05
Pff, wy w ogóle zrozumieliście o co biega autorowi? Bo mi się zdawało, że chodzi o utrudnianie życia zwykłym, legalnym użytkownikom przez wytwórnie. I w związku z powyższą notą, te praktyki mają się ku końcowi...
nofinkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
nofink2008.11.05, 08:07
podpisuje sie pod tym co napisal Luther w 100%. PcLab w ostatnim roku to taki drugi Onet wsrod portali komputerowych. Vega swoim postem tylko zaprzeczyles temu co sam napisales. Wspólczuc to mozna tylko Tobie i Twoim odpowiedziom na poziomie zbuntowanego 14-latka.

pluc to latwo... moze jakeis ARGUMENTY?
SeladianZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Seladian2008.11.05, 08:08
Dla mnie sami się ośmieszacie pisząc posty tego typu ... bardzo dobrze że DRM padł po raz kolejny udowodniło się głupim wielkim koncernom że ich durny DRM (chyba najgłupsze zabezpieczenie jakie było) padło to zabezpieczenie tylko utrudniało życie .. A ty się nie czepiaj że 40 zł bo co z tego nowy format duża cena zawsze tak jest .. a po 2 25 GB trochę warte jest ... a i jeszcze jedno nie 40 a 30 :P poczekasz rok czy dwa i będą w cenie płyt DVD DL ... a DVD DL będą jeszcze tańsze ..
*Konto usunięte*2008.11.05, 08:24
przecz z Vegą !!!
ten cham powoduje tylko, że nie chce mi się zaglądać nawet na ten portal! Tak, cham, bo inaczej tego chłystka nazwać nie mogę! Panoszy się to i obraża użytkowników.
BlinkZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Blink2008.11.05, 08:30
lepiej zabierzcie sie za dokonczenie artykułow niz pisanie newsow o chwytliwych tytulach...
PafunZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pafun2008.11.05, 08:30
W sumie najlepszym, zabezpieczeniem blu-ray jest po prostu wielkość pliku jaki zajmuje zapisany w nim film.Prawda jest taka, ze niewiele osób chcę czekać tygodniami na ściągnięcie oryginalnej wielkości pliku z filmem z sieci bo i czasu szkoda, a i przepustowość standardowego łącza w domu nie za bardzo się do tego nadaje. Tak więc myślę, że dalej prym w sieci będą dzierżyły różne dix'y i xvid'y bo nawet płyty DVD wydają się być za duże na nasz polski net.
LutherZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Luther2008.11.05, 08:33
@Vega
Uderz w stół, a... wiadomo, co się stanie. Ale oczywiście możesz sam się przekonywać, że nie poczułeś się poruszony.

Coś w tekście jest nieprawdą? Coś w tekście jest zmanipulowane? Coś w tekście jest niepoprawne językowo?
Czy zarzucałem pisanie nieprawdy, manipulację lub niepoprawność językową? Nie. Więc nie zniżaj się do poziomu manipulacji, sugerując, że napisałem coś, czego nie napisałem. Mój komentarz nie był także niekulturalny i nie było jego celem obrażenie autora - szkoda, że na krytykę nie potrafisz spojrzeć z innej perspektywy, niż osobista.

Założę na chwilę, że naprawdę nie rozumiesz, co mam do zarzucenia notce i wyjaśnię to szerzej. Otóż napisana jest w tonie entuzjastycznego, dziecinnie jednostronnego entuzjazmu wobec działań wykorzystywanych także (choć nie tylko) do zwiększania poziomu piractwa. Natomiast czytelnicy PCLabu doskonale zdają sobie sprawę, że kwestia zabezpieczeń wcale nie jest taka czarno-biała, jak usiłujesz to przedstawiać ('my-oni', 'czarne-białe', bez żadnych niuansów). Dlatego razi mnie (oraz innych przedstawicieli pewnej grupy, których komentarze już się tutaj pojawiły), gdy stykam się z tak prymitywnie jednostronnym tekstem. Niechęć powiększa zastosowana forma, charakterystyczna dla 14-latka, a nie dla poważnego portalu, którym jest (był? powinien być?) PCLab.
LutherZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Luther2008.11.05, 08:47
ten 'szczeniacki entuzjazm' to akurat często motor napędowy postępu.

To są dwie różne rzeczy. Jeśli 'szczeniackim entuzjazmem' nazwiesz twórcze działania takich osób jak wspomniani przez ciebie założyciele Apple, to oczywiście masz rację. Natomiast ja miałem na myśli coś zupełnie innego - pusty, czysto deklaratywny entuzjazm, charakterystyczny dla pewnej grupy młodych ludzi wypowiadających się w Internecie.
pluszakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pluszak2008.11.05, 08:50
luther CZEP SIĘ PŁOTA !

Tak mówi moja ciotka z totalnego pierdziszewa !
Zaloguj się, by móc komentować