Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Bobson (2008.11.13, 20:41)
Ocena: 2
#1

0%
Kolejny fajny artykuł :D
*Konto usunięte* (2008.11.13, 20:48)
Ocena: 0
#2
Notka o autorze w 100% się sprawdza czytając arta :)
Daszek (2008.11.13, 21:00)
Ocena: 0
#3

0%
Nieźle, słabo wygląda w środku ten PC Power przy OCZ, ale jak widzimy nie ma to znaczenia bo napięcia ma stabilne jak skała.
Rj112666 (2008.11.13, 21:02)
Ocena: 0
#4

0%
Jak zasilacze zachowują się przy 600W obciążenia, stabilne czy palą się?? Będzie kiedyś na Labie platforma testowa i metodologia z prawdziwego zdarzenia??
pila (2008.11.13, 21:04)
#5
Jak zasilacze zachowują się przy 600W obciążenia, stabilne czy palą się?? Będzie kiedyś na Labie platforma testowa i metodologia z prawdziwego zdarzenia??

Już jest, niedługo zaczniemy z niej korzystać! Stay tuned!
dest24 (2008.11.13, 21:08)
Ocena: 0
#6

0%
no PClab co chwile arty nie nadążam czytać art fajny:)
Rj112666 (2008.11.13, 21:12)
Ocena: 0
#7

0%
Już jest, niedługo zaczniemy z niej korzystać! Stay tuned!


Milutko :-) Jakiś zbiorowy teścik na dobry początek, ja wiem - 15 zasilaczy do 500W ;-) ??
picolo69 (2008.11.13, 21:32)
Ocena: 0
#8

0%
Artykuł bardzo dobry:) ps. przy dzisiejszych zestawach raczej do 700W by się przydało:)
tomekGd (2008.11.13, 21:41)
Ocena: 0
#9

0%
Bardzo fajny art. Konkretnie. Chociaż zawarto w tym artykule mnóstwo informacji, nie wyszedł z tego jakiś marketingowy bełkot.
Master Husky (2008.11.13, 21:49)
Ocena: 0
#10

0%
kocham testy zasilaczy!

mam propozycje test 20 zasiłek no name :P

art świetny dziękuję
Ukasż (2008.11.13, 21:59)
Ocena: 0
#11

0%
'Jedna mocna linia +12 V' tak naprawdę to wszystkie zasilacze mają tylko jedną linię +12V, a to że dzielą ją na 2 czy trzy to już inna sprawa. Wiem, wiem czepiam się.
Magnez (2008.11.13, 21:59)
Ocena: 0
#12

0%
a ja bym prosil o art z zasilaczami no name zeby udowodnic wszystkim ze sie nie nadaja i bardzo bym prosil o test zasilaczy fortron ktore nie sa przydzielane ani do no name ani do makowych
kruper11 (2008.11.13, 22:16)
Ocena: 0
#13

0%
to Husky dostarcz swoje noname to tylko 19 jeszcze bedzie potrzeba zebrać ;) czekam na ta POWER stację... ob jak narazie art moze i fajny ale mało szczegółowy ;)
Vic_Rattlehead (2008.11.14, 02:12)
Ocena: 0
#14

0%
Według mnie przydałby się dobry art zasilaczy w granicach 100-200zł, bo jednak takie najczęściej się obecnie kupuje a wiadomo, że w tej cenie nie trudno natrafić na badziewie
david11 (2008.11.14, 08:30)
Ocena: 0
#15

0%
Piła a kiedy zapowiadany już kiedyś test DFI na P45? Artykuł bardzo fajnie się czyta, wszystko prosto napisane bez słów jak 'schładzacz' itp :E. Na początku myślałem że ten PCPower będzie gorszy od OC'zetki, jak widać pozory mylą.
sebna (2008.11.14, 08:51)
Ocena: 0
#16

0%
PP&C jest czescia OCZa od jakiegos czasu a ich (PP&C) jakosc jest legendarna - dwie rzeczy ktora nie czyni ich najlepszymi zasilaczami na rynku to brak szaczunku dla uszu urzytkownika i 100% brak kabli modularnych - przynajmniej do kieyd byla to zosia samosia szef mowil ze nigdy nie zrobia modularnego PSU bo to jest niebezpieczne...

Inna sprawa ze wszystkie stealth i mod streme od OCZa to niewypaly i porazki - dobry PSU od OCz to seria EliteExtreme ktory zostal wlasnie stworzony po przejeciu i wspolpracy z PP&C.

Pozdrawiam
Morgan87 (2008.11.14, 09:50)
Ocena: 0
#17

0%
kocham testy zasilaczy!

mam propozycje test 20 zasiłek no name :P

art świetny dziękuję


Jak najbardziej, i nagle okazało by się że feel III jeste lepszy od BQ ;)
szok, nie ?
*Konto usunięte* (2008.11.14, 10:36)
Ocena: 0
#18
Naprawdę ciekawy , zwięzły a przede wszystkim rzeczowy art , który sprawdza idealnie jako poranna lektura w taki dzień jak piątek . Co do zasiłek to jest dokładnie tak jak napisano w w podsumowaniu - gdy by z obu modeli zabrać to co najlepsza a następnie połączyć to w jedną całość mielibyśmy zasilacz idealny .
Boro666 (2008.11.14, 13:29)
Ocena: 0
#19

0%
Jesli chodzi o OCZ, to oni chyba dostarczaja jakies podrasowane sztuki do testow, bo wentylatory sa zdecydowanie glosne pod obciazeniem. Moim zdaniem jesli chodzi o glosnosc to wypadaja bardzo srednio. Ja sie zastanawiam nad zmiana zasilacza, wlasnie z tego powodu. Chcialem miec cichego kompa, ale niestety to sie nie udaje. Wiatrak wydziela taki dosc wysoki dzwiek, przez co jest dokuczliwy.
johny_94 (2008.11.14, 16:32)
Ocena: 0
#20

0%
jest gdzieś na labie test 'Tagan Below zero'? Bo chętnie bym o nim poczytał. Tym bardziej, że sie przymierzam do niego.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
8086 czterdzieści lat później. 40
Nad wiosenną aktualizacją Windows 10 wisi jakieś fatum. 42
Pomysł szefowej AMD. 43
Radeon to wolność wyboru. AMD w ciekawy sposób uderza w Nvidię i jej program GPP. 75
Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że branża IT przeżywa rozkwit. 42
Ponad 150 tytułów w niższych cenach. Na platformie GOG ruszyła kolejna wielka wyprzedaż. 7
Dziś Motorola pokazała swoje najnowsze smartfony, Motorola G6, G6 Play i G6 Plus. 9
8086 czterdzieści lat później. 40
Nad wiosenną aktualizacją Windows 10 wisi jakieś fatum. 42
Pomysł szefowej AMD. 43
Chipy zobaczymy tylko w sprzęcie jednego producenta. 7
Oprogramowanie niedługo będzie można przetestować. 11
Facebook
Ostatnio komentowane