komentarze
NudziarzZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Nudziarz2008.09.11, 10:52
Fajny test. A urzdzenie wyglda niele i nawet tanie.
*Konto usunite*2008.09.11, 11:04
Dobra i zwiza prezentacja tego produktu.
votus2008.09.11, 11:05
Nawet neza cena jak na taki produkt :)
dj_tcsoZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
dj_tcso2008.09.11, 11:08
Niestety to raczej jest zabawka. Na rynku mamy monopol Wacom'a i nie zanosi si na jakie zmiany. Ten Genius to to samo co Pentagram tylko z innym logiem. Pirko na baterie to troch przestarzaa technologia. Co do testu to mona byo si pokusi o obrysowanie dostarczonej pyty i pokazanie zrzutu ekranu. adnie wtedy wychodzi jak naprawd spisuje si tablet. Nawet najtasze Wacomy (lub starsze modele) bd si lepiej spisywa ni F610.
Stork2008.09.11, 11:15
Plus w tych tabletach to tylko rozmiar, jeli mia bym wybiera wzibym prdzej Bamboo A6 ni Pentagram XXXL i inne wynalazki np. Trusta. Dokadno tych pirek mona porwna do myszki np. Manty a G5
Atomowa SprawiedliwoZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Atomowa Sprawiedliwo2008.09.11, 11:33
adny kwiatek :E
dj_tcsoZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
dj_tcso2008.09.11, 11:34
Tylko rozmiar czsto jest chwytem marketingowym. Rzadko si wykorzystuje tak powierzchnie. Rka by wysiada od machania po caoci.
shad2plZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
shad2pl2008.09.11, 13:26
Z recenzji wynika ze tablet ma praktycznie same wady, a na koniec piszecie ze swietnie sie nadaje do zadan polprofesjonalnych. Niemoznosc dzialania sily nacisku przy kacie 45st? Ja bardzo czesto mam ulozone piorko przy tej granicy! Brak gumki w piorku. Niektorzy uznaja to za zbedny gadzet ale mi jakos podpasowal i sie przyzwyczailem. A z tym pisaniem i brakiem sladu na plytce tabletu juz przesadziliscie :P Kto patrzy na tablet jak rysuje? Jesli jest w skali 1:1 to ok, moze to komus nawet cos da gdy np. odrysowuje rysunek z kartki, ale np. przy A6 juz w ogole odpada. Jak juz ktos napisal wyzej, dlaczego nie zostaly zweryfikowane parametry techniczne tabletu? Chocby przez odrysowanie plyty CD. Mysle ze taki test moglby okazac sie zabojczy dla tego urzadzenia. Narysowac kwiatek mozna rownie dobrze myszka.
[quote=dj_tesco]Tylko rozmiar czsto jest chwytem marketingowym. Rzadko si wykorzystuje tak powierzchnie. Rka by wysiada od machania po caoci.[/quote]
Nie zgadzam sie. Mam A6, czyli jeden mniej od tego Geniusa. Na A6 mozna jedynie cos podmalowac czy podretuszowac. Chcac juz narysowac cos powazniejszego, pojawia sie problem zbyt malego rozmiaru. Linie sa mniej precyzyjne i ciezej uzyskac zamierzony ksztalt. To rozmiar A5 a przeciez normalka sa rozmiry A4.
dj_tcsoZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
dj_tcso2008.09.11, 14:59
Na A6 mozna jedynie cos podmalowac czy podretuszowac. Chcac juz narysowac cos powazniejszego, pojawia sie problem zbyt malego rozmiaru. Linie sa mniej precyzyjne i ciezej uzyskac zamierzony ksztalt. To rozmiar A5 a przeciez normalka sa rozmiry A4.


Wg mnie optymalny do wikszoci zastosowa jest A5. Ale w sumie masz racje. Jeli kto ma rk wyrobion to przy rysowaniu tradycyjnym to na czym mniejszym od A4 mgby czu sie jakby miniaturki robi.

W sumie nie spotkaem si jeszcze w necie z rzetelnym porwnaniem dostpnych tabletw. Od Pentagramw po Cinteq'i. Ciekawe jaka by wygldaa procedura testowa.
R0bertZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
R0bert2008.09.11, 15:01
Zacznijmy od tego, tak juz ktos napisal, ze takie Geniusy, Pentagramy czy inne smieszne pseudo-tablety to sie nadaja najwyzej do poszpanowania przed kolegami, bo lepszy juz bedzie np Wacom Bamboo czy cokolwiek, ktory ma monopol i nie ma nic lepszego od niego jesli chodzi o tablety. A to, ze A6 to za malo to swoja droga, mialem Volito 2 [a raczej dalej mam, stoi i sie kurzy, heh], a teraz mam Intuosa A4 i roznica jest kolosalna jesli chodzi o wygode i ogolnie, tylko ta cena..
tcso, nie wiem od kiedy reka wysiada, fakt, ze jak sie siedzi ciagle przy biurku i pisze tylko na klawie to reka by mogla wysiasc, ale jak sie ciagle rysuje/pisze piorem, lub dlugopisem, albo czesto uzywa tabletu to reka sie przyzwyczaja.
Piorko na baterie? Kto to wymyslil. No i ten tekst, ze jak piorko jest bardziej pochylone niz 45 to juz slabo dziala, i malo komu to przeszkadza.
Panie Jadczak, szkole to pewnie pan juz dawno skonczyl, ale niech pan np zapisze jedna strone A4 piszac dlugopisem i nie starajac sie pisac pod odpowiednim kontem i tak jak panu wygodnie. Watpie zeby bylo to idealnie np 90 stopni, mowie o zwyklym siedzeniu przy biurku. Predzej bedzie temu blizej do konta 45 stopni niz 90.
dj_tcsoZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
dj_tcso2008.09.11, 15:32
W sumie dobra recenzja moga by powsta tylko jeli byaby pisana przez kogo kto uywa tego typu urzdze na co dzie. Lepiej by byo przedstawi suche fakty bez adnych podsumowa itp. Sprawa wyglda dokadnie tak samo jak w przypadku 'recenzowanego' ostatnio Pentagrama Titan.
122008.09.11, 20:17
No dobra, opis taki sobie, ale gdzie jest test?
grav2000Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
grav20002008.09.11, 21:33
Akurat w kwestii tabletw geniusy wypadaj bardzo dobrze. Oczywicie, ze niedocignionym liderem jest tutaj wacom ale ile osb sta na tablet za 2000zl. Na pewno tablet jest duo lepszy od tanich wacomow pokroju volito czy jakis tam bamboo. Sam osobicie uywam w pracy starszy model geniusa mousepen 8x6 i jest to tablet, ktrego uywaj rwnie profesjonalici!! osoby, ktre zajmuj sie grafika i odwiedzaj tematyczne fora ju tez o tym pewnie wiedza. Dlatego nie pisabym lekcewacych tekstw bez wczeniejszego wytestowania tych tabletow przez niektrych 'profesionalistw'
emcom2008.09.12, 07:21
Drobna uwaga marginesowa do uytkownika RObert : piszemy kt. Nie KONT.
RemedyZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Remedy2008.09.12, 11:56
grav2000: piszesz bzdury. Przywoane przez Ciebie Volito ma o NIEBO wiksz precyzj dziaania ni ktrykolwiek z Geniusw. miem twierdzi, e w yciu nie miae okazji korzysta z tabletu firmy WACOM. wiadczy o tym moe choby tekst typu 'tablet za 2000z'. Dlaczego od razu kupowa najdroszy model (pomijam tutaj Cintiqi)? Przecie A5 (choby seria Graphire) mona mie za ok 600-700z.
grav2000Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
grav20002008.09.12, 22:20
Remedy: Korzystaem z Volito i Bamboo. Oba te tablety nie moga stac obok Geniusa MousePan8x6, Chcesz mojego Volito? wysle Ci za free bo lezy u mnie na dnie szafy.
Baniolek24Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Baniolek242008.09.13, 13:43
chyba jeden z najlepszych tabletw jakie mi sie przewiny przez rce!!! POLECAM
splineZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
spline2008.09.29, 10:58
...posiadam w domu tablet PENTAGRAMA- kupilem go juz dosc dawno jednak w miedzyczasie pracowalem w firmie na tablecie WACOMA (model intuos 2)- tablety mialy porownywalne obszary robocze (A4) i nestety dla uzytkownikow a stety dla producenta- WACOM nie ma konkurencji- kazdy kto porowna charakterystyke pracy urzadzen nie bedzie mial najmniejszych watpliwosci- niestety am to swoje odzwierciedlenie w cenie. Jednak uwazam ze jezeli ktos chce na tablecie pracowac a nie tylko 'narysowac' domek czy kwiatek to bez zastanowienia powinien wybrac WACOMA - chocby z mniejszym obszarem roboczym, poniewaz rekompensuje to wygoda pracy. Moj pentagramowski tablet obecnie lezy i zbiera kurz - czesto mam ochote porysowac na kompie jednak urzadzenie jest juz wypracowane- po kilku miesicach skaszani si mechanizm odczytu siy nacisku- jest nieprezycyjny. Dodatkowo pirka 'zacina' si podczas rysowania - przy szybkich i dugich pocigniciach tworzy przerywan lini. Jest to frustrujce i zniechca do rysowania- obecnie powrciem do tradycyjnych technik kartki i owka- jednak w przyszoci gdy fundusze na to pozwol to bez zadnego 'ale' ide do sklepu po WACOMA :)
*Konto usunite*2008.10.09, 09:00
Zacznijmy od tego, tak juz ktos napisal, ze takie Geniusy, Pentagramy czy inne smieszne pseudo-tablety to sie nadaja najwyzej do poszpanowania przed kolegami, bo lepszy juz bedzie np Wacom Bamboo czy cokolwiek, ktory ma monopol i nie ma nic lepszego od niego jesli chodzi o tablety.

A WACOM suy do poszpanowania midzy osobami, ktre s pro, a nie przed gwniarzami, co ? ;]
Zaloguj si, by mc komentowa