Komentarze
Komentarzy na stronę
1
*Konto usunięte* (2003.04.22, 16:21)
Ocena: 0
#1
gdzies juz czytalem ze wiekszosc takich urzadzen mozna oszukac domowymi sposobami (kiedys bylo o tym dosyc glosno - zdaje sie ze w japonii jakis student wymyslil jak) wiec nie powiedzialbym ze to takie bezpieczne jak sugeruje pierwsze zdanie
hanti (2003.04.22, 21:33)
Ocena: 0
#2

0%
hehe fajne takie cos a co do tego oszukania domowymi sposobami to przeciez i tak sie wszystko da oszykac w ten czy inny sposob smilies/tongue.gif ...
szimano (2003.04.23, 10:17)
Ocena: 0
#3

0%
A czy to moze tez wspolpracowac z linuxem, czy tylko z wingroza ?



Szimano
michal (2003.04.23, 10:26)
Ocena: 0
#4

0%
chcialem kiedys zainstalowac czytnik linii papilarnych w pewnym urzadzeniu. nie sadze zeby kazde urzadzenie dalo sie oszukac domowymi sposobami.

z takimi czytniikami jest kilka problemow. np. co sie stanie jak sie skaleczysz w palec? a co jak sie jakos paskudnie pobrudzisz?

z tych i innych powodow czytniki lini papilarnych sa dosc rzadko stosowane. sa lepsze sposoby zabezpieczen.

jest jeszcze problem, ze ktos moze zabrac ci 'twoj klucz' smilies/wink.gif. mysle, ze badanie temperatury i pulsu za duzo tutaj nie pomoze.
jot (2003.04.23, 17:59)
Ocena: 0
#5

0%
a co sie stanie jak zgubisz palec? lepiej nie myslec!
jot (2003.04.23, 18:02)
Ocena: 0
#6

0%
facet zapomnij o linuxie, niestety nawet autor nie sprobowal podpiac tego do linuxowego kompa. zreszta czy widziales gdzies w polskiej sieci aby cokolwiek testowano pod linuxem?. jedynie jedyny sluszny system.
dev (2003.04.24, 14:32)
Ocena: 0
#7

0%
Wersja oprogramowania dla Linuxa ma powstać, jak to ujęto w matriałach dołączonych do czytnika "w najbliższej przyszłości", więc... to tylko kwestia czasu.
*Konto usunięte* (2003.04.25, 16:01)
Ocena: 0
#8
Dodanie do CD Linuxowej wersji oprogramowania zalezy od zainteresowania urzadzeniem na polskim rynku. Jesli wyniki sprzedazy beda dobre mozemy spokojnie negocjowac z producentem o polska wersje jezykowa, wersje Linuxowa i cokolwiek sobie wymarzymy... smilies/smile.gif Jednak w rzeczywistosci producentowi oplaca sie zainwestowac w nowe wersje oprogramowania, jesli bedzie mial z tego jakis zysk.



Pozdrawiam,



Zbigniew Binienda

dimm.pl
*Konto usunięte* (2003.04.25, 16:37)
Ocena: 0
#9
Może sie zdarzyć,że w brutalny sposób można sie dostać do systemu.

Ja bym dodał do tego jeszcze detektor,który by wykrywał krążenie krwi w palcu.

Na pewno by to utrudniło dostęp,chyba że by ktoś był na tyle odważny,że obcioł by sobie swojego palca i na jego miejsce wszył ten właściwy.
kollek (2003.05.11, 15:19)
Ocena: 0
#10

0%
Co do tych blizniakow to kazdy czlowiek ma inne linie papilarne i nie wazne czy sa to blizniaki jedno jajowe czy dwujajowe, to jest bez znaczenia!
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Ulepszona wersja Transmisji Steam. 9
Specyficzna budowa, która nie męczy nadgarstka. 17
Sprzęt pojawił się właśnie w bazie danych FCC. 2
Firma chce zagrozić Intelowi. ARM opublikowało właśnie swoje plany na lata 2018-2020. 29
Szykują się duże usprawnienia w stosunku do 10-nanometrowych chipów. 9
Wcześniejsze fotografie PCB były prawdziwe. 32
Lepszy sensor i więcej RGB. Razer zaprezentowała nową wersję swojej myszki Mamba Elite. 11
Masa wskazówek na zwiastunie imprezy zielonych. 52
Wcześniejsze fotografie PCB były prawdziwe. 32
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 31
Specyficzna budowa, która nie męczy nadgarstka. 17
Dobra okazja dla fanów strzelanek. 8
Ulepszona wersja Transmisji Steam. 9
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 31
Facebook
Ostatnio komentowane