komentarze
kostek13_88Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kostek13_882007.03.12, 07:56
hmmm.... wolę marchew-malina-jabłko smilies/tongue.gif
cichy202Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cichy2022007.03.12, 07:57
Bardzo elegancka recka. Mnie się podoba, smilies/wink.gif

Jeśli chodzi o zasilacze to brak wyłącznika w CoolerMasterze to dla mnie poważny błąd...
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2007.03.12, 08:02
Nie lubię soków marchwiowych... a te zasilacze brzydkie smilies/tongue.gif
labormanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
laborman2007.03.12, 08:18
Niedługo do zasilania komputerów używać będziemy podwórkowej elektrowni atomowej. Nie znam się na zasilaczach ale takiej mocy nie potrzeba mi ... na razie smilies/smile.gif
mars83Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mars832007.03.12, 08:21
Kubus pyszny Kubus zdrowy te zasilacze nie sa do mojej obudowy smilies/szczerbaty.gif

artykul ok !
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2007.03.12, 08:21
1070 zł za zasilacz... faktycznie dla entuzjastów smilies/smile.gif
hautamekiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hautameki2007.03.12, 08:28
CYTAT()-(arpagon @ 12 marca 2007, 08:21) <{POST_SNAPBACK}>
1070 zł za zasilacz... faktycznie dla entuzjastów smilies/smile.gif

zasilacz zasilaczem, pomyśl o rachunkach za prąd smilies/szczerbaty.gif
EclipseZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Eclipse2007.03.12, 08:32
Zasilacz za 1 k zlotych i nie ma odlaczanych kabli. To dla mnie najwieksza wada. I oba zasilacze powinny miec to napisane w wadach.
SamotnickZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Samotnick2007.03.12, 08:33
Brak wyłącznikowłącznika, a to dobre. W budźecie projektu nie wystarczyło? Uważam że to akurat przydatny i potrzebny element zasilacza, jak zresztą każdego urządzenia elektrycznego. Przerost formy nad treścią...
badmanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
badman2007.03.12, 08:42
Rekomendacja dla CoolerMastera to chyba rewanż za niezbyt przychylny dla tego producenta test chłodziw procesora smilies/szczerbaty.gif

Ogólnie to za taką kasę szukałbym zasilatora innego producenta ToPower, BeQuiet!, Enermax ewentualnie Tagan...
HΛЯPΛGŌNZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
HΛЯPΛGŌN2007.03.12, 08:46
CYTAT(Samotnick @ 12 marca 2007, 08:33) <{POST_SNAPBACK}>
Brak wyłącznikowłącznika, a to dobre. W budźecie projektu nie wystarczyło? Uważam że to akurat przydatny i potrzebny element zasilacza, jak zresztą każdego urządzenia elektrycznego. Przerost formy nad treścią...

Też tak uważam. Sam często korzystam z włącznika/wyłącznika. Zasilacz za ponad 1k zł
powinien nie tylko mieć owy pstryk, ale również wyświetlacz informujący o poborze energii, odpinane kable i bardzo cichy wentylator. A tu takie po prostu zwyczajne,
tyle ze mocne zasilacze. Jakoś nie przemawiają do mnie te zasiłki (bo i nie muszą).
vdcmikeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vdcmike2007.03.12, 09:00
I znowu szkoda, ze nikt nie zmirzyl pradu pobieranego z gniazdka, aby w ten sposob oszacowac chociaz sprawnosc tych zasilaczy smilies/sad.gif Brakuje tez kilku podstawowych testow jak np. praca pod pelnym obciazeniem czy zadzialania zabezpieczen. Droga redakcjo... moze czas juz na wyposazenie lab o stanowisko do badan zasilaczy z prawdziwego zdarzenia?
RobbolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Robbol2007.03.12, 09:03
Reca jakaś taka skromna....; większość chyba zajęły opisy długości kabli z podziałem na typy i centymetry (może lepsza byłaby tabelka?). Do kanonu badań zasilaczy weszła ocena odcisków palców - akurat imho sprawa co najmniej mało istotna ze względu na umiejscowienie tego podzespołu i ilość namacań owego wykonywanych w roku kalendarzowym.
Jakie w sumie obciążenie sprzęt testowy wykonał na poszczególnych liniach ? Jaka była sprawność urądzeń ? Jak jest z rzeczywistą mocą jaką moga dostarczyć stabilnie stale a jak szczytowo i co wtedy z napięciami, obrotami wentyli i hałasem ? Czegoś mi tu brakuje...
Zasiłki wyglądają na przezwoite ale cena /wat wygląda na wysoką (ostatecznie ile egz. tego sprzętu firmy sprzedadzą !). Sprzęt dla mocno potrzebujących mocy lub....prestiżu! smilies/Up_to_something.gif
PS. Brak wyłacznika - może dziwny ale jak tak się zastanawiam to wcale go nie używam! Na co dzień wyłącza się komp na listwie lub UPS a przy zaglądaniu kompa, czyszczeniu, wymianie el. i tak należy wyciągnąć wyczkę z sieci lub obudowy. Więc nie ma co rozrywać szat chociaż powód braku włącznika jest niejasny.
MisiekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Misiek2007.03.12, 10:16
CYTAT
SilverStone Zeus SST-ST85ZF to zasilacz o mocy 850 W z aktywnym współczynnikiem korekcji mocy (PFC).


a nie powinno byc cos w stylu "z aktywnym systemem korekcji współczynnika mocy" ?
*Konto usunięte*2007.03.12, 10:39
CYTAT(hautameki @ 12 marca 2007, 08:28) <{POST_SNAPBACK}>
zasilacz zasilaczem, pomyśl o rachunkach za prąd smilies/szczerbaty.gif
morgan666Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
morgan6662007.03.12, 10:50
JAKIE potworki... chyba mamy juz zasilke pod R600:P... ogulnie recenzja taka sobie... brak troszke, troszke za duzo o dlugosci kabeklow... ale nie to mnie zastanawia...

A jednak DALO SIE!!! polaczyc 2 radeony w CrossFire... szkoda tylko ze takowa sztuka nieudala sie podczas niedawnych testow plyt glownych pod CF...
GraveZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Grave2007.03.12, 11:26
Silverstone z serią ZEUS, jak zawsze - solidne wykonanie, stabilne napięcia, duża moc i.... ciągle ten sam wyjący wiatraczek smilies/Up_to_something.gif

Jak do tego dorzucić brak odpinanych przewodów to za tę cenę na pewno nie warto.

Szkoda, że redakcja dla porównania nie przetestowała innego zasilacza tej firmy:

http://www.silverstonetek.com/products-85f.htm

Podobnie jak recenzowany Zeus - 850W, ale z odpinanymi kablami i znacznie cichszym wentylatorem. Podejrzewam, że także jest tańszy (ale tego nie sprawdzałem).

Dla mnie póki co ideałem pozostaje 650 W model Corsaira. Nie licząc naprawdę ektremalnych konfigutracji poradzi sobie w większości przypadków.

Wypada mieć nadzieję, że Corsair uzupełni swoją ofertę o mocniejsze modele.

Odnośnie zaś samego testu - tradycyjnie - dużo zdjęć mało treści. Imho lepiej darować sobie recenzowaniem zasilaczy jeżeli redakcja nie dysponuje odpowiednimi warunkami do przeprowadzenia profesjonalnego testu.
rcubeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rcube2007.03.12, 12:48
CYTAT(Eclipse @ 12 marca 2007, 08:32) <{POST_SNAPBACK}>
Zasilacz za 1 k zlotych i nie ma odlaczanych kabli. To dla mnie najwieksza wada. I oba zasilacze powinny miec to napisane w wadach.


Na frazie byl test innych zasilek za 1k zeta (konkretnie BFG 1000W ORAZ TAGAN 900W) i rowniez nie mialy odpinanych kabli smilies/tongue.gif

Sa jakiej zasilki markowe 850W i wiecej z odpinanymi kablami ? smilies/scratchhead.gif
MuMineQZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
MuMineQ2007.03.12, 12:49
1k złotych??? wentylator 80mm... za ta kase mozna kupic sobie fajniejsze generatory denerwujacego szumu niz zasilacz smilies/smile.gif a tak serio, cm tanszy, cichszy a moc wystarczajaca, wiec po co dokladac te 300zl?? no i te odpinane kable, a raczej ich brak, zadnemu nie dalbym rekomendacji, wsrod zasilaczy tej klasy ciezko znalezc padlo wiec rekomendacje dalbym tylko naprawde najlepszemu...
aidingZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
aiding2007.03.12, 13:02
CoolerMaster jest i tanszy i cichszy co dla wielu ludzi moze się okazac kluczowym wyborem smilies/smile.gif
Ze względu na obowiązującą ciszę wyborczą funkcja komentowania została wyłączona do dn. 2019-05-26 godz. 21:00.