komentarze
MaT2003.02.19, 17:52
.. a ja własnie testuję u siebie neo+ (przedtem SDI) w Gdyni , i jest super, tylko sie boje o takie sytuacje jak napisales smilies/sad.gif
*Konto usunięte*2003.02.19, 18:03
Przykro mi stary... back to modem nie jest niczym przyjemnym. Zycze rychlego powrotu do szybkiego lacza. Trung
FrescoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Fresco2003.02.19, 18:08
TELEKOMUNIKACJA POLSKA SA - TO LUDZKA RZECZ OKRADAĆ. Zawsze miałem takie podejście to tej firmy.
voitechZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
voitech2003.02.19, 18:26
A u mnie (we Wrocławiu) nie było ani jednej przerwy w działaniu od póltora miesiąca co najmniej.
ITI2003.02.19, 18:27
Ja mam SDI i raczej nie mam z nim problemow. Jak sie dowiadywalem w najblizszym BOK TPSA o Neo+, to powiedzieli, ze nie maja jeszcze tej uslugi w tym rejonie. Z jednej strony to i dobrze, bo moze jak bedzie, to nie bedzie juz takich wpadek. W przyszlosci chcialbym zmienic na N+, bo w koncu na ile SDI moze wystarczyc smilies/smile.gif
tygrysekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tygrysek2003.02.19, 22:44
Telekomuna... i tyle! Sieci osiedlowe rządzą!
*Konto usunięte*2003.02.19, 22:46
A ja mam pierwszy dzien SDI i jestem pod wrazeniem. Własnie (jest pozny wieczor) jestem w internecie i da sie ogladac strony www a nawet sciagac pliki z szybkoscia 10 KB/s. Na swoim modemie ISDN do tej pory wieczorem praktycznie nie mogłem korzystac z internetu - tak załosny był transfer (co innego nad ranem i rano). Od kilku dni w tym dzisiaj miałem problemy z internetem nawet rano i myslałem ze to awaria w POLPAKu a tu po zamontowaniu SDI wszystko jest prawie idealnie. Zauwazyłem posługujac sie programem VisualRoute ze roznica miedzy połaczeniem SDI i ISDN jest w Pierwszych trzech urzadzeniach (3 piersze adresy IP) miedzy moim komputerem a PoLPAKiem w Warszawie. Z tego wnioskuje ze poranne kłopoty były zwiazane z awaria urzadzen odpowiedzialnych za modemowe połaczenia z mojego miasta do POLPAKu w Warszawie. Pewnie tą awarię usuna wtedy gdy ktos z pracownikow TPSA zorientuje sie sam z siebie ze cos jest nie tak. Niewatpliwie szwankuje (a własciwie jej nie ma ) komunikacja miedzy uszytkownikami a TPSA. Z tego co mi powiedziano w TPSA kazde uszkodzenie telefonu nalezy zgłaszac pod 914 itp. numery przeznaczone do zgłaszania awarii i chyba nie ma innej metody jak z uporem maniaka ale grzecznie zgłaszac nieprawidłowosci az do skutku.
ulanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ulan2003.02.19, 23:47
to ty chyba nie miałes do czynienia z PTR-em. Na 9 miesięcy działania i-netu nie było juz ok. 1 miesiąca.
*Konto usunięte*2003.02.20, 01:05
taa-firma PTR...mialem watpliwa przyjemnosc korzystania z uslyg tej firmy,przez rok i powiem szczerze,ze za wydane pieniadze za zglaszanie awarii to moglbym sobie kupic chyba samochod.Takiej firmy, z tak niekompetentnym pracownikami to w zyciu nie widzialem.Dlatego tez przesiadlem sie na poczatku lutego na neo+ i przez pierwszy tydzien mialem zabawe jak z PTR-dzien w dzien bez netu.Jednakze nagle klopot minal(mieszkam na Mokotowie,dokladnie Stegny) i od tamtego momentu lacze dziala bosko,wrecz tak,ze moge bez problemu jednoczesnie sciagac cos przez kazee i np. grac bez "lagow" po sieci.

P.S.Tak na poprawienie humorow,w PTR mial byc staly IP,ale w koncu jakos tak ustawili lacze,ze mozna sobie w kazdej chwili zmienic IP i sie np. podpiac pod kogos innego,co oznacza,ze pomimo skonczenia z PTR umowy we wrzesniu,do tej pory gdy mi okazjonalnie siada neo to zmieniam kabel,recznie ustawiam IP,brame DNS i takie tam i juz.Jedyna wada jest to,ze "ping" w PTR np. do WP wynosi srednio 2000-2500 ms.Mega hihot.
eathanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
eathan2003.02.20, 07:53
Ja reklamowalem pisemnie awarie z grudnia i dostalem upust za sierpien, wrzesien, pazdziernik, grudzien - po 53 zl za kazdy miesiac a za listopad upustu bylo 89 zl



w tym miesiacu znowu bylo kilka awarii i czekam do konca miesiaca - mam juz gotowe pisemko do tpsa



Ostatni kupilem sprzetowy router Planet za 300 zl

i od jego instalacji ustapily problemy - wszystko dziala OK a znajomi bez routera maja co chwila problemy ...
pilaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjipila2003.02.20, 13:17
Niestety dla neo+ takie sytuacje są typowe... smilies/sad.gif Zresztą sam się o tym pewnie przekonasz prędzej czy później smilies/sad.gif
pilaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjipila2003.02.20, 13:18
Dziś przed południem - po ponad dobie bez netu i sześciu telefonach na 0-800, internet znów mi powrócił. Ciekawe, kiedy znowu zniknie smilies/sad.gif
pilaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjipila2003.02.20, 13:18
Moja Neostrada też działała ładnie przez ostatnie półtora miesiąca... A tu taka przykra niespodzianka smilies/sad.gif
pilaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjipila2003.02.20, 13:19
A możesz się podzielić tym pisemkiem? Myślę, że się przyda smilies/smile.gif
*Konto usunięte*2003.02.20, 13:33
Ja też, ja też smilies/smile.gif

To pisemko jest szansą na zaoszczędzenie znacznych sum. Druga sprawa że samo pisemko nie wystarczy. Konieczne w nim jest udokumentowanie dni z godzinami, kiedy Neo+ nie funkcjonowała. O ile to sprawdzają, trzeba to zrobić rzetelnie. Albo napisać mnóstwo byków, zmyślonych dat, wyssanych z palca faktów i liczyć że TPSA odruchowo przyzna nam rekompensatę szkód psychicznych wywołanych odcięciem od sieci smilies/smile.gif
AdramelZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Adramel2003.02.20, 20:06
Radzę zaprzyjaźnić się z pl.internet.komunikaty smilies/wink.gif
*Konto usunięte*2003.02.21, 12:02
Ja mieszkam na Bemowie

W środę miałem max transfer około 10 kb/s i wszystko bardzo wolno się ściągało ale działało - dzwoniłem do Neostrady - połączenie (!!!) za pierwszym razem - jakaś Pani powiedziała, że wymieniają w Warszawie routery i do końca tygodnia mogą się pojawić problemy
pilaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjipila2003.02.27, 16:40
Właśnie zadzwonił do mnie na komórkę jakiś miły pan z TPSA. Zapytał: "Chciałem się dowiedzieć, jak Panu działa Neostrada po wymianie routerów, jaką przeprowadziliśmy 20-tego lutego". Odpowiedziałem, że jak na razie działa, a jak przestanie, to numer 0-800-102-102 znam już na pamięć. Miły Pan bardzo się ucieszył i powiedział, że ma nadzieję, iż awarie już się nie powtórzą. Powiem krótko: Wow. Wreszcie się wzięli za Neo+.
*Konto usunięte*2003.04.04, 12:58
Ja mam DSL i powiem wam szczerze, jest MASAKRA !!! zajebiście chasa i nie mam żadnych awarji !!! TPSA rulezz smilies/smile.gif hihihiih
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.