Komentarze
Komentarzy na stronę
1
MaT (2003.02.19, 17:52)
Ocena: 0
#1

0%
.. a ja własnie testuję u siebie neo+ (przedtem SDI) w Gdyni , i jest super, tylko sie boje o takie sytuacje jak napisales smilies/sad.gif
*Konto usunięte* (2003.02.19, 18:03)
Ocena: 0
#2
Przykro mi stary... back to modem nie jest niczym przyjemnym. Zycze rychlego powrotu do szybkiego lacza. Trung
Fresco (2003.02.19, 18:08)
Ocena: 0
#3

0%
TELEKOMUNIKACJA POLSKA SA - TO LUDZKA RZECZ OKRADAĆ. Zawsze miałem takie podejście to tej firmy.
voitech (2003.02.19, 18:26)
Ocena: 0
#4

0%
A u mnie (we Wrocławiu) nie było ani jednej przerwy w działaniu od póltora miesiąca co najmniej.
ITI (2003.02.19, 18:27)
Ocena: 0
#5

0%
Ja mam SDI i raczej nie mam z nim problemow. Jak sie dowiadywalem w najblizszym BOK TPSA o Neo+, to powiedzieli, ze nie maja jeszcze tej uslugi w tym rejonie. Z jednej strony to i dobrze, bo moze jak bedzie, to nie bedzie juz takich wpadek. W przyszlosci chcialbym zmienic na N+, bo w koncu na ile SDI moze wystarczyc smilies/smile.gif
tygrysek (2003.02.19, 22:44)
Ocena: 0
#6

0%
Telekomuna... i tyle! Sieci osiedlowe rządzą!
*Konto usunięte* (2003.02.19, 22:46)
Ocena: 0
#7
A ja mam pierwszy dzien SDI i jestem pod wrazeniem. Własnie (jest pozny wieczor) jestem w internecie i da sie ogladac strony www a nawet sciagac pliki z szybkoscia 10 KB/s. Na swoim modemie ISDN do tej pory wieczorem praktycznie nie mogłem korzystac z internetu - tak załosny był transfer (co innego nad ranem i rano). Od kilku dni w tym dzisiaj miałem problemy z internetem nawet rano i myslałem ze to awaria w POLPAKu a tu po zamontowaniu SDI wszystko jest prawie idealnie. Zauwazyłem posługujac sie programem VisualRoute ze roznica miedzy połaczeniem SDI i ISDN jest w Pierwszych trzech urzadzeniach (3 piersze adresy IP) miedzy moim komputerem a PoLPAKiem w Warszawie. Z tego wnioskuje ze poranne kłopoty były zwiazane z awaria urzadzen odpowiedzialnych za modemowe połaczenia z mojego miasta do POLPAKu w Warszawie. Pewnie tą awarię usuna wtedy gdy ktos z pracownikow TPSA zorientuje sie sam z siebie ze cos jest nie tak. Niewatpliwie szwankuje (a własciwie jej nie ma ) komunikacja miedzy uszytkownikami a TPSA. Z tego co mi powiedziano w TPSA kazde uszkodzenie telefonu nalezy zgłaszac pod 914 itp. numery przeznaczone do zgłaszania awarii i chyba nie ma innej metody jak z uporem maniaka ale grzecznie zgłaszac nieprawidłowosci az do skutku.
ulan (2003.02.19, 23:47)
Ocena: 0
#8

0%
to ty chyba nie miałes do czynienia z PTR-em. Na 9 miesięcy działania i-netu nie było juz ok. 1 miesiąca.
*Konto usunięte* (2003.02.20, 01:05)
Ocena: 0
#9
taa-firma PTR...mialem watpliwa przyjemnosc korzystania z uslyg tej firmy,przez rok i powiem szczerze,ze za wydane pieniadze za zglaszanie awarii to moglbym sobie kupic chyba samochod.Takiej firmy, z tak niekompetentnym pracownikami to w zyciu nie widzialem.Dlatego tez przesiadlem sie na poczatku lutego na neo+ i przez pierwszy tydzien mialem zabawe jak z PTR-dzien w dzien bez netu.Jednakze nagle klopot minal(mieszkam na Mokotowie,dokladnie Stegny) i od tamtego momentu lacze dziala bosko,wrecz tak,ze moge bez problemu jednoczesnie sciagac cos przez kazee i np. grac bez "lagow" po sieci.

P.S.Tak na poprawienie humorow,w PTR mial byc staly IP,ale w koncu jakos tak ustawili lacze,ze mozna sobie w kazdej chwili zmienic IP i sie np. podpiac pod kogos innego,co oznacza,ze pomimo skonczenia z PTR umowy we wrzesniu,do tej pory gdy mi okazjonalnie siada neo to zmieniam kabel,recznie ustawiam IP,brame DNS i takie tam i juz.Jedyna wada jest to,ze "ping" w PTR np. do WP wynosi srednio 2000-2500 ms.Mega hihot.
eathan (2003.02.20, 07:53)
Ocena: 0
#10

0%
Ja reklamowalem pisemnie awarie z grudnia i dostalem upust za sierpien, wrzesien, pazdziernik, grudzien - po 53 zl za kazdy miesiac a za listopad upustu bylo 89 zl



w tym miesiacu znowu bylo kilka awarii i czekam do konca miesiaca - mam juz gotowe pisemko do tpsa



Ostatni kupilem sprzetowy router Planet za 300 zl

i od jego instalacji ustapily problemy - wszystko dziala OK a znajomi bez routera maja co chwila problemy ...
pila (2003.02.20, 13:17)
#11
Niestety dla neo+ takie sytuacje są typowe... smilies/sad.gif Zresztą sam się o tym pewnie przekonasz prędzej czy później smilies/sad.gif
pila (2003.02.20, 13:18)
#12
Dziś przed południem - po ponad dobie bez netu i sześciu telefonach na 0-800, internet znów mi powrócił. Ciekawe, kiedy znowu zniknie smilies/sad.gif
pila (2003.02.20, 13:18)
#13
Moja Neostrada też działała ładnie przez ostatnie półtora miesiąca... A tu taka przykra niespodzianka smilies/sad.gif
pila (2003.02.20, 13:19)
#14
A możesz się podzielić tym pisemkiem? Myślę, że się przyda smilies/smile.gif
*Konto usunięte* (2003.02.20, 13:33)
Ocena: 0
#15
Ja też, ja też smilies/smile.gif

To pisemko jest szansą na zaoszczędzenie znacznych sum. Druga sprawa że samo pisemko nie wystarczy. Konieczne w nim jest udokumentowanie dni z godzinami, kiedy Neo+ nie funkcjonowała. O ile to sprawdzają, trzeba to zrobić rzetelnie. Albo napisać mnóstwo byków, zmyślonych dat, wyssanych z palca faktów i liczyć że TPSA odruchowo przyzna nam rekompensatę szkód psychicznych wywołanych odcięciem od sieci smilies/smile.gif
Adramel (2003.02.20, 20:06)
Ocena: 0
#16

0%
Radzę zaprzyjaźnić się z pl.internet.komunikaty smilies/wink.gif
*Konto usunięte* (2003.02.21, 12:02)
Ocena: 0
#17
Ja mieszkam na Bemowie

W środę miałem max transfer około 10 kb/s i wszystko bardzo wolno się ściągało ale działało - dzwoniłem do Neostrady - połączenie (!!!) za pierwszym razem - jakaś Pani powiedziała, że wymieniają w Warszawie routery i do końca tygodnia mogą się pojawić problemy
pila (2003.02.27, 16:40)
#18
Właśnie zadzwonił do mnie na komórkę jakiś miły pan z TPSA. Zapytał: "Chciałem się dowiedzieć, jak Panu działa Neostrada po wymianie routerów, jaką przeprowadziliśmy 20-tego lutego". Odpowiedziałem, że jak na razie działa, a jak przestanie, to numer 0-800-102-102 znam już na pamięć. Miły Pan bardzo się ucieszył i powiedział, że ma nadzieję, iż awarie już się nie powtórzą. Powiem krótko: Wow. Wreszcie się wzięli za Neo+.
*Konto usunięte* (2003.04.04, 12:58)
Ocena: 0
#19
Ja mam DSL i powiem wam szczerze, jest MASAKRA !!! zajebiście chasa i nie mam żadnych awarji !!! TPSA rulezz smilies/smile.gif hihihiih
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  137
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 12
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 22
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 13
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 17
Dwie gry w dwóch sklepach. 10
Facebook
Ostatnio komentowane