Komentarze
Komentarzy na stronę
1
AUGUR (2005.06.25, 13:54)
Ocena: 0
#1

0%
Cena juz tylko 939zł smilies/szczerbaty.gif
thomson (2005.06.25, 14:15)
Ocena: 0
#2

0%
Może kiedyś jak będe miał własny salon... smilies/wink.gif

A ten wyświetlacz można bez problemu odczytać z 3-4 metrów?
_burger_ (2005.06.25, 14:37)
Ocena: 0
#3

0%
smilies/tongue.gif Bardzo ciekawe rozwiązanie, ale to jeszcze nie koniec smilies/exclamation.gif smilies/exclamation.gif Będzie więcej funkcji smilies/exclamation.gif Zabawka co prawda bedzie "troszkę" droższa, ale jeśli kogos stac i jest pasjonatem to i tak dokona zakupu smilies/bigsmile.gif
*Konto usunięte* (2005.06.25, 15:08)
Ocena: 0
#4
z uwagi na cenę windows XP ciekawe byłoby sprawdzenie jak to cudo (mam na myśli wyświeltacz + pilot) sprawuje się z np. MythTV czy innymi systemami HTPC bazującymi na linuxie. Konkretnie czy czuje go LIRC

IMHO do systemów HTPC linux nadaje się świetnie - po ustawieniu mplayera itp, itd mamy bazę do odtwrzania wszystkiego + możliwość postawnienia np. serwera ftp, zrobienia z tego komputera accespointa wifi, routera zwykłego lub wifi, firewalla - no po prostu miód jak dla mnie :)

zresztą popatrzcie na http://www.mythtv.org/
lub tutaj: PVR
B.E.L (2005.06.25, 16:54)
Ocena: 0
#5

0%
CYTAT(Khorneliusz @ Jun 25 2005, 14:08)
z uwagi na cenę windows XP ciekawe byłoby sprawdzenie jak to cudo (mam na myśli wyświeltacz + pilot) sprawuje się z np. MythTV czy innymi systemami HTPC bazującymi na linuxie. Konkretnie czy czuje go LIRC

IMHO do systemów HTPC linux nadaje się świetnie - po ustawieniu mplayera itp, itd mamy bazę do odtwrzania wszystkiego + możliwość postawnienia np. serwera ftp, zrobienia z tego komputera accespointa wifi, routera zwykłego lub wifi, firewalla - no po prostu miód jak dla mnie smilies/smile.gif

zresztą popatrzcie na http://www.mythtv.org/
lub tutaj: PVR

smilies/thumbup.gif
Sinbad76 (2005.06.25, 17:23)
Ocena: 0
#6

0%
CYTAT(Khorneliusz @ Jun 25 2005, 15:08)
z uwagi na cenę windows XP ciekawe byłoby sprawdzenie jak to cudo (mam na myśli wyświeltacz + pilot) sprawuje się z np. MythTV czy innymi systemami HTPC bazującymi na linuxie. Konkretnie czy czuje go LIRC

IMHO do systemów HTPC linux nadaje się świetnie - po ustawieniu mplayera itp, itd mamy bazę do odtwrzania wszystkiego + możliwość postawnienia np. serwera ftp, zrobienia z tego komputera accespointa wifi, routera zwykłego lub wifi, firewalla - no po prostu miód jak dla mnie smilies/smile.gif

zresztą popatrzcie na http://www.mythtv.org/
lub tutaj: PVR

Zna ktoś tego typu oprogramowanie w formie "nakładki" na system Windows XP?
Moog (2005.06.25, 17:38)
Ocena: 0
#7

0%
CYTAT(thomson @ Jun 25 2005, 13:15)
Może kiedyś jak będe miał własny salon... smilies/wink.gif

A ten wyświetlacz można bez problemu odczytać z 3-4 metrów?

jak masz dobry wzrok to zobaczysz smilies/Up_to_something.gif
Sleev (2005.06.25, 19:02)
Ocena: 0
#8

0%
CYTAT(AUGUR @ Jun 25 2005, 13:54)
Cena juz tylko 939zł smilies/szczerbaty.gif



a może 754 smilies/szczerbaty.gif smilies/scratchhead.gif
pila (2005.06.25, 21:57)
#9
Rzeczywiście, obecna cena obudowy jest niższa i wynosi 939 zł. Naniosłem poprawkę na tekst.
valdi200 (2005.06.25, 23:48)
Ocena: 0
#10

0%
"Jedek klik na pilocie i już odtwarzamy zaznaczoną pozycję" 6 strona arta.
Obudowa calkiem fajna tylko moglaby byc bardziej wentylowana. Art spoko:)
_Gothic_ (2005.06.26, 01:28)
Ocena: 0
#11

0%
oj z taka cena to sukcesu u nas nie wroze... tysiak za obudowe, a przeciez jeszcze trzeba do niej bebeszki wlozyc, chyba lepiej kabel od tv-outa do "duzego" pociagnac smilies/tongue.gif
cassius777 (2005.06.26, 03:34)
Ocena: 0
#12

0%
obudowa calkiem ok, to chlodzenie jest troche niepokojace ale mysle ze moznaby bylo cso usprawnic smilies/wink.gif cena faktycznie "troche" wygorowana, jednak jesli ktos planuje ustawianie kompa w salonie to warto sie nad nia zastanowic, szczegolnie ze obudowy sie nie starzeja i powinna posluzyc dobrych pare lat (a gdyby byla jeszcze w czarnym kolorze to bylby wogole wypas)
*Konto usunięte* (2005.06.26, 07:42)
Ocena: 0
#13
"a chciałby mieć drugi, dedykowany filmom oraz muzyce, wtedy srebrne cacko SilverStone’a będzie jak najbardziej słusznym zakupem."
Moim zdaniem duzo wygodniejszy do obslugi i tanszy niz ta sama obudowa jest poprostu xbox. Odtwarza swietnie filmy w kazdym formacie, zdjecia oraz muzyke. Rowniez sterowanie pilotem - a cena kolo 750zlotych. Plusem sa rowniez doskonale gry niedostepne na peceta.
wozio (2005.06.27, 15:31)
Ocena: 0
#14

0%
CYTAT(Sinbad76 @ Jun 25 2005, 16:23)
Zna ktoś tego typu oprogramowanie w formie "nakładki" na system Windows XP?


Sporo tego:

mediaportal.sourceforge.net na dobry poczatek, darmowy
windows media center edition, czyli normalny xp plus nakladka ale to nie na polski rynek
www.showshifter.com
www.meedio.com

itede itepe

Ogolnie wejdz na htpcnews.com tam jest spis tego typu oprogramowania

pozdrawiam
wozio (2005.06.27, 15:41)
Ocena: 0
#15

0%
CYTAT(_Gothic_ @ Jun 26 2005, 00:28)
oj z taka cena to sukcesu u nas nie wroze... tysiak za obudowe, a przeciez jeszcze trzeba do niej bebeszki wlozyc, chyba lepiej kabel od tv-outa do "duzego" pociagnac smilies/tongue.gif


Zastanow sie: jesli chcialbys kupic normalny sprzet stacjonarny o porownywalnej funkcjonalnosci, musialbys zaplacic ze dwa razy wiecej (tak pi razy oko smilies/smile.gif ). Dla przykladu nagrywarka dvd z funkcja timeshift to wydatek rzedu 4000 zlotych (znowu pi razy oko), czyli juz masz "prawie ze" caly taki pc razem z ta obudowa... a gdzie odbiornik tv satelitarnej (i to hdtv), a gdzie scaler obrazu, dlugo by wymieniac. W htpc to wszystko masz w oprogramowaniu darmowym (wspomniany mediaportal).

A tak poza tym teraz juz nie tv-outem tylko przez dvi w ostatecznosci rgb, tv-out jest pod wzgledem jakosci daleko w tyle.

pozdrawiam
jrozan (2005.06.27, 22:12)
Ocena: 0
#16

0%
Kilka miesięcy temu, zaraz jak pojawiły się w w kraju, sprawiłem sobie SilverStone'a LC-013 i jakież było moje zdumienie, jak w niniejszym artykule zobaczyłem wnętrze swojej obudowy. Oczywiście jest to rozwiązanie bardzo praktyczne - LC-10 i LC-13 różnią się tylko panelem przednim. Uważam zresztą, że moja obudowa jest znacznie ładniejsza, gdyż wszystkie porty i szufladki zakryte są sporą przednią klapką.

Oto kilka moich uwag odnośnie chłodzenia.

1. Z przodu jest wentylator 92 mm, a nie 80. Nie ma to jednak znaczenia, gdyż głośny jest jak lodówa i należy koniecznie wymienić go lub dodać regulator obrotów. Przyczyną hałasu jest beznadziejnie ponawiercana wewnętrzna ścianka, do której przykręcony jest koszyk z wentylatorem. Koszyk polecam wywalić.

2. Nie zgadzam się, że 2 wentyle 60 mm z tyłu obudowy, są lepsze niż jedna 80-tka. Sądze, że producent poszedł na łatwiznę montując grube, szybkoobrotowe maluchy bez regulacji.

3. Zasilasz z pasywnym odprowadzeniem ciepła to całkowicie chybiony pomysł. W tym miejscu polecam zasilacz z dużym, wolnym śmigiełkiem 120 mm, chociaż mój Enermax z 80-tką też wydmuchuje sporo gorącego powietrza. Zasilacz musi mieć wymuszony przepływ powietrza

4. Wspomniane wzmocnienie obudowy biegnące nad procesorem to najbardziej denerwujący element całości. Uniemożliwia montaż wysokiego (pasywnego!!) radiatora.

5. Płyta główna kończy się zbyt blisko zasilacza. I znowu nie możemy zamontować na procesor czegoś większego, np. jakiegoś Orba'a marki Pentagram czy Zalman.

Poza tym. CUD OBUDOWA smilies/smile.gif
FlashMan (2005.07.01, 19:33)
Ocena: 0
#17

0%
Cudowna obudowa smilies/bigsmile.gif Prawie się w niej zakochałem smilies/wink.gif Lepsza niż mój zwykły ibmowski desktop smilies/tongue.gif

I zgadzam się z jrozanem co do chłodzenia. Recka i zdjęcia smilies/thumbup.gif
*Konto usunięte* (2005.08.24, 13:32)
Ocena: 0
#18
Mam pytanie do Tomka_s. Czy chłodzenie firmy SilverStone, o nazwie Nitrogon niepasowało tylko dlatego, że się opierało o górny wspornik? I ile "brakowało" miejsca?
Pytam się bo mam zamiar jednak taki cooler wstawić do tej obudowy. Ciekawe czy ustawienie procesora na mojej płycie i tego coolera będzie pasować do otworów wentylacyjnych po wiatrakach smilies/scratchhead.gif .
*Konto usunięte* (2005.08.31, 19:25)
Ocena: 0
#19
CYTAT(tuptus55 @ Aug 24 2005, 13:32)
Mam pytanie do Tomka_s. Czy chłodzenie firmy SilverStone, o nazwie Nitrogon niepasowało tylko dlatego, że się opierało o górny wspornik? I ile "brakowało" miejsca?
Pytam się bo mam zamiar jednak taki cooler wstawić do tej obudowy. Ciekawe czy ustawienie procesora na mojej płycie i tego coolera będzie pasować do otworów wentylacyjnych po wiatrakach  smilies/scratchhead.gif .

Już samo sobie mogę odpowiedzieć. Cooler Silverstone Nitrogon pasuje BEZ żadnych przeróbek do obudowy Silverstone Lascala 10M. Trzeba poprostu zdemontować tą poprzeczkę, która przeszkadza i zasilacz (jak jest już zasilacz nie da się wyjąć tej poprzeczki). Następnie wstawiamy płytę główną, przykręcamy coolera (chłodnicą w stronę tyłu lub CDROM-u bo pasuje w obydwie strony), potem wkładamy poprzeczkę, a na końcu zasilacz. Pasuje wszystko idealnie. Między coolerem, a poprzeczką jest pół milimetra luzu.
Ten cooler jest jakby stworzony do tej obudowy szczególnie jak się da chłodnicą w stronę tyłu (tam gdzie są wiatraki). U mnie jest chłodnicą w stronę CDROM-u bo mi się gryzie z tym coolerem
tuptus
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  137
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 12
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 22
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 13
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 17
Dwie gry w dwóch sklepach. 10
Facebook
Ostatnio komentowane