komentarze
VendeurZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Vendeur2005.05.19, 12:05


Ta jest adna.
Smoek2005.05.19, 12:17
wikszego ju nie moge ?? smilies/szczerbaty.gif
BzzzYczeK-1986Zobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
BzzzYczeK-19862005.05.19, 12:59
Wikszo Okropne. A Ruby (ATI) czy jak jej tam, o matko chro si kto moe. O TA
http://www.gamecloud.com/img/orig/00/00/82/029.jpg
HetmanZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Hetman2005.05.19, 13:03
Laski takie, e tylko chwyta i si podpiera smilies/tongue.gif .


PS: Czy jak kupi procesor to dostan tak gratis?
xpx2005.05.19, 14:14
CYTAT(BzzzYczeK-1986 @ May 19 2005, 11:59)
Wikszo Okropne. A Ruby (ATI) czy jak jej tam, o matko chro si kto moe. O TA
http://www.gamecloud.com/img/orig/00/00/82/029.jpg


A spjrzcie na tego gocia po lewej smilies/szczerbaty.gif
arkh2005.05.19, 15:13
e - sabe....
VendeurZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Vendeur2005.05.19, 15:55
Wszystkie sabe i beznadziejne, poza t jedn, do ktrej link daem. Bardzo adna.
EustachyMCZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
EustachyMC2005.05.19, 16:15
Co sie Ruby stao w usta ??
Chyba duo ich uywaa eby j tam wpucili (tzn. mwia e sie nadaje) smilies/tongue.gif
*Konto usunite*2005.05.19, 16:58
Ja poprosze te Azjatke z gl fotki smilies/glodny.gif
*Konto usunite*2005.05.19, 17:10
Przejrzalem wiecej tych zdjec i powiem tyle: tragedia!! Taka wielka impreza a laski to chyba wyciagneli z jakiegos bazaru Rumunskiego smilies/kwasny.gif. Takich paskudztw to juz daawno nie widzialem. U mnie na roku jest tragedia z laskami a i tak by sie cos lepszego znalazlo smilies/kwasny.gif. Ten kto dobieral te hostessy powinien byc sadzony za zbrodnie przeciwko ludzkosci i dobremu smakowi. Czyzby w calym USA nie bylo KILKU ladnych lasek? No i pozatym to ile one maja lat? Srednia wieku 40? Troche duzo jak an hostessy. Chyba jedynym kryterium przyjmowania bylo: ktora da to ma robote smilies/kwasny.gif. Chyba tylko azjatki w miare trzymja poziom: jedyne 2 ladne laski w jednym kadrze smilies/wink.gif. Ale ogolnie to okropnosc - Amerykanie nie potrafia organizowac takich imprez smilies/kwasny.gif .
RobsonZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Robson2005.05.19, 17:11
HetmanZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Hetman2005.05.19, 17:32
http://www.gamecloud.com/img/orig/00/00/82/037.jpg

A mnie si podoba napis na plakietce "exhibitor" smilies/tongue.gif . Znaczy pani si rozbiera smilies/tongue.gif ?
GrzybiarzZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Grzybiarz2005.05.19, 18:00
O ku%&% co to za typiary smilies/kwasny.gif
Moe figure maj nieza ale twarze jak by kto je potraktowa opat po niej. smilies/lol2.gif
RobsonZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Robson2005.05.19, 18:22
a co powiecie na te lachy z E3


GrzybiarzZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Grzybiarz2005.05.19, 18:35
CYTAT
a co powiecie na te lachy z E3

zawsze o takich marzyem smilies/lol2.gif smilies/lol2.gif ile dziecko masz lat smilies/scratchhead.gif

PS. a ta w czerwonych wosach i z tym super tatuaem na ramieniu ummmm mamma
Smoek2005.05.19, 18:40
CYTAT(robert309 @ May 19 2005, 18:22)
a co powiecie na te lachy z E3


te z ostatniego zdjcia wygldaj na shemales smilies/borg.gif smilies/alien.gif smilies/debile2.gif
CarnAgeZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
CarnAge2005.05.19, 20:17
niektre to nieze "materace" smilies/thumbup.gif
EladamariZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Eladamari2005.05.19, 21:09
http://www.gamecloud.com/img/orig/00/00/82/005.jpg nie wiem co jej zrobili ale... no ... wyglada jak powrot zlego frankenstaina smilies/rotfl.gif smilies/hahaha.gif smilies/hahaha.gif
Azjatki sa za to smilies/remybussi.gif smilies/dajekwiatka.gif chce taka jedna:) albo wszystkie:) co, ja rady nie dam ;P

http://www.gamecloud.com/img/orig/00/00/82/032.jpg ta mi sie kojarzy z filmem monster smilies/szczerbaty.gif

http://www.gamecloud.com/img/orig/00/00/82/028.jpg
To tez chyba ruby ale taka reklama to ATI predzej nVidii napedzi klientow (mimo iz nowa cma jest tlusta i brzydka ogolem)
xpx2005.05.19, 22:27
Bede szeczry!
Ja bym je wszystkie bzykn ! smilies/szczerbaty.gif smilies/tongue.gif
Wr na eb i za ojczyzne ! smilies/sex.gif
MatthewZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
Matthew2005.05.19, 23:57
CYTAT(xpx @ May 19 2005, 21:27)
Bede szeczry!
Ja bym je wszystkie bzykn ! smilies/szczerbaty.gif  smilies/tongue.gif
Wr na eb i za ojczyzne ! smilies/sex.gif

LOL to co jest Twoja ojczyzna? Mozambik? Kambodza? Niee to za bardzo cywilizowane kraje...

Co do "lasek":D to jedyne ladne to te zapodane przez tomla_el(wlasnie te)
oraz jeszcze te sa ladne(bo maja oprocz niezlej figury takze twarz ladna...nie to co te paszczaki z duzymi, sztucznymi...) Ubrane normalnie bez zbednych fajerwerkow a prezentuja sie dobrze.
Zaloguj si, by mc komentowa