komentarze
SztopaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sztopa2004.12.30, 19:44
Hmm pierwszy smilies/wink.gif
*Konto usunięte*2004.12.30, 19:57
Szkoda, że w recenzji nie znalazło się miejsce dla produktów Arctic Cooling, np http://www.cooling.pl/product_info.php?cPa...products_id=393
SzprychuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szprychu2004.12.30, 20:14
a kiedy będzie test dla procków AMD64 bo jestem bardzo ciekaw jak ktoś ma linka prosze o wiadomość do mnie smilies/smile.gif
pilaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pila2004.12.30, 20:16
CYTAT(Marek @ Dec 30 2004, 19:57)
Szkoda, że w recenzji nie znalazło się miejsce dla produktów Arctic Cooling, np http://www.cooling.pl/product_info.php?cPa...products_id=393

Już były opisywane na PCLab.pl:

http://pclab.pl/art10936.html
*Konto usunięte*2004.12.30, 20:24
bardzo fajna recenzja smilies/smile.gif

A co do A64, to budowa procesora jest bardzo podobna do P4 (też duży rdzeń i odpromiennik) więc można uznać że wyniki na A64 też byłyby zbliżone do tych z P4.
SzprychuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szprychu2004.12.30, 20:25
CYTAT(tomek_s @ Dec 30 2004, 20:24)
bardzo fajna recenzja smilies/smile.gif

A co do A64, to budowa procesora jest bardzo podobna do P4 (też duży rdzeń i odpromiennik) więc można uznać że wyniki na A64 też byłyby zbliżone do tych z P4.

ok dzięki smilies/smile.gif
StilloZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stillo2004.12.30, 20:31
Recka spoko, fajnie się czyta smilies/bigsmile.gif
Widze że cahe się pnie w góre... smilies/Up_to_something.gif
lawrenceZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
lawrence2004.12.30, 20:32
czyli wedlug tej recenzji Pentagram Freezone QVC-120 Cu jest gorszy od modelu z liczba 100 a tytule, a przeciez jest to wyzszy model smilies/scratchhead.gif
w statystykach tez rzeczywiscie ma gorsze wyniki
tam chocdzi o to, ze ten model 120 owiewa komponenty, ktore znajduja sie blisko procesora czy o cos wiecej?
chcialbym sobie ktorys z nich kupic do mojego prescott'a dlatego pytam
FlashManZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
FlashMan2004.12.30, 21:01
Fajna recenzja. Gratuluje smilies/smile.gif Ale wiecie co? Balbym sie montowac takich ciezkich wentylatorow do mego kompa do procka AMD Athlon bo pewnie gniazko by odpadloby smilies/wink.gif Juz dla swietego spokoju bym stawial obudowe nie pionowo ale poziomo smilies/smile.gif No podoba mi sie ten Zalman smilies/smile.gif Gdybym mial P4 to bym go kupil.

Pozdrawiam.
caheZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjicahe2004.12.30, 22:11
CYTAT(lawrence @ Dec 30 2004, 20:32)
czyli wedlug tej recenzji Pentagram Freezone QVC-120 Cu jest gorszy od modelu z liczba 100 a tytule, a przeciez jest to wyzszy model  smilies/scratchhead.gif
w statystykach tez rzeczywiscie ma gorsze wyniki
tam chocdzi o to, ze ten model 120 owiewa komponenty, ktore znajduja sie blisko procesora czy o cos wiecej?
chcialbym sobie ktorys z nich kupic do mojego prescott'a dlatego pytam


Co moge powiedziec... tak wyszlo z testow smilies/wink.gif
man5onZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
man5on2004.12.30, 22:16
bardzo fajny tekst smilies/smile.gif
szkoda tylko ze nie wzieliscie pod uwage SilverStone Nitrogon 01 bo powaznie sie nad nim zastanawiam smilies/smile.gif zamierzam nim pasywnie chlodzic procka (P4C 2.8@3.4). tzn. radiator bylby chlodzony jedynie przez wentylatory z tylu budy (2xArctic cooling PRO TC 80mm) poniewaz posiada on taką opcje. myśle ze to dobre rozwiazanie bo to co 'wypoci' procek jest (czesciowo) wywalane poza bude, takze w srodku nie ma piekarnika smilies/smile.gif

nie daloby sie uzupelnic recenzji o ten radiator? smilies/smile.gif

http://www.4max.pl/default.asp?g=24&gg=19&produkt=1253
MDX2004.12.30, 22:31
CYTAT(tomek_s @ Dec 30 2004, 20:24)
bardzo fajna recenzja smilies/smile.gif

A co do A64, to budowa procesora jest bardzo podobna do P4 (też duży rdzeń i odpromiennik) więc można uznać że wyniki na A64 też byłyby zbliżone do tych z P4.
faktycznie ciekawa recenzja, ale myślałem ze to Ty masz wyłączność na pisanie super artykułów o wentylatorach smilies/bigsmile.gif
caheZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjicahe2004.12.30, 22:36
CYTAT(MDX @ Dec 30 2004, 22:31)
faktycznie ciekawa recenzja, ale myślałem ze to Ty masz wyłączność na pisanie  super artykułów o wentylatorach smilies/bigsmile.gif


Bez Tomka by to nie powstalo smilies/wink.gif.
*Konto usunięte*2004.12.30, 22:38
CYTAT(MDX @ Dec 30 2004, 22:31)
faktycznie ciekawa recenzja, ale myślałem ze to Ty masz wyłączność na pisanie  super artykułów o wentylatorach smilies/bigsmile.gif


W ramach wyjątku, Maciek mnie wyręczył tym razem smilies/wink.gif Pokazało się parę ciekawych produktów, a że ja nie miałem P4 pod ręką, to Maciek odwalił robotę. Ale następnego razu nie odpuszczę (raczej) smilies/wink.gif

A odnośnie Silverstone'a - ten radiator, według mnie, nie nadaje się na pasywne ani pół-pasywne chłodzenie. Poszukaj sobie lepiej czegoś lekkiego aluminiowego ...np. Thermalright XP-120.
caheZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjicahe2004.12.30, 22:52
CYTAT(tomek_s @ Dec 30 2004, 22:38)
W ramach wyjątku, Maciek mnie wyręczył tym razem smilies/wink.gif Pokazało się parę ciekawych produktów, a że ja nie miałem P4 pod ręką, to Maciek odwalił robotę. Ale następnego razu nie odpuszczę (raczej) smilies/wink.gif


Hehe, to sie okaze ;>.
thomsonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
thomson2004.12.30, 23:05
To ja tak dopisuje w trakcie czytania smilies/wink.gif

- Macie zdjęcie tego LG zamontowanego na płycie głównej? Coś tam pisze o instalacji, ale jakoś nie moge sobie tego wyobrazić (pierścień, przekręcanie... )
- Dobra wiadomość z tym, że do pentagrama 100 pasuje standartowy wentylek 92mm
- Testy głośności były przeprowadzane przy udziale tego wentylatorka chipsetu ze zdjęcia z Pentagramem 120 ?
- Jaką pastą smarowaliście?
- Dobrze że jednak nie kupiłem większego QVC-120 - dzięki temu zaoszczędziłem kilka złotych i mam wydajniejszy wentylator smilies/smile.gif

Bardzo ciekawy, obszerny artykuł smilies/thumbup.gif

PS. Cahe przy okazji artykułu dokonał prezentacji swojego zbioru monet smilies/wink.gif
man5onZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
man5on2004.12.30, 23:32
CYTAT(tomek_s @ Dec 30 2004, 22:38)
A odnośnie Silverstone'a - ten radiator, według mnie, nie nadaje się na pasywne ani pół-pasywne chłodzenie. Poszukaj sobie lepiej czegoś lekkiego aluminiowego ...np. Thermalright XP-120.


moglbys wyjasnic czemu tak uwazasz (czyt. zrecenzujcie tego coolera smilies/wink.gif )??smilies/smile.gif

z tego co mozna wyczytac na zachodnich serwisach wynika, ze jest to bardzo wydajny radiator i posiada najlepsze heatpipe z wszystkich dostepnych 'wentylatorow' na rynku smilies/scratchhead.gif
caheZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Autor publikacjicahe2004.12.30, 23:34
CYTAT(thomson @ Dec 30 2004, 23:05)
To ja tak dopisuje w trakcie czytania smilies/wink.gif

- Macie zdjęcie tego LG zamontowanego na płycie głównej? Coś tam pisze o instalacji, ale jakoś nie moge sobie tego wyobrazić (pierścień, przekręcanie... )


Prawda, nie ma zdjecia zapinki... Mea culpa smilies/smile.gif.

CYTAT
- Dobra wiadomość z tym, że do pentagrama 100 pasuje standartowy wentylek 92mm


Dobra, mozliwosc kombinowania przez ludzi lubiacych modding ;>.

CYTAT
- Testy głośności były przeprowadzane przy udziale tego wentylatorka chipsetu ze zdjęcia z Pentagramem 120 ?


Tak, calosc byla izolowana od dzwiekow z zewnatrz, na ile to mozliwe.

CYTAT
- Jaką pastą smarowaliście?


Silikon typu "H"

CYTAT
P.S. Cahe przy okazji artykułu dokonał prezentacji swojego zbioru monet smilies/wink.gif


Nie posiadam takowego smilies/tongue.gif. Przypadkowe krazki znalezione na polce (bo zaden z nich nie jest moneta).
komodoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
komodo2004.12.31, 00:03
Ja mam od jakiś dwóch tygodni Scythe FSC - 50, posiada ten sam wiatraczek co testowane modele Scythe, na wyższych obrotach jego wydajność jest powalająca. Nie mówię tu o max obrotach, ale o np 2400rpm, przy takiej prędkości jest dość cichy, a jego wydajność jest znacznie większa niż na min obrotach. W FSC - 50 powietrze przechodzi przez żeberka prostopadle do procesora, więc nie wytwarza szumu, odbijając się od niego jak pozostałe Scythe smilies/smile.gif Poza tym zamiast rurek Heat-Pipe zastosowano całą, szeroką blaszkę! Szkoda, że tego modelu zabrakło w teście.
thomsonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
thomson2004.12.31, 00:04
CYTAT(cahe @ Dec 30 2004, 23:34)
Dobra, mozliwosc kombinowania przez ludzi lubiacych modding ;>.

Myślałem raczej w kategoriach uszkodzenia - palec się zagoi ale złamanego skrzydełka się już raczej nie doklei smilies/tongue.gif

Jeszcze jeden szczególik. Fajnie by było gdyby w liście zawodników podlinkować odrazu odpowiednie strony z opisem danego wentylatorka smilies/wink.gif
Zaloguj się, by móc komentować