Gry i konsole
Artykuły
Artykułów na stronę
1 2 3 4 5 6 7 ... 17 »
Piotr Grajewski | 11.01.2019 | 13392 odsłony | 64 komentarze

Badanie graczy jest nowym obszarem w psychologii oraz psychiatrii. Do tej pory nie było zgodności co do tego, kiedy granie należy uznać za zachowanie patologiczne. Skrajni badacze uznawali, że już niewielka aktywność w wirtualnym świecie to coś złego. Ale tak nie jest. Tak samo oglądanie filmów czy seriali nie jest złe, o ile nie pogarsza funkcjonowania w życiu codziennym. Gry, tak samo jak inne rozrywki, to forma spędzania czasu. Nie trzeba obawiać się o swoje zdrowie, dopóki nie traci się kontroli nad graniem, dopóki gry nie stają się najważniejszą rzeczą w życiu i nie powodują strat. Niemniej jest to zagadnienie, które wymaga dogłębnego zbadania oraz zweryfikowania w różnych krajach i społeczeństwach. 

więcej »
Piotr Gołąb | 20.12.2018 | 43522 odsłony | 41 komentarzy

Just Cause 4 to kontynuacja przygód agenta Rico. Czy opłacało się czekać trzy lata na nową odsłonę „W słusznej sprawie”? Czy gra nadal będzie straszyć wymaganiami sprzętowymi, czy jednak została naprawiona? Dziś odpowiemy na te pytania.

więcej »
Piotr Gołąb | 23.11.2018 | 68488 odsłon | 68 komentarzy

Hitman 2 stawia bardzo wysoko poprzeczkę innym grom z gatunku skradanek. Ale jeszcze wyżej stawia poprzeczkę sprzętowi, na którym ma działać. Z naszego testu dowiecie się, jakie podzespoły trzeba mieć, by cieszyć się z płynnej rozgrywki w 60 kl./s.

więcej »
Mateusz Ozimek | 21.11.2018 | 42559 odsłon | 89 komentarzy

Po długich oczekiwaniach w końcu pojawił się Battlefield V, pierwszy tytuł, który obsługuje najnowsze techniki śledzenia promieni zaimplementowane przez Nvidię w nowych kartach graficznych RTX. Sprawdziliśmy, jak ray tracing wpływa na wydajność w tej grze oraz jak wygląda obraz generowany z wykorzystaniem tej metody.

więcej »
Mateusz Ozimek | 11.11.2018 | 43328 odsłon | 62 komentarze

Red Dead Redemption 2 w ostatnim czasie podbiła listy sprzedaży. Najnowsza gra przygotowana przez studio Rockstar Games zachwyca zarówno fabułą, jak i wykreowanym otwartym światem. Sprawdziliśmy, jak radzą sobie z nią konsole z rodziny PlayStation 4 oraz Xbox One.

więcej »
Mateusz Ozimek | 06.10.2018 | 93191 odsłon | 122 komentarze

Po wizycie w Egipcie tym razem przenosimy się do starożytnej Grecji. Jak dużym wyzwaniem nowa część serii Assassin's Creed jest dla współczesnego sprzętu? Sprawdziliśmy to w teście Assassin's Creed Odyssey w wersji na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.

więcej »
Mateusz Ozimek | 28.09.2018 | 91776 odsłon | 121 komentarzy

Najnowsza część wyścigowej serii Forza Horizon zbiera bardzo wysokie oceny. Sprawdzamy, czy mimo niskich wymagań sprzętowych oprawa graficzna stoi na wysokim poziomie. Oto test gry Forza Horizon 4 w wersji na komputery osobiste oraz konsole Xbox One.

więcej »
Mateusz Ozimek | 21.09.2018 | 79742 odsłony | 73 komentarze

Najnowsza część serii Tomb Raider to kontynuacja przygód młodej panny Croft. Tym razem przyjdzie jej poznawać tajemnice skryte przez cywilizację Majów. Jednak czy na przeszkodzie graczy staną wysokie wymagania sprzętowe? Sprawdziliśmy to w teście kart graficznych i procesorów w Shadow of the Tomb Raider. Grę przetestowaliśmy również w wersji na konsole PlayStation oraz Xbox.

więcej »
Mateusz Ozimek | 16.09.2018 | 54329 odsłon | 97 komentarzy

SteamOS nie osiągnął oczekiwanej przez wielu popularności. Jednak to nie było ostatnie słowo Valve w kwestii uruchamiania gier w systemach GNU/Linux. Tym razem serca graczy ma podbić nowy projekt: Proton. Sprawdzamy wydajność wczesnej wersji tego oprogramowania.

więcej »
Mateusz Ozimek | 10.09.2018 | 18313 odsłon | 73 komentarze

Marvel's Spider-Man to następna wykonana na wysokim poziomie gra na wyłączność konsol PlayStation 4. Czy również pod względem technicznym należy do ścisłej czołówki produkcji konsolowych? Sprawdziliśmy. Oto test Marvel's Spider-Man na konsolach PS4 i PS4 Pro

więcej »
Piotr Gołąb | 01.09.2018 | 80469 odsłon | 50 komentarzy

Seria Monster Hunter po wielu latach dostępności tylko na konsolach zawitała na ekrany graczy PC. Została stworzona przez studio Capcom, któremu konwersja gier na inne platformy nie zawsze wychodziła dobrze. Czy zatem początki Monster Hunter World na pecetach są bezproblemowe, czy może najtrudniejszym przeciwnikiem okażą się wymagania sprzętowe? Na to pytanie odpowie nasz test kart graficznych i procesorów w tej grze.

więcej »
Mateusz Ozimek | 30.08.2018 | 40347 odsłon | 44 komentarze

W internecie co pewien czas wraca dyskusja na temat wpływu HDR na płynność rozgrywki. Postanowiliśmy sprawdzić, czy wykorzystanie tej funkcji rzeczywiście może prowadzić do spadków płynności rozgrywki, zarówno w grach komputerowych, jak i konsolowych.

więcej »
Mateusz Ozimek | 14.08.2018 | 14607 odsłon | 26 komentarzy

W ostatni weekend odbyły się betatesty najnowszej gry z serii Call of Duty, o podtytule Black Ops 4. W swoim teście sprawdzamy, na jakim etapie są twórcy tej zapowiadanej na październik produkcji i jak wygląda ona na konsolach obecnej generacji.

więcej »
Piotr Gołąb | 18.07.2018 | 79936 odsłon | 54 komentarze

Modyfikowanie gier jest bardzo chętnie stosowane przez graczy pecetowych. Sprawdziliśmy, jak takie modyfikacje wpływają na wydajność i jakość oprawy wizualnej w trzech popularnych tytułach: GTA V, The Elder Scrolls: Skyrim i Wiedźmin 3.

więcej »
Mateusz Ozimek | 11.07.2018 | 15271 odsłon | 13 komentarzy

Temat The Crew 2 podjęliśmy już w teście wersji przeznaczonej na komputery osobiste. Dziś przyglądamy się bliżej wersji konsolowej. Sprawdziliśmy, jak twórcom udało się niełatwe zadanie przeniesienia gry o tak dużych rozmiarach na konsole najnowszej generacji.

więcej »
Piotr Gołąb | 06.07.2018 | 33819 odsłon | 27 komentarzy

Studio Ivory Tower pracowało nad The Crew 2 cztery lata. Obiecało bardzo dużo. Miały dojść wyścigi w łodziach motorowych i możliwość latania samolotem. Jak te zmiany wpłynęły na wydajność finalnego produktu? Oto nasz test kart graficznych w tej grze.

więcej »
Piotr Gołąb | 21.06.2018 | 42885 odsłon | 46 komentarzy

Pierwsze zapowiedzi Agony wzbudziły falę kontrowersji i obaw. Sądzono, że będzie zbyt brutalna, że obrazi uczucia religijne wielu osób, ale też że oprawa graficzna będzie piekielnie dobra. Pierwsze grafiki zaprezentowane przez twórców wywarły bardzo korzystne wrażenie. Postanowiliśmy ocenić, jak finalny produkt wygląda w porównaniu z nimi i jakie ma wymagania sprzętowe.

więcej »
Maciej Zabłocki | 13.06.2018 | 21292 odsłony | 51 komentarzy

Po reakcji dziennikarzy i graczy na całym świecie widać, że Cyberpunk 2077 rozpalił wyobraźnię. Najnowszy zwiastun wywołał skrajne emocje. Jednym bardzo się spodobał, inni natomiast stwierdzili, że to nie to, czego oczekiwali. Głos zabrał nawet twórca całego uniwersum Mike Pondsmith. CD Project RED zaprezentował także 50-minutowy fragment rozgrywki wybranym dziennikarzom za zamkniętymi drzwiami. Dzięki temu wiemy o wiele więcej.

więcej »
Piotr Gołąb | 13.06.2018 | 35453 odsłony | 31 komentarzy

Vampyr studia Dontnod ma być bardzo klimatycznym horrorem osadzonym w Londynie podczas plagi grypy „hiszpanki”. Czy to również horror dla naszych komputerów? Oto test kart graficznych w tej grze.

więcej »
Piotr Gołąb, Mateusz Ozimek | 24.05.2018 | 26429 odsłon | 11 komentarzy

State of Decay 2 ma trafić zarówno do miłośników pierwszej części serii, jak i do nowych graczy, którzy chcą się przekonać, jak poradzą sobie podczas apokalipsy zombie. Zmierzyliśmy wydajność wybranych kart graficznych w tej grze i sprawdziliśmy, czy największą przeszkodą będą chodzące trupy czy wymagania sprzętowe.

więcej »
Artykułów na stronę
1 2 3 4 5 6 7 ... 17 »
Aktualności
Firma przygotowała aż trzy modele z tej rodziny. 17
Fani najnowszych przygód Lary Croft powinni być zadowoleni.  12
Firma przygotowała aż trzy modele z tej rodziny. 17
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 167
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 167
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Facebook
Ostatnio komentowane