Gry i konsole
Artykuły
Artykułów na stronę
1 2 3 4 5 6 7 ... 16 »
Mateusz Ozimek | 16.09.2018 | 36268 odsłon | 86 komentarzy

SteamOS nie osiągnął oczekiwanej przez wielu popularności. Jednak to nie było ostatnie słowo Valve w kwestii uruchamiania gier w systemach GNU/Linux. Tym razem serca graczy ma podbić nowy projekt: Proton. Sprawdzamy wydajność wczesnej wersji tego oprogramowania.

więcej »
Mateusz Ozimek | 10.09.2018 | 14164 odsłony | 73 komentarze

Marvel's Spider-Man to następna wykonana na wysokim poziomie gra na wyłączność konsol PlayStation 4. Czy również pod względem technicznym należy do ścisłej czołówki produkcji konsolowych? Sprawdziliśmy. Oto test Marvel's Spider-Man na konsolach PS4 i PS4 Pro

więcej »
Piotr Gołąb | 01.09.2018 | 71295 odsłon | 50 komentarzy

Seria Monster Hunter po wielu latach dostępności tylko na konsolach zawitała na ekrany graczy PC. Została stworzona przez studio Capcom, któremu konwersja gier na inne platformy nie zawsze wychodziła dobrze. Czy zatem początki Monster Hunter World na pecetach są bezproblemowe, czy może najtrudniejszym przeciwnikiem okażą się wymagania sprzętowe? Na to pytanie odpowie nasz test kart graficznych i procesorów w tej grze.

więcej »
Mateusz Ozimek | 30.08.2018 | 36709 odsłon | 44 komentarze

W internecie co pewien czas wraca dyskusja na temat wpływu HDR na płynność rozgrywki. Postanowiliśmy sprawdzić, czy wykorzystanie tej funkcji rzeczywiście może prowadzić do spadków płynności rozgrywki, zarówno w grach komputerowych, jak i konsolowych.

więcej »
Mateusz Ozimek | 14.08.2018 | 11809 odsłon | 26 komentarzy

W ostatni weekend odbyły się betatesty najnowszej gry z serii Call of Duty, o podtytule Black Ops 4. W swoim teście sprawdzamy, na jakim etapie są twórcy tej zapowiadanej na październik produkcji i jak wygląda ona na konsolach obecnej generacji.

więcej »
Piotr Gołąb | 18.07.2018 | 75501 odsłon | 54 komentarze

Modyfikowanie gier jest bardzo chętnie stosowane przez graczy pecetowych. Sprawdziliśmy, jak takie modyfikacje wpływają na wydajność i jakość oprawy wizualnej w trzech popularnych tytułach: GTA V, The Elder Scrolls: Skyrim i Wiedźmin 3.

więcej »
Mateusz Ozimek | 11.07.2018 | 13618 odsłon | 13 komentarzy

Temat The Crew 2 podjęliśmy już w teście wersji przeznaczonej na komputery osobiste. Dziś przyglądamy się bliżej wersji konsolowej. Sprawdziliśmy, jak twórcom udało się niełatwe zadanie przeniesienia gry o tak dużych rozmiarach na konsole najnowszej generacji.

więcej »
Piotr Gołąb | 06.07.2018 | 31660 odsłon | 27 komentarzy

Studio Ivory Tower pracowało nad The Crew 2 cztery lata. Obiecało bardzo dużo. Miały dojść wyścigi w łodziach motorowych i możliwość latania samolotem. Jak te zmiany wpłynęły na wydajność finalnego produktu? Oto nasz test kart graficznych w tej grze.

więcej »
Piotr Gołąb | 21.06.2018 | 40326 odsłon | 46 komentarzy

Pierwsze zapowiedzi Agony wzbudziły falę kontrowersji i obaw. Sądzono, że będzie zbyt brutalna, że obrazi uczucia religijne wielu osób, ale też że oprawa graficzna będzie piekielnie dobra. Pierwsze grafiki zaprezentowane przez twórców wywarły bardzo korzystne wrażenie. Postanowiliśmy ocenić, jak finalny produkt wygląda w porównaniu z nimi i jakie ma wymagania sprzętowe.

więcej »
Maciej Zabłocki | 13.06.2018 | 20062 odsłony | 51 komentarzy

Po reakcji dziennikarzy i graczy na całym świecie widać, że Cyberpunk 2077 rozpalił wyobraźnię. Najnowszy zwiastun wywołał skrajne emocje. Jednym bardzo się spodobał, inni natomiast stwierdzili, że to nie to, czego oczekiwali. Głos zabrał nawet twórca całego uniwersum Mike Pondsmith. CD Project RED zaprezentował także 50-minutowy fragment rozgrywki wybranym dziennikarzom za zamkniętymi drzwiami. Dzięki temu wiemy o wiele więcej.

więcej »
Piotr Gołąb | 13.06.2018 | 32064 odsłony | 31 komentarzy

Vampyr studia Dontnod ma być bardzo klimatycznym horrorem osadzonym w Londynie podczas plagi grypy „hiszpanki”. Czy to również horror dla naszych komputerów? Oto test kart graficznych w tej grze.

więcej »
Piotr Gołąb, Mateusz Ozimek | 24.05.2018 | 25104 odsłony | 11 komentarzy

State of Decay 2 ma trafić zarówno do miłośników pierwszej części serii, jak i do nowych graczy, którzy chcą się przekonać, jak poradzą sobie podczas apokalipsy zombie. Zmierzyliśmy wydajność wybranych kart graficznych w tej grze i sprawdziliśmy, czy największą przeszkodą będą chodzące trupy czy wymagania sprzętowe.

więcej »
Mateusz Ozimek | 04.05.2018 | 35155 odsłon | 90 komentarzy

Nowa część serii God of War od samego początku zapowiadała się znakomicie. Jej jakość potwierdziły liczne pozytywne komentarze i zniesienie zakazu publikacji recenzji na 2 tygodnie przed jej wydaniem. To jedna z najlepiej ocenianych gier przeznaczonych na konsole obecnej generacji, bo średnia ocen z ponad 100 recenzji przekracza 94%. Postanowiliśmy sprawdzić ją w działaniu na PS4 i PS4 Pro. Staraliśmy się obiektywnie ocenić wykonanie techniczne, w tym jakość obrazu i wydajność.

więcej »
Mateusz Ozimek | 06.04.2018 | 99525 odsłon | 47 komentarzy

Najnowsza gra z serii Far Cry przenosi nas do zalesionych terenów hrabstwa Hope, gdzie przyjdzie nam walczyć z wiernymi członkami sekty Bramy Edenu. Czy jednak naprzeciw graczom nie staną również wymagania sprzętowe? Oto test kart graficznych i procesorów w Far Cry 5.

więcej »
Mateusz Ozimek | 14.03.2018 | 53697 odsłon | 65 komentarzy

Final Fantasy XV to kolejna część jednego z najbardziej znanych cykli gier RPG. Początkowo wydana na konsole nowej generacji, po przeszło roku trafia w wersji kompletnej na PC. Czy zdoła zachwycić swoim wyglądem zapalonych pecetowych graczy? Oto nasz test procesorów i kart graficznych w tej grze.

więcej »
Mateusz Ozimek | 06.02.2018 | 25278 odsłon | 51 komentarzy

PlayerUnknown’s Battlegrounds  to jedna z najgłośniejszych gier 2017 roku. Produkcja studia Bluehole, stworzona we współpracy z Brendanem Greene'em, nadal zajmuje czołowe miejsca w rankingach sprzedaży gier komputerowych. Niedawno zawitała również na konsole z rodziny Xbox One w ramach wczesnego dostępu. Czy warto już teraz się nią zainteresować? Sprawdzamy to w teście wydajności wersji przeznaczonej dla konsol Microsoftu.

więcej »
Mateusz Ozimek | 22.01.2018 | 43142 odsłony | 56 komentarzy

Od pewnego czasu ceny podzespołów PC rosną niemal z tygodnia na tydzień. Ostatnie podwyżki cen kart graficznych powodują, że coraz więcej osób zastanawia się nad zakupem konsoli jako podstawowego sprzętu do grania. Na przykładzie jednej z niedawno wydanych gier AAA porównaliśmy jakość obrazu i płynność animacji, jakie zapewniają najnowsze konsole Sony i Microsoftu oraz typowy zestaw komputerowy.

więcej »
Piotr Gołąb | 14.11.2017 | 86088 odsłon | 53 komentarze

Call of Duty: WWII to powrót serii do korzeni, czyli drugiej wojny światowej. Czy użycie starego silnika IW 7.0 zaowocuje lepszą optymalizacją gry? Czy jakość oprawy audiowizualnej nie będzie odstawać od dzisiejszych standardów? Jaki sprzęt jest potrzebny, żeby komfortowo zagrać? Oto nasz test kart graficznych w tej grze.

więcej »
Mateusz Ozimek | 08.11.2017 | 132637 odsłon | 50 komentarzy

Po miesiącach oczekiwań i wielu prezentacjach w końcu nadeszła „najmocniejsza konsola na świecie”. Xbox One X jest już trzecim urządzeniem z rodziny Xbox One, które według Microsoftu ma zapewnić bezkompromisową konsolową wydajność.

więcej »
Mateusz Ozimek | 04.11.2017 | 98059 odsłon | 44 komentarze

Assassin's Creed Origins przenosi nas tym razem do starożytnego Egiptu. Czy wydłużony cykl produkcyjny miał pozytywny wpływ na jakość gry? Oto test procesorów i kart graficznych w Assassin's Creed Origins.

więcej »
Artykułów na stronę
1 2 3 4 5 6 7 ... 16 »
Aktualności
Przynajmniej na zachodzie. 11
Dobra gra zawsze się obroni. Monster Hunter: World to jeden z największych hitów na PC w tym roku. 18
Przynajmniej na zachodzie. 11
Niezwykle ważna informacja dla rozwoju całego ekosystemu. 23
Właściciele Radeonów gotowi na nowe przygody Lary Croft. 3
Mocna reprezentacja przygodówek i świetne Shadow Tactics. 4
Lisa Su pod gradem pytań Jima Cramera. 52
Posmakujcie Ligi Mistrzów i Drogi do sławy. 10
Facebook
Ostatnio komentowane