artykuyGry i konsole

Call of Duty: Black Ops III – recenzja

Dawid Grzyb 11.11.2015 25

Call of Duty: Black Ops III to najnowsza cz tej wywoujcej skrajne emocje serii. Czas si przekona, czy i tym razem zdania bd podzielone, czy moe jednak jest powd, dla ktrego sceptycy mog da tej grze szans.

Rise of the Tomb Raider– recenzja

SCSI 09.11.2015 26

Mino dwa i p roku, odkd do sklepw trafia pierwsza cz odnowionych przygd panny Lary Croft. Gra, owszem, czerpaa penymi garciami z dorobku serii Uncharted (ktra jawnie inspirowaa si wczeniejszym cyklem Tomb Raider – wzbogacia formu odkrywania tajemnic staroytnych grobowcw o przygod na znacznie wiksz skal), ale bya bardzo udana, a przede wszystkim pena niesamowitych emocji i dobrze zaimplementowanych praw rzdzcych mechanik rozgrywki. Wtedy chyba mao kto si spodziewa, e zesp Crystal Dynamics stanie na wysokoci zadania. Tytu spotka si z ciepym przyjciem krytykw i graczy, wic byo oczywiste, e powstanie cigu dalszego jest kwesti czasu.

Halo 5: Guardians – recenzja

SCSI 27.10.2015 14

Halo 5: Guardians to kolejna cz serii znanej od czasw pierwszego Xboksa. To jeden z modelowych przykadw „system sellerw”, gier kojarzonych wycznie z jedn mark konsol, majcych niebagatelny wpyw na ich sprzeda. Ju pierwsza cz, wydana na klasycznego Xboksa, udowodnia, e sterowanie padem w grze z gatunku FPS moe by naprawd wygodne, a sama rozgrywka – wyjtkowo wcigajca. Okazao si, e warto tworzy w wersji na konsole gry, w ktrych gracz ratuje wirtualne wiaty, patrzc oczami bohatera trzymajcego w doniach kawa mierciononego elastwa. Przygody gwnego protagonisty Halo, Master Chiefa, podbiy przede wszystkim Stany Zjednoczone, gdzie odziany w zielony pancerz spartanin sta si jedn z ikon popkultury. W Europie seria nie zdobya chyba a takiej popularnoci, ale i tak kolejne tytuy z cyklu s wanym punktem programu dla niemal kadego posiadacza konsoli giganta z Redmond.

Wiedmin 3: Serca z kamienia – recenzja dodatku

Dawid Grzyb 19.10.2015 20

Serca z kamienia to pierwszy z dwch duych dodatkw do gry Wiedmin 3: Dziki Gon. Zazwyczaj atrakcje tego rodzaju nie wywouj wypiekw na twarzach graczy; najczciej s przecitne, niespecjalnie rozbudowane. Niemniej zaoga stojca za podstawow gr ju udowodnia, e zna si na rzeczy. Czy i tym razem si udao? Oto nasza recenzja dodatku do trzeciego Wiedmina.

WRC 5 – recenzja

Adrian Kotowski 19.10.2015 18

WRC 5 mia przywrci wiar w mark po raczej rednio przyjtym WRC 4 z 2013 roku. Powiew wieoci mia zapewni nowy zesp pracujcy nad gr. Studio Kylotonnwywizao si z postawionego przed nim zadania nie najgorzej, ale nadal nie sposb oprze si wraeniu, e po raz kolejny mamy do czynienia z typowym redniakiem.

Call of Duty: Black Ops III – pokaz przedpremierowy w Londynie

Dawid Grzyb 14.10.2015 20

Call of Duty: Black Ops III zblia si wielkimi krokami. Do sklepw ma trafi za niecay miesic. Miaem okazj przekona si osobicie, co jest na rzeczy, w Londynie.

Might & Magic: Heroes VII – recenzja

Dawid Grzyb 01.10.2015 42

Might & Magic: Heroes VII to ju sidma penoprawna cz serii, ktra ma na karku ponad dwadziecia lat. Pora si przekona, ile jest strategii i klimatu w najnowszej grze Ubisoftu. Oto jej recenzja.

AverMedia Live Gamer Extreme– krtki test urzdzenia do nagrywania i strumieniowania rozgrywki

Mateusz Brzostek 16.09.2015 13

Live Gamer Extreme (w skrcie LGX) to urzdzenie do przechwytywania obrazu majce suy graczom do zapisywania rozgrywki. Jego producent chwali si tym, e umie ono nagrywa w jakoci Full HD w 60 kl./s. Sprzt wymaga uycia komputera, ktry bdzie kompresowa i zapisywa lub wysya do sieci przechwycone wideo. Sprawdzilimy, jak LGX spisuje si w praktyce.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain – recenzja

Dawid Grzyb 05.09.2015 40

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain to jedenasta cz kultowej serii. Po nadspodziewanie krtkiej, a w efekcie mocno krytykowanej przez fanw poprzedniej czci - Ground Zeroes - pora przekona si, czy stworzona przez Hideo Kojim ostatnia odsona w wiecie Metal Gear jest warta Waszego czasu.

Batman: Arkham Knight – recenzja

Dawid Grzyb 30.06.2015 26

Batman: Arkham Knight to czwarta, podobno ostatnia cz chyba najpopularniejszych komputerowo-konsolowych przygd Mrocznego Rycerza. Ostatnia, ale pod wieloma wzgldami wyjtkowa. Oprcz sprawdzonych w poprzednich czciach elementw pojawi si batmobil, dodano te zupenie nowego otra, powikszono teren dziaa itd. Pora si przekona, czy Batman: Arkham Knight to gra rwnie udana jak poprzednicy.

Heroes of the Storm – krtka recenzja

Dawid Grzyb 17.06.2015 29

Heroes of the Storm doczekaa si wersji alfa w grudniu 2014 roku. Pokazano wwczas na tyle duo zawartoci, e po testach mona byo do wiarygodnie oceni, czy now MOBA Blizzarda warto si zainteresowa. Czas to zweryfikowa. Ta gra to co wicej ni tylko kolejna wariacja na temat wiadomego gatunku. Niewypa czy moe jednak rewolucja? Oto nasza recenzja.

Hatred – recenzja

Dawid Grzyb 04.06.2015 18

Hatred jest jedn z tych gier, ktre wywoay wok siebie bardzo due zamieszanie ju na bardzo wczesnym etapie produkcji. Powd by prosty: mia to by duchowy nastpca Postala, wyjtkowo brutalnej strzelanki, w wielu krajach zakazanej, wanie ze wzgldu na natenie przemocy. Pora si przekona, czym tak naprawd jest Hatred, kto powinien si ni zainteresowa, a kto omija j szerokim ukiem.

Asus Z97-PRO Gamer – ile s warte dodatki dla graczy na pycie gwnej

Radosaw Stanisawski 25.05.2015 35

Wraz z rosnc popularnoci gier komputerowych znacznie rozrs si rynek sprztu przeznaczonego dla graczy. Myszki, klawiatury, podkadki, suchawki – to tylko niektre z gadetw majcych sprawi, e bdzie si grao „lepiej i przyjemniej”. Wpyw na wirtualn zabaw maj rwnie podzespoy bazowe komputera, choby karty rozszerze i pyty gwne. Dzi na przykadzie pyty Asus Z97-PRO Gamer sprawdzimy, co moe zaoferowa graczowi produkt kierowany specjalnie do niego.

Project CARS – recenzja

Adrian Kotowski 13.05.2015 51

Project CARS w kocu jest i od razu podzieli graczy na dwa obozy. Pierwsi s usatysfakcjonowani tym, co zapewnia nowo studia Slightly Mad, a drudzy wytykaj jej liczne bdy i niedocignicia. Owszem, nie jest idealna i zdecydowanie jest nie dla kadego, niemniej kto, kto nie ma zbyt wygrowanych oczekiwa, moe si w niej wietnie bawi. Oto nasza recenzja gry, ktra miaa zmieni oblicze symulatorw wycigowych.

Wiedmin 3: Dziki Gon – recenzja

Dawid Grzyb 12.05.2015 110

Wiedmin 3: Dziki Gon to bezsprzecznie jedna z najgortszych nowoci tego roku. Ta polska produkcja wywoaa nie mniejsze zamieszanie ni najbardziej wyczekiwane zagraniczne tytuy. O Geralcie z Rivii sysza kady szanujcy si gracz. Najwyszy czas si przekona, w jakim stylu studio CD Projekt RED zwieczyo trylogi opowiadajc o jego przygodach. Oto nasza recenzja gry Wiedmin 3: Dziki Gon.

AverMedia Game Capture HD II – krtki test

Mateusz Brzostek 01.05.2015 16

Kady lubi si pochwali postpem w grze czy spektakularnym zagraniem przed przyjacimi albo liczniejsz publicznoci. Najlepiej pokaza swoje akcje na filmie. S dziesitki sposobw na nagranie wideo z rozgrywki. Sprawdzilimy w dziaaniu jeden z bardziej zaawansowanych technicznie: urzdzenie AverMedia Game Capture HD II. Jest reklamowane jako wszystko, co potrzebne do uruchomienia wasnego kanau YouTube, w jednym. Oto jego test.

GTA V PC – recenzja

Dawid Grzyb 20.04.2015 77

Grand Theft Auto V w wersji PC kazaa na siebie czeka ponad ptora roku, konsole miay pierwszestwo. Oczekiwania byy due, obaw i sceptycznych opinii nie brakowao. Czy zaoga Rockstar Games stana na wysokoci zadania? Oto nasza recenzja gry GTAV.

Mortal Kombat X – recenzja

Adrian Kotowski 19.04.2015 40

Bijatyki na PC maj si ostatnio naprawd dobrze. Po ciepo przyjtych Mortal Kombat oraz Injustice: Gods Among Us firma Warner Bros. postanowia wyda w wersji na komputery osobiste take Mortal Kombat X. Twrcy zachcali do zabawy wietn opraw graficzn, ulepszon mechanik rozgrywki oraz mnogoci trybw. To, co przygotowali, jest naprawd krwawe i w peni zasuguje na miano „nextgenowej” bijatyki, ktra przycignie przed monitory na dugie godziny. Oto nasza recenzja tej gry.

CS:GO na Xbox One– konsole wreszcie rwnie dobre w strzelankach, jak pecety! (Prima Aprilis)

ukasz Marek 01.04.2015 33

Zapewne tak jak my jestecie przekonani, e konsole nie nadaj si do e-sportowych gier akcji. Analogowe gaki na padzie nie pozwalaj precyzyjnie celowa i spowalniaj reakcje gracza. Ale jest to ju stereotyp z przeszoci. Studio Valve podjo si jego obalenia– efektem ich pracy jest dostpna ju wkrtce konsolowa wersja Counter-Strike i specjalna metoda celowania gakami, ktra moe cakiem zmieni oblicze konsolowego grania.

Pillars of Eternity – recenzja

Dawid Grzyb 30.03.2015 47

Pillars of Eternity to gra, na ktr czekaa caa rzesza mionikw Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape: Torment i Fallouta. Nic dziwnego, skoro wzili si za ni ludzie, ktrzy stoj za tamtymi legendarnymi tytuami. Oczekiwania byy wygrowane, a teraz nadszed czas, by oceni ostateczny rezultat. Czy przedstawiciel typowej starej szkoy cRPG-w ma szans na sukces w dzisiejszych realiach? Oto nasza recenzja.