Gościem Labotomii jest Urszula Klimczak, pracująca z drużynami esportowymi jako psycholog. Rozmawiamy o wpływie gier komputerowych na rozwój dzieci, o uczestnictwie rodziców w grach i w zainteresowaniu esportem, o pracy i formacji zawodników esportowych, a także o grach nieelektronicznych.
Panią Urszulę możecie znaleźć na Twitterze albo Facebooku, a o poprawnej pisowni słowa esport przypomni Wam Paul Redeye Chaloner.
Ten odcinek Labotomii jest na razie ostatni. Pierwszy sezon, rozdział, cykl wydawniczy trwał 24 odcinki i prawie 2 lata. Dziękujemy za Waszą uwagę przez ten czas! Labotomia powróci niebawemWkrótce, wnet. w nowej odsłonie.
Plik do pobrania: Labotomia – podcast PCLab.pl, odcinek 24 – MP3, 134 MB |
Przypominamy, że Labotomii można słuchać nie tylko na YouTube lub po pobraniu pliku MP3 na swoje urządzenie, ale również w aplikacjach ułatwiających śledzenie podcastów. Wystarczy dodać ten link do aplikacji:
Jesteśmy też w katalogu podcastów Apple – wystarczy wyszukać tytuł w aplikacji Podcasts na waszym iPhone.
Jeśli nie chcecie dodawać Labotomii do podcastowej aplikacji ani rzucać się od razu na wszystkie odcinki, zachęcamy Was do zainteresowania się jednym z poprzednich:
- „Labotomia #23 – Sprzętowe nowości listopada: AMD Threadripper 3000, Intel Cascade Lake X i inne”
- „Labotomia #22 – Co jest w porządku, a co nie z dystrybucją i konsumpcją filmów i muzyki (gość specjalny: Łukasz Marek)”
- „Labotomia #21 – Tryb filmowca w nowych telewizorach”
- „Labotomia #20 – Sprzętowe nowości jesieni: USB4, nadchodzące procesory AMD i Intela”
- „Labotomia #19 – O technice komputerowej w efektach specjalnych i serialu Wiedźmin rozmawiamy z Mateuszem Tokarzem z Platige Image”
- „Labotomia #18 – Litografia: jak i gdzie produkuje się procesory”
- „Labotomia #17 – Procesory Ryzen 3000 i inne nowości sprzętowe”
- „Labotomia #16 – Mania liczb i statystyk”
- „Labotomia #15 – W czym mogłaby pomóc nam sztuczna inteligencja?”
- „Labotomia #14 – Google Stadia, ray tracing i układy graficzne Intela”
- „Labotomia #13 – naprawiać czy wyrzucać (gość: Arkadiusz Świostek)?”
- „Labotomia #12 – parę słów o otwartym i darmowym oprogramowaniu”
- „Labotomia #11 – Core 9. generacji, aktualizacje oprogramowania i szpiegowskie chipy”
- „Labotomia #10 – GlobalFoundries wstrzymuje prace nad litografią 7 nm”
- „Labotomia #9 – Threadripper 2. generacji; dokąd zmierza oprogramowanie i pecety (gość specjalny: Filip Straburzyński)”
- „Labotomia #8 – parę słów o umowach NDA (gość specjalny: Łukasz Gołąbiowski)”
- „Labotomia #7 – sprzętowe nowości z targów Computex 2018 (m. in. bardzowielordzeniowe procesory AMD i Intela)”
- „Labotomia #6 – o związkach science-fiction z technologią (goście specjalni: Jacek Wąsowski i Robert Graczyk)”
- „Labotomia #5 – sprzętowe nowości kwietnia, m.in. program GPP, litografia 7 nm, FreeSync 2 i Jim Keller”
- „Labotomia #4 – obliczenia rozproszone (gość specjalny: Wojciech Koczyk)”
- „Labotomia #3 – nieodpowiedzialność obliczeniowa”
- „Labotomia #2 – czego nas nauczyły gry komputerowe”
- „Podcast PCLab.pl – odcinek testowy”.
Zachęcamy do przekazywania uwag, na przykład w komentarzach poniżej.
Czy waszym zdaniem czytelnicy PCLaba mają po 80 lat i muszą czytać przez lupę?