artykuły

Nvidia GeForce GTX 1650 – test karty graficznej

Złoty środek?

117
23 kwietnia 2019, 14:59 Piotr Gołąb, Mariusz Kolmer

Nvidia GeForce GTX 1650 – podkręcanie

Nasz egzemplarz testowy okazał się bardzo mało podatny na podkręcanie. Winowajcą jest limit mocy (power limit), którego nie mogliśmy podnieść. Cały czas wynosił on 100%. Próby ręcznego podnoszenia taktowania rdzenia i pamięci były przez to praktycznie niemożliwe. Rdzeń podkręcił się o 15 MHz, a pamięci o 800 MHz. Przełożyło się to na symboliczny wzrost wydajności o niecałą klatkę animacji na sekundę − jest on praktycznie pomijalny.

Asus Phoenix GTX 1650
Taktowanie bazowe rdzenia

1500 MHz (+ ~15 MHz)

Realne taktowanie rdzenia w grach 1830 MHz (+ ~15 MHz)
Taktowanie pamięci 8800 MHz (+ 800 MHz)
Pamięć:
ilość/rodzaj

4 GB / GDDR5
Spoczynek (pulpit):
Temperatura rdzenia
Prędkość wentylatora

26°C
1187 obr./min
Obciążenie (Wiedźmin 3):
Temperatura rdzenia
Prędkość wentylatora

63°C
2980 obr./min

 

19