Gry i konsole
Artykuł
Piotr Gołąb, Środa, 13 czerwca 2018, 09:00

Vampyr – jakość grafiki

Wiele dem technologicznych wykorzystujących Unreal Engine 4 budzi zachwyt. Niestety, pracownicy studia Dontnod chyba nie widzieli tych prezentacji.

Oprawa wizualna Vampyra jest przeciętna pod względem technicznym. Często natykamy się na tekstury niskiej jakości, obiekty składające się z bardzo małej liczby wielokątów czy proste oświetlenie.

Nie można natomiast odmówić jej klimatu. Autorowi tych słów bardzo się spodobały światła latarni i gęsta mgła zalewająca ulice Londynu. Poza tym jednak nie ma za bardzo czego podziwiać. 

Vampyr

Gra nie zapewnia gotowych trybów graficznych, więc parametry obrazu trzeba dobrać samodzielnie. W teście w trybie ultra wszystkie wartości były ustawione na ultra, poza wygładzaniem krawędzi (ustawiliśmy je na TXAA ×2, a parametr ilość obiektów – na duża). Podobnie postąpiliśmy w przypadku ustawień wysokich i średnich. Dopiero w niskich wyłączyliśmy wygładzanie krawędzi i zmieniliśmy wartość parametru ilość obiektów na mała.

 

Vampyr

Vampyr

Vampyr

Vampyr

Vampyr

Vampyr

Vampyr

Vampyr

Ocena artykułu:
Ocen: 4
Zaloguj się, by móc oceniać
Artykuły spokrewnione
Aktualności spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane