artykuły

AMD Ryzen Threadripper 1950X i 1920X – test

Ryzen Threadripper – procesor do robienia wszystkiego naraz

250 10 sierpnia 2017, 15:09 Mateusz Brzostek

Testy – gry (Wiedźmin 3, Battlefield 1 DX11 i DX12)

 

Strona:
  1. AMD Ryzen Threadripper – wstęp
  2. Platforma testowa i ustawienia
  3.     Testy – biuro (Google Chrome, JavaScript, 7-Zip)
  4.     Testy – kodowanie wideo (x264, H.265, Adobe Premiere Pro)
  5.     Testy – obróbka wideo i obrazów (Adobe AfterEffects, Adobe Photoshop)
  6.     Testy – renderowanie (Blender, Cinebench, V-Ray)
  7.     Testy – kompilacja kodu (GCC, LLVM Clang)
  8.     Testy – symulacje jądrowe i molekularne (Geant4, NAMD)
  9.     Testy – symulacja przepływu cieczy i szachy (OpenFOAM, Stockfish)
  10.     Testy – gry (ARMA III, Counter-Strike: Global Offensive)
  11.     Testy – gry (Watch Dogs 2, GTA V)
  12.     Testy – gry (Wiedźmin 3, Battlefield 1 DX11 i DX12)
  13.     Testy – gry (Total War: Warhammer DX12, Cywilizacja VI DX11 i DX12)
  14.     Testy – gry (Deus Ex: Mankind Divided DX11 i DX12)
  15. AMD Ryzen Threadripper 1950X i Threadripper 1920X – pobór energii
  16. AMD Ryzen Threadripper 1950X i Threadripper 1920X – podkręcanie
  17.     Podkręcanie – biuro (Google Chrome, JavaScript, 7-Zip)
  18.     Podkręcanie – kodowanie wideo (x264, H.265, Adobe Premiere Pro)
  19.     Podkręcanie – obróbka wideo i obrazów (Adobe AfterEffects, Adobe Photoshop)
  20.     Podkręcanie – renderowanie (Blender, Cinebench, V-Ray)
  21.     Podkręcanie – kompilacja kodu (GCC, LLVM Clang)
  22.     Podkręcanie – symulacje jądrowe i molekularne (Geant4, NAMD)
  23.     Podkręcanie – symulacje przepływu cieczy i szachy (OpenFOAM, Stockfish)
  24.     Podkręcanie – gry (ARMA III, Counter-Strike: Global Offensive)
  25.     Podkręcanie – gry (Watch Dogs 2, GTA V)
  26.     Podkręcanie – gry (Wiedźmin 3, Battlefield 1 DX11 i DX12)
  27.     Podkręcanie – gry (Total War: Warhammer DX12, Cywilizacja VI DX11 i DX12)
  28.     Podkręcanie – gry (Deus Ex: Mankind Divided DX11 i DX12)
  29. Podsumowanie testów wydajności – średnia wydajność w różnych zastosowaniach
  30. Podsumowanie
12