artykuły

GeForce GTX 1060 3 GB – test

Szemrany GeForce GTX 1060

247 29 września 2016, 13:05 Łukasz Marek

GeForce GTX 1060 3 GB – pobór energii

Test poboru energii pod obciążeniem wykonujemy z użyciem polskiej gry Wiedźmin 3 (przeczytaj więcej o grze). Na miejsce testowe wybraliśmy bagna w najwyższych ustawieniach szczegółowości obrazu. Najnowszy Wiedźmin wyciska ostatnie soki z każdej karty, dzięki czemu łatwo zaobserwować ewentualne różnice w poborze energii. Z kolei pomiar w spoczynku przeprowadzamy w trakcie wyświetlania pulpitu.

Strona:
  1. GeForce GTX 1060 3 GB – test
  2.     Asus GeForce GTX 1060 Dual 3 GB
  3. Platforma testowa
  4.     Wydajność – Counter-Strike: Global Offensive
  5.     Wydajność – Crysis 3 (The Root of All Evil)
  6.     Wydajność – Crysis 3 (Welcome to the Jungle)
  7.     Wydajność – Doom (OpenGL)
  8.     Wydajność – Doom (Vulkan)
  9.     Wydajność – Fallout 4 (Commonwealth)
  10.     Wydajność – Fallout 4 (Theater District)
  11.     Wydajność – Grand Theft Auto V (Paleto Blvd)
  12.     Wydajność – Grand Theft Auto V (West Vinewood)
  13.     Wydajność – Hitman (DirectX 11)
  14.     Wydajność – Hitman (DirectX 12)
  15.     Wydajność – Mirror's Edge Catalyst
  16.     Wydajność – Project CARS (Rain)
  17.     Wydajność – Project CARS (Sun)
  18.     Wydajność – Rise of the Tomb Raider (DirectX 11)
  19.     Wydajność – Rise of the Tomb Raider (DirectX 12)
  20.     Wydajność – The Witcher 3: Wild Hunt (Castel Ravello Vineyard)
  21.     Wydajność – The Witcher 3: Wild Hunt (Yustianna's Grotto)
  22.     Wydajność – Tom Clancy's The Division
  23.     Wydajność – Total War: Warhammer
  24.     Wydajność – 3DMark
  25. Podkręcanie karty Asus GeForce GTX 1060 3 GB
  26.     Wydajność [OC] – Crysis 3 (The Root of All Evil)
  27.     Wydajność [OC] – Crysis 3 (Welcome to the Jungle)
  28.     Wydajność [OC] – The Witcher 3: Wild Hunt (Castel Ravello Vineyard)
  29.     Wydajność [OC] – The Witcher 3: Wild Hunt (Yustianna's Grotto)
  30. Pobór energii
  31. Temperatura
  32. Ciśnienie akustyczne (głośność) – ustawienia automatyczne
  33. 3 GB VRAM kontra 6 GB VRAM – ustawienia w grach
  34. Podsumowanie
30