Podkręcanie
Referencyjny GeForce GTX 980 Ti. Po dobrych wynikach modelu GeForce GTX Titan X w próbach podkręcania perspektywy przyspieszenia modelu GTX 980 Ti wyglądały obiecująco. I faktycznie, po zwiększeniu limitu temperatury oraz limitu mocy układ graficzny udało się przetaktować o 25%, co zaowocowało realnym taktowaniem w grach na poziomie 1414 MHz. Pamięć udało się przyspieszyć w mniejszym stopniu: ze standardowych 1750 MHz do co najwyżej 1900 MHz, co oznacza około 9-procentowy wzrost częstotliwości taktowania. Jedno jest pewne: producenci wersji niereferencyjnych będą mieli spore pole do popisu.
GeForce GTX 980 Ti | |
---|---|
Podkręcenie – taktowanie bazowe rdzenia |
1250 MHz (+25%) |
Podkręcenie – faktyczne taktowanie rdzenia w grach |
1414 MHz (+27%) |
Podkręcenie – taktowanie pamięci |
1903 MHz (+9%) |
Wyniki po podkręceniu
- GeForce GTX 980 Ti
- Referencyjny GeForce GTX 980 Ti
- EVGA GeForce GTX 980 Ti SuperClocked ACX 2.0
- Gigabyte GeForce GTX 980 Ti G1 Gaming
- Inno3D GeForce GTX 980 Ti X3 Ultra
- MSI GeForce GTX 980 Ti Gaming
- Platforma testowa
- Wydajność – Assassin's Creed: Unity
- Wydajność – Battlefield 4
- Wydajność – Crysis 3: Welcome To The Jungle
- Wydajność – Crysis 3: The Root of All Evil
- Wydajność – Dragon Age: Inquisition
- Wydajność – Far Cry 4
- Wydajność – Grand Theft Auto V: West Vinewood
- Wydajność – Grand Theft Auto V: Paleto Blvd
- Wydajność – Middle-earth: Shadow of Mordor
- Wydajność – Project CARS (Clear)
- Wydajność – Project CARS (Rain)
- Wydajność – Total War: ATTILA
- Wydajność – Watch Dogs
- Wydajność – Witcher 3: Wild Hunt (City)
- Wydajność – Witcher 3: Wild Hunt (Swamp)
- Wydajność – Witcher 3: Wild Hunt (Forest)
- Wydajność – Witcher 3: Wild Hunt HairWorks (City)
- Wydajność – Witcher 3: Wild Hunt HairWorks (Swamp)
- Wydajność – Witcher 3: Wild Hunt HairWorks (Forest)
- Wydajność – 3DMark
- Wydajność – Unigine Heaven 4.0, Unigine Valley 1.0
- Podkręcanie
- Pobór energii
- Temperatura
- Głośność (ciśnienie akustyczne)
- Podsumowanie