artykuły

Core i7-4790K – test. Intel Devil's Canyon w akcji

Diabelsko szybki Core i7

160
8 czerwca 2014, 12:00 Radosław Stanisławski

Podkręcanie – gry (Assassin's Creed IV: Black Flag, Arma III)

Assassin's Creed IV: Black Flag
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
AMD Radeon R9 290X Nvidia GeForce GTX 780 Ti

 

Arma III
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
AMD Radeon R9 290X Nvidia GeForce GTX 780 Ti
Strona:
  1. Core i7-4790K
  2. Platforma testowa
  3.     Testy – gry (Assassin's Creed IV: Black Flag, Arma III)
  4.     Testy – gry (Battlefield 4, Counter Strike: Global Offensive)
  5.     Testy – gry (Crysis 3, Far Cry 3)
  6.     Testy – gry (GTA IV, Max Payne 3, Watch Dogs)
  7.     Testy – gry (Cywilizacja V, Skyrim, Wiedźmin 2)
  8.     Testy – gry (StarCraft 2, Total War: Rome 2, Flight Simulator X)
  9.     Testy – internet (Google Chrome), Flash, HTML5
  10.     Testy – dom, biuro i multimedia (obróbka zdjęć, Word, PDF, 7-Zip, TrueCrypt)
  11.     Testy – obróbka i kompresja wideo (x264, Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro, *.mp4)
  12.     Testy – profesjonaliści (Blender, Cinebench, Photoshop)
  13.     Testy – profesjonaliści (3ds Max, AutoCAD, Catia)
  14.     Pobór energii
  15. Podkręcanie
  16.     Podkręcanie – gry (Assassin's Creed IV: Black Flag, Arma III)
  17.     Podkręcanie – gry (Battlefield 4, Counter Strike: Global Offensive)
  18.     Podkręcanie – gry (Crysis 3, Far Cry 3)
  19.     Podkręcanie – gry (GTA IV, Max Payne 3, Watch Dogs)
  20.     Podkręcanie – gry (Cywilizacja V, Skyrim, Wiedźmin 2)
  21.     Podkręcanie – gry (StarCraft 2, Total War: Rome 2, Flight Simulator X)
  22.     Podkręcanie – internet (Google Chrome), Flash, HTML5
  23.     Podkręcanie – dom, biuro i multimedia (obróbka zdjęć, Word, PDF, 7-Zip, TrueCrypt)
  24.     Podkręcanie – obróbka i kompresja wideo (x264, Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro, *.mp4)
  25.     Podkręcanie – profesjonaliści (Blender, Cinebench, Photoshop)
  26.     Podkręcanie – profesjonaliści (3ds Max, AutoCAD, Catia)
  27.     Podkręcanie – pobór energii
  28. Podsumowanie testów wydajności w różnych zastosowaniach
  29. Podsumowanie testów wydajności w kontekście poboru energii
  30. Podsumowanie testów wydajności w kontekście ceny
  31. Podsumowanie
16