artykuły

Core i3-4130, Core i3-4330 i Core i3-4340 – test procesorów Haswell ze średniego segmentu

Test procesorów za 400–600 zł

112
12 września 2013, 13:29 Radosław Stanisławski

Podsumowanie testów wydajności w różnych zastosowaniach

Na tej stronie przedstawiamy uśrednione zestawienie wyników wszystkich przetestowanych procesorów. Rezultaty odnieśliśmy do osiągów Phenoma II X4 965 – to jego wydajność przyjęliśmy za 100%. Później zastosowaliśmy średnią arytmetyczną dla wszystkich uzyskanych w ten sposób liczb. Im wyższa wartość, tym lepiej.

Uśrednione wyniki testów wydajności
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
Gry Internet, biuro, multimedia Zaawansowane zastosowania

[OC] Uśrednione wyniki testów wydajności
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
Gry Internet, biuro, multimedia Zaawansowane zastosowania

Strona:
  1. Core i3 – gdy Core i5 to za dużo, a Pentium to za mało
  2. Platforma testowa i ustawienia
  3. Testy – gry (Crysis 3, Far Cry 3)
  4.     Testy – gry (ARMA 2, Battlefield 3, Crysis 2, Max Payne 3, Metro 2033)
  5.     Testy – gry (Cywilizacja V, Shogun 2 Total War, StarCraft 2, Flight Simulator X, WOT)
  6.     Testy – gry (Assassin's Creed, GTA IV, Skyrim, Wiedźmin 2, DiRT Showdown)
  7.     Testy – internet (Google Chrome), Flash, HTML5
  8.     Testy – dom, biuro i multimedia (obróbka zdjęć, Word, PDF, 7-Zip, TrueCrypt)
  9.     Testy – obróbka i kompresja wideo (x264, Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro, *.mp4)
  10.     Testy – profesjonaliści (Blender, Cinebench, Photoshop)
  11.     Testy – profesjonaliści (3ds Max, AutoCAD, Catia)
  12.     Pobór energii
  13. Podkręcanie
  14.     Podkręcanie – gry (Crysis 3, Far Cry 3)
  15.     Podkręcanie – gry (ARMA 2, Battlefield 3, Crysis 2, Max Payne 3, Metro 2033)
  16.     Podkręcanie – gry (Cywilizacja V, Shogun 2 Total War, StarCraft 2, Flight Simulator X, WOT)
  17.     Podkręcanie – gry (Assassin's Creed, GTA IV, Skyrim, Wiedźmin 2, DiRT Showdown)
  18.     Podkręcanie – internet (Google Chrome), Flash, HTML5
  19.     Podkręcanie – dom, biuro i multimedia (obróbka zdjęć, Word, PDF, 7-Zip, TrueCrypt)
  20.     Podkręcanie – obróbka i kompresja wideo (x264, Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro)
  21.     Podkręcanie – profesjonaliści (Blender, Cinebench, Photoshop)
  22.     Podkręcanie – profesjonaliści (3ds Max, AutoCAD, Catia)
  23.     Podkręcanie – pobór energii
  24. Podsumowanie testów wydajności w różnych zastosowaniach
  25. Podsumowanie testów wydajności w kontekście poboru energii
  26. Podsumowanie testów wydajności w kontekście ceny
  27. Podsumowanie
24