artykuły

Crysis 3 – test kart graficznych i procesorów

Gra czy „benchmark”?

914
22 lutego 2013, 10:00 Tomasz Niechaj

Wyniki kart graficznych. 1920 × 1080 High

Dlaczego trzy miejsca testowe? Przeczytaj ostatni akapit na pierwszej stronie artykułu!

Crysis 3 - AA-OFF AFx16
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
The Roof of All Evil Post-Human Welcome to the Jungle
 
Crysis 3 - SMAA-2TX AFx16
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
The Roof of All Evil Post-Human Welcome to the Jungle
 
Crysis 3 - MSAA-4x AFx16
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
The Roof of All Evil Post-Human Welcome to the Jungle
 

W „Crysis 3” dostępny jest bardzo interesujący tryb wygładzania krawędzi SMAA. Wystarczy porównać osiągi bez wygładzania krawędzi z trybem SMAA-2TX – wymaga on niewiele zasobów. Oczywiście, jakość, którą zapewnia, jest gorsza od tego, co daje użycie MSAA, ale prawdę mówiąc, w czasie gry trudno to zauważyć, a obraz wygląda znacznie, ale to znacznie lepiej niż w trybie bez żadnego wygładzania krawędzi.

Klatek w ciągu sekundy wyświetla się znacznie więcej niż w maksymalnych ustawieniach szczegółowości obrazu. Do gry w rozdzielczości 1920 × 1080 przy włączonym SMAA wystarczy pojedyncza karta graficzna: będzie nie mniej niż 35 kl./s.

6