Call of Duty Black Ops II

Treyarch, aby udostępnić grę jak największej liczbie chętnych, korzysta z IW3, czyli zmodyfikowanego silnika Quake'a III, Id Tech 3. I to widać. Tekstury wyglądają, jak na dzisiejsze standardy, naprawdę źle i o ile w poprzednich Black Ops było to widoczne raczej tylko ze stosunkowo bliskiej odległości, o tyle teraz da się to zauważyć z nieco większej. Widać też już ograniczenia silnika, ale cokolwiek by o nim mówić, szacunek zespołowi producenta się należy: mimo wszystko pracują na czymś, co ma kilkanaście lat. W każdym razie wymagania raczej nie mogą być zbyt wysokie.

Tym razem karty graficzne Nvidia GeForce (serii 600) pozwalają włączyć technikę TXAA. Zaprezentowany w tym roku algorytm przetwarzania i wygładzania obrazu TXAA zapewnia lepsze wrażenia wizualne od standardowego MSAA ×8, ale generuje obciążenie karty porównywalne z MSAA ×4. Ponieważ AMD Radeon nie obsługują tego standardu, grę przetestowaliśmy wyłącznie z wykorzystaniem MSAA ×4.