AMD Athlon II X4 640, Athlon II X4 651, Phenom II X4 945 – wyniki cząstkowe w grach
Wszystkie testy wykonaliśmy w maksymalnych ustawieniach dostępnych w każdej z gier.


Crysis 2 DX11 (Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres) | |||||
---|---|---|---|---|---|
1920 × 1080 | 1024 × 768 |


Metro 2033 DX11 (Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres) | |||||
---|---|---|---|---|---|
1920 × 1080 | 1024 × 768 |

Cywilizacja V (Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Test: Moskwa | Czas kończenia tury |








Wiedźmin 2 (Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres) | |||||
---|---|---|---|---|---|
1920 × 1080 | 1024 × 768 |


- Dlaczego pamięć podręczna jest ważna?
- Platforma testowa i ustawienia
- AMD Athlon II X4 640, Athlon II X4 651, Phenom II X4 945 (grupa 1.)
- Grupa 1. Wyniki cząstkowe – gry
- Grupa 1. Wyniki cząstkowe – aplikacje
- AMD Athlon X4 750K, FX-4300 (grupa 2.)
- Grupa 2. Wyniki cząstkowe – gry
- Grupa 2. Wyniki cząstkowe – aplikacje
- Intel Pentium E5300, Core 2 Duo E7400, Core 2 Duo E8400 (grupa 3.)
- Grupa 3. Wyniki cząstkowe – gry
- Grupa 3. Wyniki cząstkowe – aplikacje
- Intel Core i5-2500K, Core i7-2600K (HT wył.) (grupa 4.)
- Grupa 4. Wyniki cząstkowe – gry
- Grupa 4. Wyniki cząstkowe – aplikacje
- Podsumowanie