artykuły

Core 2 Duo E8200, E8400 – „procesor, który starczy do wszystkiego”. Czy był to lepszy wybór niż Core 2 Quad Q6600 lub Phenom II X3 720?

Legenda wciąż żywa?

196 10 listopada 2012, 14:39 Radosław Stanisławski i Tomasz Niechaj

Podkręcanie – gry (ARMA 2, Battlefield 3, Crysis 2, Max Payne 3, Metro 2033)

Wszystkie testy wykonaliśmy w maksymalnych ustawieniach dostępnych w każdej z gier.

(Przeczytaj, co oznacza gwiazdka przy procesorze AMD Athlon X4 760K).

ARMA 2 Arrowhead
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
Noc Wioska

 

 

Crysis 2 DX11
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
1920 × 1080 1024 × 768

 

 

Metro 2033 DX11
(Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres)
1920 × 1080 1024 × 768
Strona:
  1. Wolfdale alias Core 2 Duo E8200/E8400
  2. Platforma testowa i ustawienia
  3.     Testy – gry (ARMA 2, Battlefield 3, Crysis 2, Max Payne 3, Metro 2033)
  4.     Testy – gry (Cywilizacja V, Shogun 2 Total War, StarCraft 2, Flight Simulator X, WOT)
  5.     Testy – gry (Assassin's Creed, GTA IV, Skyrim, Wiedźmin 2, DiRT Showdown)
  6.     Testy – internet (Google Chrome), Flash, HTML5
  7.     Testy – dom, biuro i multimedia (obróbka zdjęć, Word, PDF, 7-Zip, TrueCrypt)
  8.     Testy – obróbka i kompresja wideo (x264, Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro, *.mp4)
  9.     Testy – profesjonaliści (Blender, Cinebench, Photoshop)
  10.     Testy – profesjonaliści (3ds Max, AutoCAD, Catia)
  11.     Pobór energii
  12. Podkręcanie
  13.     Podkręcanie – gry (ARMA 2, Battlefield 3, Crysis 2, Max Payne 3, Metro 2033)
  14.     Podkręcanie – gry (Cywilizacja V, Shogun 2 Total War, StarCraft 2, Flight Simulator X, WOT)
  15.     Podkręcanie – gry (Assassin's Creed, GTA IV, Skyrim, Wiedźmin 2, DiRT Showdown)
  16.     Podkręcanie – internet (Google Chrome), Flash, HTML5
  17.     Podkręcanie – dom, biuro i multimedia (obróbka zdjęć, Word, PDF, 7-Zip, TrueCrypt)
  18.     Podkręcanie – obróbka i kompresja wideo (x264, Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro)
  19.     Podkręcanie – profesjonaliści (Blender, Cinebench, Photoshop)
  20.     Podkręcanie – profesjonaliści (3ds Max, AutoCAD, Catia)
  21.     Podkręcanie - pobór energii
  22. Podsumowanie testów wydajności w różnych zastosowaniach
  23. Podsumowanie testów wydajności w kontekście poboru energii
  24. Końcowy werdykt
13