Dziś, 12 września 2012 roku, gigant branży IT zaprezentuje światu swój najnowszy smartfon - Apple iPhone 5. Wiele informacji na temat tego urządzenia pojawiało się na sieci już na długo przed dzisiejszym wydarzeniem. Miesiące spekulacji dobiegły wreszcie końca. Rzadko kiedy jakikolwiek produkt w branży nowych technologii jest tak szeroko komentowany i to jeszcze zanim oficjalnie pojawił się na rynku.

Krzykliwe kolory otaczające logo Apple, którym ozdobiony jest budynek, gdzie odbywa się prezentacja nowych produtków. Pierwsze skojarzenie - takie kolory? OLED. Za chwilę się przekonamy czy mieliśmy rację.
Krzykliwe kolory otaczające logo Apple, którym ozdobiony jest budynek, gdzie odbywa się prezentacja nowych produtków. Pierwsze skojarzenie - takie kolory? OLED. Za chwilę się przekonamy czy mieliśmy rację.

Patrząc na marketing produktowy Apple wypada stwierdzić, że firma dopracowała tę część swojej działalności do poziomu mistrzowskiego. Akcje promujące każdy nowy produkt to wydarzenia na skalę światową, szeroko nagłaśniane przez media, nie tylko związane bezpośrednio z branżą nowych technologii ale również te, które na codzień publikują informacje z zupełnie różnych od IT dziedzin.