Podkręcanie - pobór energii - obciążenie typowe i maksymalne
Procedura pomiaru zużycia energii również została zmodyfikowana. Skupiamy się na scenariuszach, w których komputer faktycznie może być użytkowany. Przykładowo test maksymalnego obciążenia nie odzwierciedla typowej sytuacji, obciąża bowiem wszystkie dostępne jednostki procesora, a tym samym ilość energii zużywana przez szybki wielordzeniowy układ jest dużo większa od potrzeb na przykład dwurdzeniowego. Zwykle jest inaczej, co pokazuje test typowego obciążenia (gra Flash). Sprawdzamy również pobór energii w dwóch grach, z czego jedna (Max Payne 3) przedstawia raczej obciążenie karty graficznej, a druga (Cywilizacja V) – procesora.
Pobór energii pod obciążeniem (Kliknij na nazwę testu w tabelce, aby otworzyć wykres) | |||||
---|---|---|---|---|---|
Typowy (gra Flash) | Maksymalny (Cinebench) |

- Test procesorów - AMD kontra Intel
- Ważne informacje na temat procesorów
- Taktowanie, turbo, stany energetyczne i FSB, BCLK, HTT
- Rozszerzenia instrukcji: SSE, AVX
- Rdzenie, moduły wątki. Kontroler pamięci
- AMD - opis procesorów
- Intel - opis procesorów
- Procedura testowa - lista aplikacji i gier
- Platforma testowa i ustawienia
- Testy procesorów w grach - metody, miejsca testowe
- Testy - podsumowanie testów wydajności w grach
- Testy - podsumowanie testów wydajności w multimediach i aplikacjach biurowych
- Testy - podsumowanie testów wydajności w aplikacjach dla profesjonalistów
- Testy - Assassin's Creed: Revelations
- Testy - ARMA 2
- Testy - Battlefield 3
- Testy - Crysis 2
- Testy - Cywilizacja V
- Testy - DiRT Showdown
- Testy - Flight Simulator X
- Testy - GTA IV
- Testy - Max Payne 3
- Testy - Metro 2033
- Testy - Shogun 2 Total War
- Testy - Skyrim
- Testy - StarCraft 2
- Testy - Wiedźmin 2
- Testy - World of Tanks
- Testy - 3ds Max 2013
- Testy - 7-Zip 4.65
- Testy - Adobe After Effects
- Testy - Adobe Photoshop CS6
- Testy - Adobe Premiere Pro
- Testy - AutoCAD 2013
- Testy - Blender 2.6
- Testy - Catia
- Testy - Cinebench R11.5
- Testy - Flash
- Testy - HTML5
- Testy - internet (Google Chrome)
- Testy - kompresja wideo x264 (2.5)
- Testy - kompresja wideo do *.mp4
- Testy - MS Word 2010
- Testy - obróbka zdjęć (masowa zmiana rozmiarów)
- Testy - PDF
- Testy - TrueCrypt 7.1a
- Pobór energii - spoczynek (bez obciążenia)
- Pobór energii - obciążenie typowe i maksymalne
- Pobór energii - gry
- Podsumowanie testów wydajności w kontekście poboru energii - gry
- Podsumowanie testów wydajności w kontekście poboru energii - internet, biuro, multimedia
- Podsumowanie testów wydajności w kontekście poboru energii - zaawansowane zastosowania
- Podkręcanie procesorów
- Podkręcanie - podsumowanie testów wydajności w grach
- Podkręcanie - podsumowanie testów wydajności w multimediach i aplikacjach biurowych
- Podkręcanie - podsumowanie testów wydajności w aplikacjach dla profesjonalistów
- Podkręcanie - Assassin's Creed: Revelations
- Podkręcanie - ARMA 2
- Podkręcanie - Battlefield 3
- Podkręcanie - Crysis 2
- Podkręcanie - Cywilizacja V
- Podkręcanie - DiRT Showdown
- Podkręcanie - Flight Simulator X
- Podkręcanie - GTA IV
- Podkręcanie - Max Payne 3
- Podkręcanie - Metro 2033
- Podkręcanie - Shogun 2 Total War
- Podkręcanie - Skyrim
- Podkręcanie - StarCraft 2
- Podkręcanie - Wiedźmin 2
- Podkręcanie - World of Tanks
- Podkręcanie - 3ds Max 2013
- Podkręcanie - 7-Zip 4.65
- Podkręcanie - Adobe After Effects
- Podkręcanie - Adobe Photoshop CS6
- Podkręcanie - Adobe Premiere Pro
- Podkręcanie - AutoCAD
- Podkręcanie - Blender
- Podkręcanie - Catia
- Podkręcanie - Cinebench R11.5
- Podkręcanie - Flash
- Podkręcanie - HTML5
- Podkręcanie - internet (Google Chrome)
- Podkręcanie - kompresja wideo x264
- Podkręcanie - kompresja wideo do *.mp4
- Podkręcanie - MS Word 2010
- Podkręcanie - obróbka zdjęć (masowa zmiana rozmiarów)
- Podkręcanie - PDF
- Podkręcanie - TrueCrypt 7.1a
- Podkręcanie - pobór energii - spoczynek (bez obciążenia)
- Podkręcanie - pobór energii - obciążenie typowe i maksymalne
- Podkręcanie - pobór energii - gry
- Podkręcanie - podsumowanie testów wydajności w kontekście poboru energii - gry
- Podkręcanie - podsumowanie testów wydajności w kontekście poboru energii - internet, biuro, mult.
- Podkręcanie - podsumowanie testów wydajności w kontekście poboru energii - zaawans. zast.
- Podsumowanie testów wydajności w kontekście ceny - gry
- Podsumowanie testów wydajności w kontekście ceny - internet, biuro, multimedia
- Podsumowanie testów wydajności w kontekście ceny - zaawansowane zastosowania
- Podkręcanie - podsumowanie testów wydajności w kontekście ceny - gry
- Podkręcanie - podsumowanie testów wydajności w kontekście ceny - internet, biuro, multimedia
- Podkręcanie - podsumowanie testów wydajności w kontekście ceny - zaawansowane zastosowania
- Podsumowanie - jaki procesor za mniej więcej 200 zł?
- Podsumowanie - jaki procesor za mniej więcej 350 zł?
- Podsumowanie - jaki procesor za mniej więcej 500 zł?
- Podsumowanie - jaki procesor za mniej więcej 700 zł?
- Podsumowanie - jaki procesor za mniej więcej 900 zł?
- Podsumowanie - jaki procesor za 1 tys. zł i więcej?
- Każdy z każdym - porównaj procesory (ustawienia domyślne)
- Każdy z każdym - wyniki cząstkowe (ustawienia domyślne)
- Każdy z każdym - porównaj procesory (podkręcanie)
- Każdy z każdym - wyniki cząstkowe (podkręcanie)
- Najlepsze procesory do gier - domyślne ustawienia (1 lutego 2013 r.)
- [OC] Najlepsze podkręcone procesory do gier (1 lutego 2013 r.)
- Każdy z każdym - porównaj procesory
- Każdy z każdym - wyniki cząstkowe