artykuły

Intel Core i7-3770K – pierwszy 22-nanometrowy procesor desktopowy

Testujemy Ivy Bridge!

214
23 kwietnia 2012, 18:00 Michał Grzegorz Wójcik, Mateusz Brzostek

Gry – wysoka rozdzielczość

W nowej procedurze testowej wykorzystaliśmy sterowniki Catalyst 11.10 Preview 2. Mierzymy teraz średnią i minimalną liczbę klatek na sekundę. We wszystkich grach jakość obrazu była ustawiona na najwyższą możliwą. Wyłączyliśmy tylko wygładzanie krawędzi, a w Wiedźminie 2 – opcję Uberpróbkowanie.

Hard Reset to prosta, ale efektowna strzelanka polskiego studia Flying Wild Hog. Wydajność mierzymy za pomocą wbudowanego benchmarku.

Najnowsza część symulacji wyścigów Formuły 1 jest oparta na tym samym silniku co inna popularna gra wyścigowa, DiRT 3, i wyniki testów wydajności w którejkolwiek z nich najczęściej dobrze odwzorowują wydajność w drugiej.

Czas na drugą część symulacji lotów bojowym myśliwcem. Wydajność mierzymy we wbudowanym benchmarku. Podczas testów teselacja gruntu była wyłączona.

Znany i lubiany Wiedźmin 2 powraca do testów procesorów, tym razem w wersji 2.0.

Test w Left 4 Dead 2 różni się znacznie od tego ze starej procedury testowej, przedstawionego na poprzedniej stronie. Gra jest zaktualizowana do najnowszej wersji, a wydajność mierzymy podczas pierwszej części kampanii Hard Rain.

I wreszcie Metro 2033, niezwykle „klimatyczna” i równie wymagająca strzelanka z fabułą opartą na słynnej książce Dmitrija Głuchowskiego.

I znów różnic po prostu nie widać, nawet jeśli gra się z włączonym monitoringiem liczby klatek na sekundę.

16