Technologie i wydarzenia
Artykuł
D. Grzyb, Ł. Marek, P. Pilarczyk, Poniedziałek, 12 marca 2012, 06:00

Fractal Design

Stoisko lubianej przez Was firmy Fractal Design było mniejsze, niż się spodziewaliśmy. Powód był prosty: firma chciała się pokazać, dać znać oglądającym, że „żyje”, ale nie wystawiła ani jednego nowego produktu. Trzeba będzie wytrzymać jeszcze kilka miesięcy, ale marketingowiec, który opiekował się stoiskiem, gorliwie nas zapewniał, że jest czego wyczekiwać.

 

Ekspozycja firmy składała się wyłącznie z obudów.

Ocena artykułu:
Ocen: 15
Zaloguj się, by móc oceniać
Artykuły spokrewnione
O autorze
Paweł Pilarczyk
Absolwent Politechniki Warszawskiej, wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych. Od 15 lat pracuje jako dziennikarz.
Ostatnie publikacje:
Facebook
Ostatnio komentowane