artykuły

Intel Core i3, Core i5 oraz H55 i H57 wespół w zespół – pierwsze procesory 32 nm przy akompaniamencie Intel HD Graphics

Intrygująca platforma Intela

119
7 stycznia 2010, 13:00 Mateusz Brzostek, Tomasz Jadczak
Wyniki testów płyt głównych – gry, temperatury, pobór mocy
Przechodzimy do testów w grach. Wszystkie przeprowadziliśmy w ustawieniach DX10 i przy średnich ustawieniach szczegółowości obrazu.

W Far Cry rozdzielczość 1680×1050 jest poza zasięgiem wszystkich zintegrowanych układów graficznych oraz części kart graficznych

 

Tylko trochę lepiej jest w mniejszej rozdzielczości

 

Gra Race Driver: GRID 1.2 okazała się niegrywalna nie tylko z powodu małej liczby klatek na sekundę. Na zintegrowanych układach graficznych Intela wystąpił problem z wyświetlaniem obrazu.

Wszystko gotowe do ścigania... Tylko widoków brak

 

Gra Race Driver: GRID 1.2 okazała się problemem dla układów Intela

 

ATI HD 4350 była blisko płynności wyświetlania grafiki w rozdzielczości 1024×768

 

W grze Unreal Tournament 3 1.2 układy graficzne Intel HD Graphics radziły sobie całkiem dobrze

 

Układ sił pozostaje praktycznie niezmieniony w mniejszej rozdzielczości

W Biohazard Benchmark nowy układ Intela osiągnął prawie dwukrotnie większą wydajność od starszego (to jednak wciąż za mało do nawet średnio wymagających gier)

Temperatury, pobór mocy

Pomiary temperatur i poboru mocy przeprowadziliśmy w drugim przejściu programu 3DMark Vantage. Temperatura w pomieszczeniu, gdzie odbywały się testy, wynosiła około 26°C. Pobór mocy dotyczy całego zestawu z pominięciem monitora.

 

Układ logiki pozostaje najchłodniejszy na płycie Intel DH55TC

 

Sekcja zasilania jest najchłodniejsza na płycie ASUS P7H57D-EVO

Nie jest dla nas niespodzianką świetny wynik Intela. Konkurencja musi jeszcze trochę poćwiczyć, żeby zbliżyć się do wyniku giganta

 

Płyta Intela prowadzi także w teście obciążenia programem 3DMark Vantage (część 3D)

 

Program OCCT mocno obciąża sam procesor. Płyta DH55TC nadal na szczycie

25