Nośniki danych: SSD, HDD i inne
Artykuł
Sebastian Krzeczkowski, Poniedziałek, 7 grudnia 2009, 06:00

Call of Duty: World at War

Następny test polega na wczytywaniu etapów w grze Call of Duty: World at War. Macierze zbudowane z nośników SSD uzyskują podobną wydajność jak rozwiązania z pojedynczym urządzeniem lub są niewiele szybsze. Ciekawsze są wyniki zwykłych dysków twardych. Wychodzi na to, że wyższe niż w nośnikach SSD czasy dostępu do danych oraz wysokie obciążenie procesora powodują, że etapy z macierzy ładują się dłużej niż z jednego dysku.

Crysis Warhead

Wyniki uzyskane przez poszczególne konfiguracje podczas instalacji gry Crysis Warhead „łączą” się w pary (jeden zestaw, dwa różne kontrolery), przy czym o kilka sekund szybsze są rozwiązania podłączone do kontrolera zewnętrznego. Jedynym wyjątkiem od tej reguły są dwa dyski twarde Samsunga. Taka macierz utworzona za pomocą ICH10R okazała się w tym zadaniu wolniejsza o ponad 40 s od konfiguracji z Adaptekiem.

Podczas wczytywania etapu Shore Leave wystąpiła identyczna sytuacja jak wcześniej w grze Call of Duty: World at War: nośniki SSD na czele, macierze dyskowe wolniejsze od pojedynczego samsunga F3.

Wiedźmin

Także w przypadku naszej rodzimej produkcji sytuacja się powtarza niemal w stu procentach. Różnica polega na tym, że teraz nawet zestawy dwóch SSD są wolniejsze od pojedynczego produktu. Jak widać, macierz RAID 0 nie zawsze oznacza wzrost wydajności.

Ocena artykułu:
Ocen: 16
Zaloguj się, by móc oceniać
Artykuły spokrewnione
Facebook
Ostatnio komentowane