artykuły

Gry a wiele monitorów

Gdy jeden monitor to za mało

99 24 sierpnia 2009, 18:25 Mieszko Krzykowski

Galeria

Oczywiście, żadne słowa nie zastąpią obrazu. Na szczęście da się choć trochę przybliżyć wrażenia z rozgrywki zrzutami ekranu i nagraniami wideo. Poniżej znajduje się mała galeria. Na każdym z obrazków znajdziecie porównanie tego, co widać na jednym i na trzech monitorach, dzięki czemu możecie się przekonać, o ile więcej da się zobaczyć w tak dużej rozdzielczości. Każdą z ilustracji można powiększyć i pod prawie każdą znajduje się odnośnik do zrzutu ekranu zrobionego w rozdzielczości 5040×1050.

Jak już wspomnieliśmy, gry ze względu na kompatybilność z TripleHead2Go można podzielić na trzy grupy. Pierwsza to gry, które wyświetlają się prawie wyłącznie na środkowym monitorze. Było tak w Assassin's Creed i Mirror's Edge.

 

Druga to gry, w których co prawda można ustawić odpowiednią rozdzielczość i obraz jest wyświetlany na wszystkich ekranach, ale od razu widać, że coś jest nie tak. Takie problemy zauważyliśmy w Call of Duty: World At War oraz w Unreal Tournament 3.

5040×1050

5040×1050

Trzecia grupa (na szczęście największa) to gry, w których wszystko działało. Miłego oglądania!

5040×1050

5040×1050

5040×1050

5040×1050

5040×1050

5040x1050

5040×1050

5040×1050

5040×1050

5040×1050

5040×1050

5040×1050

5040×1050

5040×1050

5