NVISION 08 to zorganizowana przez NVIDI-ę, po raz pierwszy właśnie w tym roku, konferencja dotycząca wizualnych aspektów generowania grafiki, mająca w założeniu przypominać targi Intel Developer Forum. Można zatem było spotkać zarówno graczy, który prowadzili swoje rozgrywki, ludzi związanych z demo scene, komputerowych grafików, jak i rzesze deweloperów i osoby współtworzące gry i programy 3D. Na NVISION 08 nie zabrakło oczywiście również prasy i ekipy PCLab.pl. Dzięki temu udało nam się zobaczyć jedną z pierwszych prezentacji dotyczących DirectX 11 (pierwsza miała miejsce na konferencji Gamefest 2008). Prezentację, jak już wspomnieliśmy, prowadził Kevin Gee z Microsoftu. Poniżej przedstawiamy w skrócie najważniejsze zmiany w DirectX 11. Oczywiście, gdy tylko pojawi się więcej informacji na temat nowego graficznego API, przygotujemy obszerniejszy materiał.

DX 11 – odsłona pierwsza