Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint to siódma odsłona serii Ghost Recon na komputery osobiste. Jej początki sięgają roku 2001, wtedy to pojawiła się część pierwsza. W ciągu osiemnastu lat seria zdążyła się bardzo zmienić. Z bardzo realistycznego (brak regeneracji zdrowia) taktycznego shootera w grę, w której by zginąć, trzeba się mocno postarać. Recenzję tego tytułu możecie przeczytać w serwisie  Gamezilla, w tej publikacji skupimy się na aspektach technicznych.

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint wykorzystuje silnik graficzny AnvilNext 2.0, który studio Ubisoft wprowadziło w roku 2014 wraz z pojawieniem się Assassin's Creed Unity. Po pięciu latach deweloperzy nauczyli się dobrze z niego korzystać i wprowadzili wiele poprawek, dzięki temu możemy cieszyć nasze oczy szeroką paletą efektów specjalnych. Na wyróżnienie zasługują: oświetlenie globalne, system dynamicznie zmieniającej się pogody, mapowanie odbić. Efekty specjalne cieszą oko, ale i obciążają kartę graficzną i procesor ─ jak bardzo? Odpowiedź na kolejnych stronach.