Tagi
Publikacji na stronę
1
Maciej Zabłocki | 09.09.2017 | 15723 odsłony | 16 komentarzy

Wiele jest pojęć, którymi posługujemy się w artykułach, a które są trudne do zrozumienia. Jednym z nich jest rasteryzacja, która występuje w kontekście gier w połączeniu z teksturowaniem albo renderowaniem. Postaram się wyjaśnić kilka takich zagadnień, żeby nasi Czytelnicy mogli łatwiej zrozumieć treści, które pojawiają się nie tylko u nas, ale też w innych witrynach. Szczególnie ci, który interesują się grami.

więcej »
Mateusz Brzostek | 20.11.2014 | 20552 odsłony | 42 komentarze

Wraz z wprowadzeniem GPU w architekturze Maxwell inżynierowie Nvidii zaproponowali nową metodę wygładzania krawędzi: MFAA – Multi-Frame Sampled Anti-Aliasing. MFAA pojawiła się w udostępnionym niedawno sterowniku GeForce 344.75. Sprawdziliśmy jej działanie w Far Cry 4.

więcej »
Mieszko Krzykowski | 03.08.2009 | 393680 odsłon | 82 komentarze
Temat jakości obrazu i związane z nim wątpliwości wracają za każdym razem, gdy NVIDIA lub AMD wydają nowe sterowniki i twierdzą, że ich zainstalowanie znacząco poprawia wydajność kart graficznych w pewnych grach. Zawsze powstaje pytanie, czy producent nie oszukuje w jakiś sposób i czy te dodatkowe klatki na sekundę wynikają jedynie z wytężonej pracy inżynierów. Postanowiliśmy sprawdzić, jak to wygląda, i porównać jakość obrazu oraz ilość optymalizacji w kilkunastu popularnych grach. Poza tym przyjrzeliśmy się dodatkom oferowanym w sterownikach. więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Ogromna moc nowej architektury. 44
Dobra wiadomość dla posiadaczy sprzętu od Apple. 27
Zmiana nastąpi jeszcze w tym roku. 37
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Funkcja jest obecnie w fazie testów, ale da się ją włączyć. 17
Właściciele GeForce’ów gotowi na nadchodzące premiery. 5
Facebook
Ostatnio komentowane