Tagi
v-sync
144 hz (1)   3d (1)   3d vision (2)   3d vision surround (1)   650ti boost (1)   660 (1)   670 (1)   680 (1)   760 (1)   770 (1)   780 (1)   adaptive sync (2)   adaptive v-sync (1)   altera (1)   amd (2)   amd catalyst (1)   apu (1)   asus (1)   asus vg248qe (1)   blokada (1)   błąd (1)   catalyst (2)   ces 2015 (1)   clevo (1)   crossfire (1)   czas reakcji matrycy (1)   delta e (1)   display port 1.2 (1)   displayport (2)   displayport 1.2a (1)   dp (1)   dual-link-dvi (1)   dvi (1)   dvi-d (1)   edp (1)   ekran (1)   freesync (3)   fsaa (1)   full hd (1)   fxaa (1)   g-sync (5)   gears of war: ultimate edition (1)   geforce (2)   geforce 600 (1)   ghosting (1)   gk104 (1)   gk110 (1)   gow (1)   gpu (5)   gra (2)   gry (2)   gtx (1)   gtx 670 (1)   gtx 680 (2)   hdmi (2)   hyperbook (1)   input lag (2)   karta graficzna (4)   karty graficzne (1)   kepler (2)   laptop (1)   licznik (1)   Microsoft (1)   microstuttering (1)   mikroprzycięcia (1)   moduł (1)   monitor (3)   monitor bluetooth (1)   monitor gamingowy opinie (1)   monitor gamingowy recenzja (1)   monitor ultra hd (1)   monitory (1)   monitory 2017 (1)   monitory dla gracza (1)   monitory do gier (1)   msaa (1)   notebook (2)   nvidia (7)   nvidia 3d vision (1)   nvidia g-sync (1)   obraz (2)   odświeżanie (1)   oprogramowanie (1)   poprawka (1)   poprawki (1)   porównanie monitorów 27 cali (1)   premiera (1)   problem (1)   przycięcia (1)   radeon (2)   sli (1)   sterowniki (3)   stuttering (3)   synchronizacja (1)   synchronizacja obrazu (1)   synchronizacja pionowa (1)   tearing (5)   technologia (1)   test monitorów (1)   test monitorów e-sportowe (1)   test monitorów gamingowych (1)   titan (1)   tn (1)   txaa (1)   uwp (1)   vesa (1)   vg248qe (1)   vga (1)   windows (2)   windows 10 (1)   windows 7 (1)   windows 8 (1)   windows 8.1 (1)   windows store (1)   xnote (1)   zmiany (1)  
Publikacji na stronę
1
Piotr Kwiatkowski | 20.01.2017 | 212756 odsłon | 93 komentarze

Dobry monitor musi wyświetlać ostry obraz o naturalnych i wiernych kolorach. W wypadku urządzenia przeznaczonego dla gracza do tych standardowych wymagań dochodzi jeszcze kilka innych cech, których zadaniem jest poprawa komfortu i skuteczności rozgrywki. Oto porównanie 10 gamingowych monitorów z ekranem o przekątnej 27 cali i 28 cali.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.05.2016 | 3702 odsłony | 12 komentarzy

The Coalition udostępniło nową aktualizację do gry Gears of War: Ultimate Edition, która wprowadza możliwość wyłączenia synchronizacji pionowej. Jest to więc pierwsza gra na platformie UWP, która udostępnia taką opcję. Pojawiło się też kilka innych funkcji i poprawek błędów. Inna sprawa, że zainteresowanie tytułem błyskawicznie spadło, więc udostępniona aktualizacja pojawiła się nieco za późno.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.02.2016 | 5154 odsłony | 15 komentarzy

Mike Ybarra z Microsoftu zapewnił na Twitterze, że jego zespół pracuje nad wyeliminowaniem problemów występujących w przypadku pecetowych gier dostępnych w Windows Store. Od pojawienia się takich wersji użytkownicy skarżą się na różnego rodzaju ograniczenia, które nie występują w standardowych edycjach. 

więcej »
Mateusz Skrycki | 02.07.2015 | 44474 odsłony | 32 komentarze

Nvidia G-Sync jako remedium na problemy graczy, takie jak rozrywanie ekranu (tearing) i zacięcia (stuttering), a także sposób na zmniejszenie do minimum opóźnienia sygnału (input lag) pojawiła się blisko rok temu i do tej pory z zalet tej techniki mogli korzystać wyłącznie posiadacze nowych desktopowych kart graficznych Nvidia GeForce oraz wybranych modeli monitorów. Nvidia nie zapomina jednak o użytkownikach komputerów przenośnych. Trafił do nas laptop Hyperbook X17-G wyposażony w obsługę G-Sync oraz potężne podzespoły. Czy rozwiązanie sprawdzające się w stacjonarnych pecetach zda egzamin w laptopie?

więcej »
Bartosz Woldański | 22.03.2015 | 8324 odsłony | 25 komentarzy

Firma AMD opublikowała AMD Catalyst 15.3 Beta 1 z obsługą FreeSync. Sterowniki pojawiły się z okazji premiery wspomnianej techniki oraz wprowadzenia do sprzedaży pierwszych monitorów z konkurencyjnym dla Nvidia G-Sync rozwiązaniem problemu z synchronizacją obrazu. FreeSync ma być remedium na efekt „rozrywania obrazu” (ang. tearing) i „zacinki” (ang. stuttering), a także zmniejszyć – względem V-Synca – input lag

więcej »
Piotr Gontarczyk | 06.03.2015 | 7318 odsłon | 25 komentarzy

Firma AMD poinformowała o tym, że 19 marca udostępni sterowniki Catalyst z obsługą techniki FreeSync. Dla przypomnienia FreeSync to rozwiązanie mające zapewniać obsługę zmiennych częstotliwości odświeżania w monitorach, z wykorzystaniem rynkowego standardu i przy współpracy z producentami sprzętu. Technika AMD FreeSync jest obsługiwana w interfejsie DisplayPort 1.2a poprzez standard Adaptive Sync.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.01.2015 | 14977 odsłon | 83 komentarze

Na stronie Gamenab pojawiła się informacja, która sugeruje, że możliwe jest skorzystanie z technologii G-Sync bez wykorzystania modułu Nvidii. Jedyne czego mamy potrzebować to monitor z gniazdem DisplayPort 1.2, oczywiście karta zielonych oraz specjalnie przygotowana paczka sterowników odblokowująca opcje. Według Gamenab technologia Nvidii bazuje na standardzie Adaptive-Sync zatwierdzonym przez VESA.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 07.01.2015 | 5392 odsłony | 21 komentarzy

Na targach CES 2015 ujawniono, że technika G-Sync ze stacjonarnych monitorów przejdzie także do komputerów przenośnych. Obecnie G-Sync wymaga specjalnego modułu, zarówno na karcie graficznej, jak i w monitorze. Teraz nadchodzą zmiany. Na CES 2015 można zobaczyć pierwszego na świecie laptopa, w którym zastosowano G-Sync.

więcej »
Bartosz Woldański | 21.10.2013 | 21196 odsłon | 13 komentarzy

Firma Asus ogłosiła, że poszerzyła swoją ofertę monitorów o nowy model z symbolem VG248QE, w którym zostanie wykorzystana technologia Nvidia G-Sync omówiona na ubiegłotygodniowej konferencji prasowej w Montrealu.

więcej »
Marek Stenzel | 20.10.2013 | 13301 odsłon | 63 komentarze

Któż z nas nie miał tego potwornego dylematu przy uruchamianiu gry - włączyć synchronizację pionową (V-Sync) i przełknąć gorzką pigułkę w postaci opóźnień w wyświetlaniu obrazu, czy też nie synchronizować częstotliwości odświeżania monitora z obrazem generowanym przez kartę graficzną i być skazanym na zjawisko tzw. tearingu, czyli poszarpanego obrazu. Niezależnie od dokonanego wyboru, mieliśmy prawo być niezadowoleni. Czy zgniły kompromis w postaci V-Sync jest jedynym, na jaki jesteśmy skazani? Na szczęście okazuje się, że nie.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 21.05.2012 | 10123 odsłony | 43 komentarze

Od ładnych paru tygodni, posiadacze kart graficznych z procesorami Nvidia GeForce serii 600, a więc opartych na architekturze Kepler, donoszą o problemach z działaniem funkcji V-Sync, która wywołuje tzw. mikroprzycięcia w grach.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 19.03.2012 | 20826 odsłon | 60 komentarzy

Kepler - worek z nowościami. Wiadomo już, że wspominana parę dni temu nowa technika wygładzania krawędzi, w wykonaniu Nvidii, to TXAA. Nowy algorytm ma zapewniać, jak twierdzą jego twórcy, jakość porównywalną z MSAA x16, ale obciążenie GPU ma być na poziomie tym, który wiąże się z używaniem MSAA x2 lub MSAA x4. W niektórych przypadkach obciążenie może być nawet mniejsze.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Szukamy najciekawszych ofert przez cały dzień! 61
Jest też sporo desktopowych chipów. 7
Half-Life 3 dla marzycieli. 10
Ciekawa gra do wzięcia. 5
Programujesz, kombinujesz i dobrze główkujesz? 3
Ruszył Black Friday, czyli ogólnoświatowy dzień przecen i wyprzedaży. 10
W tym celu otwierają drugie, duże studio. 9
Z oknem lub bez. Sharkoon ogłosił dodanie do swojej oferty obudów S1000 i S1000W. 3
Niedrogi monitor dla graczy. 7
Tragiczny wynik, którego każdy się spodziewał. 30
Szukamy najciekawszych ofert przez cały dzień! 61
Dobry czas na zakup elektroniki. 38
Bot zobaczył, łapki w górę nie dał. 5
Intel Optane będzie mieć rywala. 27
Jeżeli pasjonujesz się technologiami i sprawnie władasz piórem, zgłaszaj się! 74
Czarny Piątek we wtorek. 4
Grażyna nie leci, bo to nie torebka Wittchen z Lidla. 27
W Humble Bundle jest niemała gratka dla graczy i fanów heavy-metalu, w postaci gry Brutal Legend, która jeszcze przez kilkadziesiąt godzin będzie dostępna całkowicie za darmo. 9
Half-Life 3 dla marzycieli. 10
Pięciu naszych czytelników prosimy o założenie gogli. No dobra, trzech. OK, kogokolwiek? 28
Niebieska komunikacja na nowo. 6
Więcej terabajtów do wykorzystania. 5
Mikrotransakcje są teraz passé? 19
Stal i hartowane szkło. 7
Bot zobaczył, łapki w górę nie dał. 5
Intel Optane będzie mieć rywala. 27
Zasilacz Surface Dock mu nie wystarcza. 7
Facebook
Ostatnio komentowane