Tagi
ustawienia
2160p (1)   30 kl./s (1)   3840 (1)   3840x2160 (1)   4k (2)   64 bit (1)   aa (1)   activex (1)   aktualizacja (4)   amd (4)   ansel (1)   aplikacja (3)   apple (1)   assassin’s creed v (1)   assassin's creed (1)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (1)   asus (1)   asus geforce gtx 970 strix (1)   asus radeon r9 390 strix (1)   beta (2)   black flag (1)   blokada (2)   błędy (2)   call of duty: wwii (1)   capcom (1)   chmura (1)   control panel (1)   dane (1)   dane diagnostyczne (1)   dark souls 3 (1)   demo (1)   denuvo (1)   detale (1)   disrupt (2)   doom (1)   e3 2012 (1)   ea (1)   edycja pecetowa (1)   efekty graficzne (1)   electronic arts (1)   facebook (1)   fermi (1)   filmik (1)   final fantasy x/x-2 hd remaster (1)   flying wild hog (1)   forza horizon 3 (1)   fps (1)   full hd (1)   funkcja (1)   fxaa (1)   gabe aul (1)   game dvr (1)   game mode (1)   gameplay (3)   gears of war 4 (2)   geforce (2)   geforce experience (3)   geforce gtx 970 (1)   geforce shadowplay (1)   gfx (1)   głośność (1)   gog (1)   google (1)   gow 4 (1)   gpu (7)   gra (18)   grafika (9)   grand theft auto (1)   graph search (1)   gry (16)   gta (1)   gta v (1)   gtx 1060 (1)   gtx 970 (1)   hbao (1)   hdr (1)   hotmail (1)   id software (1)   id tech 6 (1)   informacje (1)   interfejs (1)   internet explorer (1)   internet explorer 10 (1)   jakość grafiki (2)   japońska (1)   kadzait24 (1)   karta graficzna (6)   karty graficzne (1)   kepler (2)   kl./s (1)   klatki na sekundę (2)   komputer (2)   konfiguracja (2)   konsola (1)   kopia zapasowa (1)   laptop (1)   licznik (1)   limit (1)   lista (1)   lock (1)   ludzie (1)   mapy (2)   mass effect: andromeda (1)   Microsoft (6)   miejsca (1)   mod (1)   modyfikacja (1)   moje konto (1)   nagrywanie filmów (1)   notebook (1)   nvidia (9)   nvidia whispermode (1)   oceny (2)   opcje (5)   opinie (1)   oprogramowanie (2)   optymalizacja (4)   oś czasu (1)   outlook (1)   panel (1)   panel sterowania (1)   patch (2)   pc (13)   platforma (1)   playstation (2)   playstation 4 (4)   płynność (1)   pobieranie (1)   poprawka (2)   porównanie (4)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (3)   porównanie wydajności (1)   pre-load (1)   premiera (1)   program (1)   project cars (1)   prywatność (3)   przesyłka (1)   ps3 (2)   ps4 (2)   r9 390 (1)   radeon r9 390 (1)   raptr (1)   recenzje (2)   reklamy (1)   resident evil 7 (1)   respawn entertainment (1)   rockstar (1)   rozdzielczość (2)   safari (1)   sandbox (2)   screeny (1)   settings (1)   shadow warrior 2 (1)   silnik (2)   skydrive (1)   sledgehammer games (1)   slightly mad studios (1)   smartfon (1)   sms (1)   socjogram (1)   specyfikacja (2)   square enix (1)   steam (2)   steam broadcasting (1)   strategia (1)   streaming (1)   synchronizacja (1)   system operacyjny (2)   śledzenie (1)   test (2)   testy (2)   theworse (1)   titanfall 2 (1)   total war: warhammer 2 (1)   trailer (1)   tryby gry (1)   twitch (1)   ubisoft (4)   ubisoft montreal (2)   układ graficzny (1)   ultra (1)   uwp (1)   valve (1)   watch dogs (3)   watch_dogs (1)   wersja (1)   wersja pc (3)   wiadomości (1)   wideo (1)   windows (2)   windows 10 (3)   windows 7 (1)   windows 8 (2)   windows 8.1 (1)   windows phone (1)   windows phone 8 (1)   wojna (1)   wtyczka (1)   wtyczki (1)   wydajność (5)   wymagania (2)   wymagania sprzętowe (1)   wyszukiwarka (1)   x360 (2)   xbox one (4)   xbox play anywhere (1)   xo (2)   xone (2)   youtube (1)   zainteresowania (1)   zapis rozgrywki (1)   zestaw komputerowy (1)   zmiana (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 25.09.2017 | 30792 odsłony | 18 komentarzy

Grę można już wstępnie pobierać. Studio Sledgehammer Games podzieliło się szczegółowymi informacjami na temat ruszających za kilka dni otwartych beta testów gry Call of Duty: WWII. Przedstawiono pełną zawartość dostępną dla graczy, ujawniono zalecane wymagania sprzętowe, a także udostępniono kilka ważnych danych na temat warstwy technicznej produkcji.

więcej »
Adrian Kotowski | 31.08.2017 | 8214 odsłon | 13 komentarzy

Producent ujawnił też szczegółowe informacje o ustawieniach. SEGA i Creative Assembly podzielili się z graczami wymaganiami sprzętowymi gry Total War: Warhammer 2. Deweloperzy podali orientacyjną liczbę klatek na sekundę, spodziewanych dla konkretnej specyfikacji, a także przedstawili listę wszystkich opcji graficznych, które będzie można dostosować w menu produkcji. 

więcej »
Adrian Kotowski | 08.08.2017 | 10440 odsłon | 33 komentarze

Użytkownicy zwykle nie decydują się na zmianę jakichkolwiek ustawień prywatności. Na oficjalnym blogu Windows pojawił się wpis, w którym Microsoft poruszył kwestię zbierania informacji w swoim najnowszym systemie operacyjnym. Okazuje się, że pomimo bardzo głośnych sprzeciwów wobec polityki przedsiębiorstwa, zdecydowana większość osób i tak przekazuje pełne informacje diagnostyczne zbierane przez system. 

więcej »
Adrian Kotowski | 01.08.2017 | 8087 odsłon | 25 komentarzy

Ciekawa funkcja dla osób grających na notebookach. Nvidia zaprezentowała rozwiązanie o nazwie WhisperMode, przygotowane z myślą o użytkownikach laptopów wyposażonych w układy graficzne GeForce. Dzięki tej funkcji oprogramowanie GeForce Experience tak dostosuje tryb pracy w danym tytule, by znaleźć złoty środek pomiędzy wydajnością i poborem energii, a co za idzie tym ostatnim – także głośnością pracy.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.03.2017 | 7139 odsłon | 22 komentarze

Jest też kilka grafik wykonanych przy pomocy Nvidia Ansel. Nie jest dla nikogo tajemnicą, że zieloni stali się partnerem Bioware przy produkcji Mass Effect: Andromeda. Dzięki temu w tytule znajdzie się wspomniany już Ansel i właśnie dlatego to właśnie Nvidia podzieliła się zrzutami ekranu przedstawiającymi wszystkie opcje graficzne dostępne w grze.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.01.2017 | 15623 odsłony | 15 komentarzy

Opcja pojawiła się w nowej testowej kompilacji systemu. O sprawie jako pierwszy napisał serwis MSPoweruser, który stał także za grudniowym odkryciem dotyczącym funkcji Game Mode. Niestety wygląda na to, że w chwili obecnej rozwiązanie nie działa i trudno powiedzieć, kiedy Microsoft będzie gotowy oddać je w ręce użytkowników.

więcej »
Adrian Kotowski | 05.12.2016 | 5605 odsłon | 13 komentarzy

Poznaliśmy też opcje graficzne pecetowej wersji. Capcom poinformował, że już 19 grudnia na Steam pojawi się demo gry Resident Evil 7. Gracze będą mogli dzięki niemu sprawdzić, jak tytuł działa na ich sprzęcie, dzięki czemu bardziej świadomie podejmą decyzję o zakupie gry. Firma przedstawiła też długą listę ustawień graficznych, jakie będziemy mogli dostosować w nadchodzącej produkcji.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.10.2016 | 7778 odsłon | 42 komentarze

Deweloperzy podzielili się kilkoma istotnymi informacjami na temat gry. Już za dwa dni do sprzedaży trafi pecetowa wersja Shadow Warrior 2, tworzona przez polski zespół Flying Wild Hog. Jak zapewniają twórcy, otrzymamy naprawdę dopracowaną produkcję, która zaoferuje sporo opcji pecetowym graczom. Deweloperzy postanowili też, że nie wykorzystają popularnego ostatnio systemu Denuvo, który według nich nie jest przyjazny dla użytkowników legalnych kopii. 

więcej »
Adrian Kotowski | 05.10.2016 | 5344 odsłony | 25 komentarzy

Sterowniki Game Ready dla gry już jutro. Zieloni przyzwyczaili nas już do tego, że dla promowanych przez siebie dużych tytułów przygotowują publikacje, w których poruszany jest wpływ konkretnych opcji graficznych na działanie gry. Z Gears of War 4 nie jest inaczej. Możemy sprawdzić, jak prezentuje się wydajność tytułu na popularnych kartach Nvidii, a także jakie są różnice w jakości grafiki przy zmianie ustawień.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.09.2016 | 22000 odsłon | 14 komentarzy

Ujawniono też informacje o ustawieniach graficznych. Twórcy gry Titanfall 2 podzielili się danymi na temat wymagań sprzętowych swojej nowej produkcji. Z ujawnionych danych wynika, że do gry nie będziemy potrzebowali raczej zbyt mocnego komputera. Sami deweloperzy chwalą się naprawdę bardzo dobrą optymalizacją.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.09.2016 | 11403 odsłony | 15 komentarzy

Pierwsze zrzuty ekranu od użytkownika serwisu Reddit. W sieci pojawiły się grafiki przedstawiające ustawienia dostępne w grze Forza Horizon 3. Lista prezentuje się całkiem standardowo, nie ma, co prawda, tak wielu opcji jak w Gears of War 4, ale i tak jest całkiem dobrze. Nie zapomniano też o funkcji dynamicznej optymalizacji, która pojawiła się już wcześniej w pecetowej Forzie Apex i powoli staje się standardem dla gier UWP.

więcej »
Adrian Kotowski | 22.07.2016 | 6280 odsłon | 28 komentarzy

Studio The Coalition zapewnia, że pecetowcy otrzymają sporo ustawień graficznych. Mike Rayner, dyrektor techniczny pracujący przy Gears of War 4 ujawnił kilka najistotniejszych danych związanych z wersją gry dla komputerów osobistych. Produkcja ma korzystać ze wszystkich zalet nowoczesnych PC, a oferowane nam opcje pozwolą dostosować wygląd produkcji do naszych potrzeb.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.05.2016 | 5675 odsłon | 32 komentarze

Square Enix ujawnił, że pecetowa wersja Final Fantasy X/X-2 HD Remaster będzie kolejnym tytułem, gdzie liczba klatek została zablokowana na trzydziestu. Twórcy nie zdecydowali się więc na modyfikację wersji z PlayStation 4, co oczywiście nie podoba się graczom grającym na komputerach. Na szczęście nie będzie to tak tragiczna konwersja, jak w przypadku niektórych tytułów japońskich deweloperów, bo pozwoli na zmianę wybranych ustawień graficznych.

więcej »
Adrian Kotowski | 25.04.2016 | 5684 odsłony | 20 komentarzy

Na oficjalnym blogu gry Doom pojawiła się lista zaawansowanych ustawień graficznych, które trafią do produkcji w wersji pecetowej. Na liście znalazły się opcje, o które bardzo prosili gracze, w tym choćby możliwość odblokowania liczby wyświetlanych klatek na sekundę. Twórcy wprowadzili też m.in. obsługę konfiguracji złożonych z kilku monitorów i wyświetlaczy panoramicznych 21:9.

więcej »
Adrian Kotowski | 22.03.2016 | 6209 odsłon | 14 komentarzy

Niemiecki serwis GameStar przyjrzał się pecetowej wersji gry Dark Souls 3, która trafi do sprzedaży w pierwszej połowie kwietnia. Sprawdzono dostępność opcji graficznych, a także wydajność produkcji. Wygląda na to, że fani serii studia From Software nie muszą martwić się o jakość konwersji, choć oczywiście kilka niedoróbek można znaleźć. 

więcej »
Piotr Gontarczyk | 12.10.2015 | 16464 odsłony | 47 komentarzy

Microsoft wraz z systemem Windows stara się przebudować swoją programową platformę tak, aby była dopasowana do wielu różnych typów urządzeń, od tabletów poprzez konsole, aż po komputery stacjonarne. Obok jest Windows 10 Mobile, który ze swoim większym odpowiednikiem ma współdzielić niemało rozwiązań.

więcej »
Łukasz Marek | 02.08.2015 | 234108 odsłon | 136 komentarzy

Radeon R9 390 8 GB i GeForce GTX 970 4 GB to karty graficzne z dokładnie tego samego segmentu. Większość niereferencyjnych modeli tych kart kosztuje 1400–1600 złotych. Choć działy marketingu obydwu producentów bardzo często zachwalają ten sprzęt jako nadający się do „grania w 4K”, już wiemy, że w najwyższych ustawieniach szczegółowości obrazu nie jest to możliwe, trudno bowiem o komfortową zabawę w 15–18 kl./s. Zostawmy jednak ten tryb dla najszybszych konstrukcji, takich jak fabrycznie podkręcone GTX-y 980 Ti, i sprawdźmy, co się stanie, gdy mniej lub bardziej obniżymy ustawienia w rozdzielczości 3840 × 2160. Czy karta graficzna za 1500 złotych plus monitor 4K w zbliżonej cenie to sensowny zestaw do gier? Oto nasz test.

więcej »
Adam Szymański | 01.06.2015 | 8439 odsłon | 7 komentarzy

Rewelacje Edwarda Snowdena spowodowały, że użytkownicy przestali ufać amerykańskim firmom, które rzekomo mają współpracować z NSA i udostępniać rządowi informacje o swoich klientach. Przedsiębiorstwa próbują walczyć z tą opinią poprzez publikowanie raportów przejrzystości, pozywanie władzy za zbytnie dopytywanie się o użytkowników i przenoszenie serwerów za granicę. Google postanowiło też przygotować specjalne narzędzie do zarządzania danymi.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 28.04.2015 | 15256 odsłon | 19 komentarzy

Project CARS w wersjach dla konsol będzie mieć panel konfiguracji grafiki, podobny do tego, które zazwyczaj widujemy w grach przeznaczonych dla komputerów osobistych. W trakcie ostatniej prezentacji gry można było zauważyć, że w wersjach dla PlayStation 4 i Xbox One dostępne są zakładki konfiguracji różnych aspektów gry, związanych głównie ze stroną graficzną.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 09.04.2015 | 37938 odsłon | 60 komentarzy

GTA V jest już do pobrania w wersji PC, choć oficjalna premiera odbędzie się dopiero za kilka dni, ale już teraz możliwe jest zapoznanie się m.in. z konfiguracją graficzną nowej gry. Okazuje się, że najnowsze wydanie GTA zawiera bardzo dużo ustawień, dzięki którym każdy gracz może dość szczegółowo dostosować grafikę w grze do posiadanej konfiguracji sprzętowej, niezależnie od tego czy ma kartę graficzne GeForce, Radeon czy zintegrowany układ Intela.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Jeżeli pasjonujesz się technologiami i sprawnie władasz piórem, zgłaszaj się! 73
W tym celu otwierają drugie, duże studio. 4
Z oknem lub bez. Sharkoon ogłosił dodanie do swojej oferty obudów S1000 i S1000W. 3
Niedrogi monitor dla graczy. 2
Ma to usprawnić aktualizowanie modułów systemu. Dzięki użytkownikowi Twittera o nicku Ducky! 8
Dobry czas na zakup elektroniki. 26
Są LED-y, jest i wentylator na VRM. 13
Microsoft tym razem się nie postarał. 9
Pięciu naszych czytelników prosimy o założenie gogli. No dobra, trzech. OK, kogokolwiek? 27
Niebieska komunikacja na nowo. 6
Odsłonięta albo zamknięta. 8
Grażyna nie leci, bo to nie torebka Wittchen z Lidla. 27
Tragiczny wynik, którego każdy się spodziewał. 30
Przepraszają, ale za plecami krzyżują palce. 54
Niedroga hybryda z Core M3. 21
Bot zobaczył, łapki w górę nie dał. 5
Intel Optane będzie mieć rywala. 27
Czarny Piątek we wtorek. 4
Jeżeli pasjonujesz się technologiami i sprawnie władasz piórem, zgłaszaj się! 73
Dobry czas na zakup elektroniki. 26
Facebook
Ostatnio komentowane