Tagi
unity
10.10 (1)   12.04 (2)   13.10 (1)   19$ (1)   ac (2)   aktualizacja (1)   ansel (1)   anvilnext (1)   aplikacja (1)   aplikacje (1)   arno (1)   assasin's creed (1)   assassin (1)   assassin’s creed: syndicate (1)   assassin's creed (1)   assassin's creed rogue (1)   assassin's creed: unity (2)   beta (2)   beta-testy (2)   biblioteki (1)   black flag (1)   błąd (1)   brian fargo (3)   canonical (2)   cdp.pl (2)   cena (3)   cenega (3)   centrum oprogramowania (1)   ceo (1)   crowdfunding (11)   crpg (5)   cyberpunk (1)   cyfrowa dystrybucja (1)   dash (2)   dashboard (1)   data premiery (9)   deep silver (3)   deweloper (1)   directx (1)   directx 11 (1)   directx 12 (1)   dlc (1)   dodatek (3)   dodatki (1)   dreamfall (1)   dreamfall chapters (1)   dreamfall chapters book one: reborn (1)   ea (1)   ekran dotykowy (1)   electronic arts (1)   engine (3)   epic games (2)   eve: valkyrie (1)   fallout (4)   filmiki (2)   fotografie (1)   fpp (4)   fps (3)   fragmenty rozgrywki (3)   francja (1)   funcom (1)   funkcja (1)   gabe newell (1)   gameplay (6)   gameworks (1)   gdc 2016 (1)   gnome shell (1)   gra (19)   gra akcji (1)   gra komputerowa (3)   grafika (1)   grafiki (1)   gry (18)   head-up display (1)   htc vive (1)   hud (1)   id@xbox (1)   imgn.pro (2)   interfejs (1)   inxile (6)   inxile entertainment (5)   jedność (1)   jim ryan (1)   john riccitello (1)   kernel 3.2.14 (1)   kickstarter (13)   klasyczne rpg (3)   komputer osobisty (1)   konsekwencje (1)   Linux (8)   lionbite games (1)   long term support (1)   lts (2)   lumberyard (1)   mac (5)   mac os (3)   mantle (1)   mark shuttleworth (1)   materiał (1)   maverick meerkat (1)   mesa (2)   Microsoft (1)   mikropłatności (1)   mikrotransakcje (1)   multi-res shading (1)   multi-touch (1)   najdłuższa podróż (1)   night dive (1)   night dive studios (1)   noir (1)   nvidia (2)   obsidian (3)   obsidian entertainment (3)   obsługa (1)   oceny (1)   oculus rift (1)   odblokowanie (1)   one (1)   one music store (1)   open source (1)   opinie (1)   oprogramowanie (1)   optymalizacja (1)   pascal (1)   patch (1)   pc (17)   pillars of eternity (3)   planescape: torment (2)   plany (1)   playstation (1)   plugin (1)   polska gra (3)   polska wersja (1)   poprawka (1)   postapokalipsa (3)   pre-order (1)   precise pangolin (1)   premiera (14)   project eternity (3)   przygodowe (1)   przygodówki (1)   ps3 (1)   ps4 (1)   ragnar tornquist (1)   rain of reflections (1)   reboot (1)   recenzje (1)   red thread games (1)   reklama (1)   reklamy (1)   remake (1)   rewolucja francuska (1)   rhythmbox (1)   rozpoznawanie mowy (1)   rozszerzenie (1)   rozwiązanie (1)   rpg (9)   rzut izometryczny (5)   saucy salamander (1)   screeny (7)   silnik (7)   sony (1)   steam (4)   steam early access (3)   steamvr (1)   strzelanina (3)   superhot (3)   superhot team (3)   system operacyjny (3)   system shock (1)   system shock 3 (1)   system shock remastered (1)   szczegóły (2)   tablet (1)   templariusze (1)   terminal (1)   the longest journey (1)   torment (2)   torment: tides of numenera (2)   turowe (3)   twórca (1)   ubisoft (4)   ubuntu (7)   unisoft (1)   unity 4 (4)   unity technologies (1)   unix (1)   unreal engine (2)   unreal engine 4 (3)   uplay (1)   vision summit 2016 (1)   vr (2)   vr sli (1)   vrworks (3)   wasteland (4)   wasteland 2 (5)   wielordzeniowy (1)   windows (6)   windows 8 (1)   windows 8.1 (1)   wirtualna rzeczywistość (3)   wpadka (1)   wtyczka (1)   wymagania (3)   wymagania sprzętowe (6)   wymagania systemowe (6)   wyszukiwarka (1)   x360 (1)   xbox one (1)   xone (1)   zapis rozgrywki (4)   zapowiedź (1)   zawartość (1)   zdjęcia (1)   zmiany (1)   zrzuty ekranu (1)   zwiastun (9)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 14.07.2017 | 6841 odsłon | 6 komentarzy

Techniki zielonych trafiają do nowych silników. Nvidia ujawniła kilka nowości związanych z bibliotekami VRWorks. Osoby posiadające gogle wirtualnej rzeczywistości powinny ucieszyć się z dodania nowego trybu Ultra do gry EVE: Valkyrie, który ma znacząco poprawić jakość oprawy wizualnej. Dodatkowo, VRWorks jest dostępny dla większej liczby twórców, dzięki dodaniu jego obsługi w dwóch popularnych silnikach.

więcej »
Adrian Kotowski | 02.03.2017 | 5456 odsłon | 13 komentarzy

Unreal Engine zamiast Unity. Night Dive Studios ujawniło podczas swojej prezentacji na GDC 2017, że odświeżona wersja gry System Shock została przepisana na nowy silnik. Deweloperzy postanowili postawić na Unreal Engine 4, który ma być dużo bardziej elastyczny i lepiej przystosowany do ograniczonych możliwości konsol. Zaznaczono przy tym, że powinniśmy spodziewać się lepszej jakości grafiki niż na Unity.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.11.2016 | 4735 odsłon | 7 komentarzy

Rozwiązanie Nvidii zostało zintegrowane z najnowszą wersją silnika. Zieloni chcą za wszelką cenę spopularyzować funkcję Ansel służącą do robienia zrzutów ekranów grach. Przyczynić ma się do tego wprowadzenie tego rozwiązania do popularnych silników graficznych. Dzięki współpracy Nvidii z Epic Games, Ansel został w pełni zintegrowany z Unreal Engine 4.14.

więcej »
Adrian Kotowski | 04.11.2016 | 4941 odsłon | 5 komentarzy

Nvidia i Unity Technologies chcą ściśle współpracować z twórcami gier. Obie firmy zamierzają wspierać deweloperów, którzy planują przygotować produkcje korzystające z techniki wirtualnej rzeczywistości. Dzięki VRWorks praca nad grą ma być prostsza, a stosowanie bibliotek powinno skrócić proces jej tworzenia. Zieloni ogłosili przy okazji, że zamierzają też ułatwić integrację innych technik wchodzących w skład GameWorks w grach z silnikiem Unity.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.03.2016 | 5855 odsłon | 4 komentarze

Podczas GDC 2016 zaprezentowano kilka nowych materiałów dotyczących najpopularniejszych na rynku silników graficznych. Swoimi technikami pochwalili się m.in. twórcy z firm Unity Technologies i Epic Games. Oczywiście wszystko to z myślą o tym, by przyciągnąć jak najwięcej deweloperów, którzy mogliby zainteresować się oferowanymi rozwiązaniami.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.03.2016 | 5047 odsłon | 28 komentarzy

Nvidia poinformowała, że jej zestaw bibliotek VRWorks jest już oficjalnie obsługiwany przez silnik Unity. Deweloperzy będą mogli korzystać ze wszystkich rozwiązań przygotowanych przez zielonych z myślą o technice wirtualnej rzeczywistości. Jest to o tyle ważne, że jak twierdzą przedstawiciele Unity Technologies, aż 45 procent powstających produkcji korzysta właśnie z ich silnika, więc szanse na adaptację rynkową VRWorks są spore.

więcej »
Bartosz Woldański | 25.02.2016 | 8360 odsłon | 17 komentarzy

Dziś odbędzie się premiera SUPERHOT, innowacyjnej polskiej gry, która zbiera bardzo pozytywne oceny w recenzjach. Prototyp produkcji łódzkiego studia niezależnego zrobił furorę w 2013 roku i niespełna rok później został ufundowany na platformie Kickstarter. Tytuł wykorzystuje motyw czasu, ale w dość ciekawy sposób, ponieważ czas płynie podczas rozgrywki tylko wtedy, gdy się poruszamy. 

więcej »
Adrian Kotowski | 11.02.2016 | 4618 odsłon | 7 komentarzy

Podczas konferencji na Vision Submit 2016, przedstawiciele Unity ogłosili, że ich silnik będzie w pełni kompatybilny ze SteamVR, a więc także z goglami wirtualnej rzeczywistości HTC Vive. Unity i Valve ogłosiły ścisłą współpracę, dzięki której tworzenie materiałów VR ma być prostsze, ale też i tańsze dla deweloperów. 

więcej »
Bartosz Woldański | 02.02.2016 | 5267 odsłon | 6 komentarzy

SUPERHOT, czyli oryginalna polska gra niezależna, zadebiutuje w lutym. Łódzkie studio ujawniło w końcu ostateczną datę premiery obiecującej produkcji ufundowanej na platformie crowdfundingowej Kickstarter w 2014 roku. Pojawił się też nowy zwiastun. 

więcej »
Bartosz Woldański | 26.01.2016 | 9332 odsłony | 20 komentarzy

Torment: Tides of Numenera wszedł w fazę beta i gra jest od dziś dostępna w usłudze Steam Early Access. Z tej okazji studio inXile Entertainment podzieliło się nowymi screenami, zwiastunem oraz ujawniło wymagania sprzętowe, które mimo wszystko należy traktować jako wstępne, bo twórcy jeszcze nie skupili się na optymalizacji. Data premiery pełnej wersji nie jest na razie znana. 

więcej »
Bartosz Woldański | 26.11.2015 | 7435 odsłon | 14 komentarzy

Pierwsze spojrzenie na remake gry System Shock. Studio Night Dive, które zajmuje się odświeżaniem i dostosowywaniem starych gier pod nowe systemy operacyjne, opublikowało pierwsze screeny ze swojego najambitniejszego projektu. Serwis Polygon zamieścił nawet porównanie oryginału stworzonego przez zespół Looking Glass w 1994 roku i wersji powstającej na nowym silniku. 

więcej »
Adrian Kotowski | 02.10.2015 | 4654 odsłony | 15 komentarzy

Assassin’s Creed: Syndicate będzie oferował mikropłatności. Poinformowali o tym twórcy gry w rozmowie z serwisem IGN. Ubisoft zapewnia przy tym, że zakupy za prawdziwe pieniądze nie będą znacząco wpływać na rozgrywkę i mają być w pełni opcjonalne. Wydawca przypomina przy tym, że podobny model pojawił się w Assassin’s Creed IV: Black Flag i sprawdził się dobrze.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.03.2015 | 10841 odsłon | 39 komentarzy

Pillars of Eternity ma dziś swoją premierę – czy gra spełnia pokładane w niej nadzieje? Czy drużynowy RPG w rzucie izometrycznym studia Obsidian Entertainment rzeczywiście jest godny miana duchowego spadkobiercy Baldur’s Gate, Icewind Dale i Planescape: Torment? Pierwsze opinie sugerują, że fani gatunku otrzymali prawdziwy skarb. Wygląda na to, że warto było czekać niemal 2,5 roku na Pillars of Eternity! 

więcej »
Bartosz Woldański | 18.03.2015 | 21555 odsłon | 14 komentarzy

Studio Obsidian Entertainment ujawniło wymagania sprzętowe Pillars of Eternity. Trzeba przyznać, że od przewidywanej specyfikacji, podanej na platformie Steam kilka miesięcy temu, sporo się zmieniło. Niektóre tytuły na silniku Unity bywają dość wymagające i wygląda, że Pillars of Eternity do nich dołączy. Po prostu po grze, która zaoferuje dwuwymiarowe tła z animowanymi elementami otoczenia oraz trójwymiarowe modele postaci, spodziewaliśmy się mimo wszystko nieco niższych wymagań zalecanych. Najnowsza produkcja studia Obsidian ponadto osiągnęła złoty status i doczeka się w przyszłości dodatku, nad którym twórcy już pracują.

więcej »
Adam Szymański | 24.02.2015 | 5850 odsłon | 16 komentarzy

Gracze ostatnio często są nękani aktualizacjami wydawanymi w dniu rynkowej premiery danego tytułu. Zamiast cieszyć się grą od razu po zakupie, najbardziej zagorzali fani zmuszeni są do ściągnięcia ogromnego patcha jeszcze przed pierwszym uruchomieniem nowej produkcji. Łatki są tak duże, że często ich pobranie trwa nawet kilka godzin. Taka sytuacja nie podoba się firmie Sony, która stwierdziła, że będzie walczyć z tym procederem w przypadku swoich produkcji.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.01.2015 | 5467 odsłon | 5 komentarzy

Niezależne studio Lionbite zapowiedziało grę Rain of Reflections. Produkcja będzie cyberpunkowym tytułem RPG w klimacie noir. Gra tworzona jest na silniku Unity 5 i ma zadebiutować na rynku w 2016 roku. W tej chwili ujawniono jedynie wersję na komputery osobiste, ale niewykluczone, że lista platform zostanie w przyszłości powiększona.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.01.2015 | 8229 odsłon | 16 komentarzy

Premiera Pillars of Eternity, duchowego spadkobiercy takich gier, jak Baldur’s Gate i Icewind Dale, odbędzie się pod koniec marca 2015 roku. Studio Obsidian Entertainment doprecyzowało swoje plany i ujawniło dokładną datę wydania obiecującego RPG-a w rzucie izometrycznym, który został ufundowany na platformie Kickstarter. Pillars of Eternity, znane wcześniej pod nazwą Project Eternity, miało pierwotnie ukazać się jeszcze przed końcem ubiegłego roku. 

więcej »
Piotr Gontarczyk | 27.11.2014 | 20732 odsłony | 53 komentarze

Firma Ubisoft po fali krytyki, jaka spadła na nią za pokaźną ilość błędów w grze Assassin's Creed: Unity, postanowiła wystosować chyba oczekiwane oświadczenie. Ubisoft przeprasza za wprowadzenie na rynek gry pełnej błędów i problematycznej w działaniu. W formie przeprosin Ubisoft chce zaoferować dodatek rozszerzający do gry za darmo dla wszystkich, ale także darmowe gry dla tych osób, które Unity kupiły w wersji Gold Edition.

więcej »
Mateusz Brzostek | 25.11.2014 | 26780 odsłon | 15 komentarzy

Słyszeliście o Wasteland 2, duchowym następcy Fallouta i kontynuacji pierwszej części, wydanej 26 lat temu? Jeden z tytułów z pierwszej fali gier sfinansowanych za pomocą Kickstartera miał wstrząsnąć zastałym światkiem gier turowych i udowodnić, że znienawidzone korporacje nie mają monopolu na tworzenie wirtualnych światów. Dziś mamy dla Was coś specjalnego: wywiad na wyłączność z Rangerką pustkowi, bohaterką Arizony.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.10.2014 | 1693 odsłony | 5 komentarzy

John Riccitello został mianowany nowym CEO Unity Technologies. Były prezes i jednocześnie współzałożyciel firmy David Helgason przechodzi na niższe stanowisko i będzie od teraz wiceprezesem ds. strategii i komunikacji. Pod rządami byłego szefa Electronic Arts Unity ma się jeszcze bardziej rozwinąć, a firma ma nawiązać lepszą współpracę z twórcami gier – zarówno tymi małymi, jak i z gigantami branży.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Producenci mają puste półki. 14
Grunt to gonić króliczka. 20
Niskoprofilowe systemy chłodzenia dla Ryzena. 1
Produkty z najwyższej półki z długą gwarancją. 18
Podstawowy model droższy od wersji Project Scorpio. 25
Czekamy już tylko na oficjalne potwierdzenie transakcji. 15
Gdy liczy się zarówno wygląd, jak i możliwości. 8
Wszystko przez standaryzację „nieetycznego DRM-u”. 10
Nadjeżdża jedna z najważniejszych gier roku. 20
Kompaktowy pecet dla graczy. MSI poinformowało o wprowadzeniu do swojej oferty komputera Vortex G25. 10
Ogromna moc nowej architektury. 44
Der8auer rozkłada chip na części pierwsze. 68
Sonda Cassini, od lat badająca Saturna, jego pierścienie i księżyce, wykonuje właśnie swój ostatni manewr: upadek prosto w atmosferę Saturna, gdzie zostanie zniszczona przez ciśnienie i temperaturę. 47
Dobra wiadomość dla posiadaczy sprzętu od Apple. 27
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Funkcja jest obecnie w fazie testów, ale da się ją włączyć. 17
Może być poważny konkurent dla RX Vega 56. 36
Zapowiada się całkiem przyzwoita jednostka. 24
Dodatkowych modułów nie da się uaktywnić. 31
Sonda Cassini, od lat badająca Saturna, jego pierścienie i księżyce, wykonuje właśnie swój ostatni manewr: upadek prosto w atmosferę Saturna, gdzie zostanie zniszczona przez ciśnienie i temperaturę. 47
Horror wojny coraz bliżej. 16
27 cali i rozdzielczość 1080p. 6
Ogromna moc nowej architektury. 44
Wszystko przez standaryzację „nieetycznego DRM-u”. 10
Grunt to gonić króliczka. 20
Gdy liczy się zarówno wygląd, jak i możliwości. 8
Facebook