Tagi
txaa
28 nm (1)   3d vision (1)   3d vision surround (3)   4k (2)   activision (1)   adaptive v-sync (1)   adaptive vsync (1)   amd (1)   antyaliasing (2)   assassin'c creed: unity (1)   assassin's creed unity (1)   assassin's creed: unity (1)   battlebox (1)   biblioteki (2)   bonus (1)   call of duty (1)   call of duty: ghosts (1)   directx 11 (1)   dishonored 2 (1)   disrupt (2)   dsr (1)   dx 11 (2)   far cry 4 (2)   fracture (1)   fsaa (1)   fur demo (1)   fxaa (3)   fxaa 3 (1)   gameworks (3)   gaming (1)   geforce (6)   geforce 600 (1)   ghosts (1)   gk100 (1)   god rays (1)   gpc (1)   gpu (3)   gra (7)   gra akcji (1)   grafika (2)   gratis (1)   gry (8)   gry akcji (2)   gta v (1)   gtx (2)   gtx 600 (1)   gtx 680 (1)   gtx 690 (1)   gtx 700 (1)   gtx 780 (1)   hairworks (1)   haswell (1)   hbao+ (5)   hboa+ (2)   infinity ward (1)   intel (1)   karta graficzna (2)   karty graficzne (2)   kepler (3)   łatka (1)   mantle (1)   msaa (2)   noty (1)   nvidia (8)   nvidia geforce (1)   nvidia geforce gtx 680 (1)   nvidia physx (1)   oceny (1)   opinie (1)   oprogramowanie (1)   optymalizacja (1)   patch (1)   pc (4)   pcss (2)   physx (5)   pierwsze recenzje (1)   plx (1)   plx bridge (1)   polymorph engine 2.0 (1)   poprawki (1)   porozumienie (1)   premiera (3)   problem (1)   program (1)   promocja (1)   ps3 (2)   ps4 (2)   quad sli (1)   rasterizer (1)   recenzje (1)   sandbox (2)   screeny (1)   sli (1)   smx (1)   steam (2)   technologie (4)   teselacja (2)   the crew (1)   the division (1)   titan (2)   tom clancy's the division (1)   tpp (3)   triple sli (1)   ubisoft (4)   ultra (1)   v-sync (1)   vision surround (1)   vsync adaptable (1)   watch dogs (2)   watch_dogs (2)   współpraca (1)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   x360 (2)   xone (2)   zieloni (1)   zwiastun (2)  
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 22.11.2016 | 5423 odsłony | 14 komentarzy

Twórcy udostępnili nową łatkę 1.2 w wersji beta. Pecetowa wersja Dishonored 2 niestety nie wygląda na najbardziej dopracowaną. Gracze skarżyli się na liczne problemy z płynnością, przekłamaniami graficznymi, czy rwaniem obrazu. Wyraźnie widać, że konwersja była robiona na szybko i nikt się do niej nie przyłożył. Na szczęście twórcy cały czas pracują nad eliminacją problemów, czego efektem jest najnowszy patch.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.02.2015 | 14772 odsłony | 26 komentarzy

GTA V to kolejna gra, która w wersji dla komputerów osobistych oferować ma obsługę ekskluzywnych technologii Nvidii. Tytuł właśnie znalazł się na stronie GeForce.com, gdzie ujawniono kilka szczegółów dotyczących pecetowej edycji. Lista ta nie jest zbyt długa i nie wiemy w tej chwili, czy produkcja studia Rockstar nie będzie oferować też czegoś specjalnego dla użytkowników Radeonów.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.11.2014 | 9198 odsłon | 14 komentarzy

Do sieci trafił kolejny materiał wideo z gry Far Cry 4. Tym razem Ubisoft postanowił zaprezentować technologie Nvidii, które zostały wykorzystane w produkcji francuskiego studia. Firma twierdzi, że dzięki nim to właśnie edycja pecetowa będzie wyglądała zdecydowanie najlepiej. Dodatkowo Ubisoft potwierdził ujawnione dwa dni temu przez Nvidię wymagania sprzętowe.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.10.2014 | 6108 odsłon | 16 komentarzy

Ubisoft opublikował nowe wideo promujące grę Assassin’s Creed: Unity. Tym razem zaprezentowane zostały technologie Nvidii wykorzystane w produkcji, mające sprawić, że gra na PC będzie prezentowała się zdecydowanie najatrakcyjniej wizualnie. Jakość grafiki przełoży się też oczywiście na wymagania sprzętowe, które według oficjalnych informacji są naprawdę bardzo wysokie.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.06.2014 | 7304 odsłony | 31 komentarzy

Współpracy pomiędzy firmami Nvidia i Ubisoft ciąg dalszy. Porozumienie zawarte pomiędzy tymi koncernami zaowocuje tym, że technologie „Zielonych” pojawią się w kolejnych grach z katalogu wydawniczego Francuzów. Po Splinter Cell: Blacklist, Assassin’s Creed IV: Black Flag oraz Watch_Dogs przyszedł czas na tytuły zaplanowane na 2014 (Assassin’s Creed Unity, The Crew i Far Cry 4) i 2015 rok (Tom Clancy’s The Division).

więcej »
Bartosz Woldański | 29.04.2014 | 9374 odsłony | 15 komentarzy

Watch_Dogs nie tylko było opracowywane we współpracy z firmą Nvidia, ale także stało się od dziś miłym bonusem przy zakupie wybranych kart graficznych GeForce. Porozumienie „Zielonych” z francuskim koncernem nie jest niczym nowym – wcześniej nabywcy GTX-ów z serii 6xx i 7xx otrzymywali m.in. Splinter Cell: Blacklist czy Assassin’s Creed IV: Black Flag. Można było więc spodziewać się, że do programu Nvidia The Way It’s Meant To Be Played dołączy jedna z najbardziej oczekiwanych gier 2014 roku.  

więcej »
Bartosz Woldański | 10.04.2014 | 12709 odsłon | 28 komentarzy

Zgodnie z obietnicą firmy Ubisoft, miesiąc przed premierą mamy okazję zobaczyć pecetową wersję Watch_Dogs w akcji. Czy gra wygląda rzeczywiście porównywalnie do tego, co ujrzeliśmy podczas prezentacji na targach E3 2012? Choć nowy materiał wideo, w którym zostały omówione technologie firmy Nvidia wykorzystane przez Ubisoft, nie daje jednoznacznej odpowiedzi, to nie da się ukryć, że grafika robi lepsze wrażenie niż na ostatnich zwiastunach przygotowanych na podstawie wersji na PlayStation 4.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.11.2013 | 42735 odsłon | 32 komentarze

Dzisiaj swoją premierę ma największy konkurent Battlefielda 4 – Call of Duty: Ghosts. I rzeczywiście mamy do czynienia z wymaganiami sprzętowymi „nowej generacji”, gdyż gra potrzebuje do uruchomienia (tak, dobrze czytacie) 6 GB RAM-u…

więcej »
Marek Stenzel | 02.10.2013 | 12370 odsłon | 22 komentarze

O ile w rozdzielczości Full HD z najnowszymi produkcjami poradzi sobie większość kart graficznych z tych, które nie należą do segmentu budżetowego, o tyle już tryb 2560 x 1600 wymaga od gracza wydajnego GPU pokroju GeForce GTX 780 czy GeForce GTX Titan. Co stanie się, gdy nasze oczekiwania jeszcze bardziej wzrosną i zażądamy płynnej rozgrywki na monitorze wyświetlającym rozdzielczość 4K?

więcej »
Michał Grzegorz Wójcik | 06.05.2012 | 231851 odsłon | 229 komentarzy
Nie trzeba było nawet dwóch miesięcy od zaprezentowania GTX-a 680, aby Nvidia zaskoczyła kolejnym produktem. Światło dzienne właśnie ujrzała karta składająca się z dwóch układów graficznych o roboczej nazwie Kepler. Chyba jeszcze nigdy nie wprowadzono karty podwójnej tak szybko po zaprezentowaniu protoplasty. A przecież plotki mówiły, że Nvidia miała wielkie problemy z wdrożeniem do produkcji 28-nanometrowych układów graficznych i tym samym z osiągnięciem odpowiedniego uzysku sprawnych GPU z wafla krzemowego. Te plotki okazały się wyssane z palca, a najbardziej zaskoczone jest chyba... AMD. Kto by się spodziewał, że dwugłowy Kepler pojawi się tak szybko? więcej »
Michał Grzegorz Wójcik | 22.03.2012 | 488332 odsłony | 441 komentarzy
Cały kwartał po pierwszych Radeonach z serii HD 7000 i niemal równo dwa lata po wprowadzeniu swojej (nie)sławnej mikroarchitektury Fermi Nvidia wkracza na rynek z najnowszym produktem wykonanym w procesie 28-nanometrowym. Pojawiające się od dłuższego czasu mniej lub bardziej kontrolowane przecieki dawały obraz karty o potężnej wydajności i zapewniającej niespotykaną dotąd w GeForce'ach energooszczędność. Czy to prawda? Krótko mówiąc: tak! Ale czy to wszystko wystarczy, żeby zagrozić Radeonowi HD 7970 i jego okrzepłym już na rynku, mocno podkręconym odmianom? Sprawdźmy! więcej »
Piotr Gontarczyk | 19.03.2012 | 21056 odsłon | 60 komentarzy

Kepler - worek z nowościami. Wiadomo już, że wspominana parę dni temu nowa technika wygładzania krawędzi, w wykonaniu Nvidii, to TXAA. Nowy algorytm ma zapewniać, jak twierdzą jego twórcy, jakość porównywalną z MSAA x16, ale obciążenie GPU ma być na poziomie tym, który wiąże się z używaniem MSAA x2 lub MSAA x4. W niektórych przypadkach obciążenie może być nawet mniejsze.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Ostatnie podwyżki w Polsce to mógł być tylko początek. 112
Sytuacja jednak powoli się stabilizuje. IDC opublikowało właśnie kolejny raport dotyczący rynku PC. 31
W przypadku polskiej dystrybucji trzeba dopłacić kilkaset złotych. 42
Informacji na temat urządzeń udzielił DJ Koh, szef działu urządzeń przenośnych. 8
Ogrzewanie wody w kranach i basenach to następny krok. 22
Poprawa sytuacji dopiero na wiosnę, być może. 85
Producent obudów mógł zrobić tylko jedno. 27
Świetna wiadomość dla fanów konsol retro. Hyperkin, firma odpowiedzialna za m.in. 8
Pięć nowych modeli. Targi CES 2018 obfitowały w premiery sprzętu. 1
Poprawa sytuacji dopiero na wiosnę, być może. 85
Ogrzewanie wody w kranach i basenach to następny krok. 22
Może da się nie oślepnąć. 35
Producent obudów mógł zrobić tylko jedno. 27
Podczas trwających właśnie w Las Vegas targów CES Mercedes zaprezentował zupełnie nowy kokpit swoich samochodów, kontrolowany przez nowy interfejs MBUX (Mercedes-Benz User Experience). 26
Ostatnie podwyżki w Polsce to mógł być tylko początek. 112
Facebook
Ostatnio komentowane