Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 17.08.2017 | 6709 odsłon | 22 komentarze

Wyższa wydajność także na Windows 7 i 8. Ashes of the Singularity Escalation otrzymało łatkę 2.4, która wprowadza obsługę Vulkana. Tym samym jest to już trzecie API, z którego mogą korzystać gracze i osoby wykorzystujące ten tytuł do testowania sprzętu. W sieci pojawiły się już pierwsze wyniki wydajności wykonane z użyciem nowych bibliotek i trzeba przyznać, że wypadają one całkiem przyzwoicie.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.10.2016 | 3626 odsłon | 5 komentarzy

Premiera na początku listopada. Studio Stardock Entertainment zapowiedziało samodzielny dodatek Ashes of the Singularity: Escalation. Gracze otrzymają nową kampanię, nowe jednostki i trafią do nowego świata z jeszcze większymi mapami niż w podstawowej wersji AotS. Twórcy twierdzą, że tytułem powinni zainteresować się wszyscy fani RTS-ów.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 11.03.2016 | 3815 odsłon | 13 komentarzy

Firma Stardock ujawniła, że zapowiadana od długiego czasu gra Ashes of the Singularity oficjalnie zostanie wydana 31 marca bieżącego roku. Nową grę strategiczną czasu rzeczywistego (RTS) przygotowała ekipa Oxide Games.

więcej »
Ł. Marek, R. Stanisławski, M. Brzostek | 24.02.2016 | 184692 odsłony | 232 komentarze

Ashes of the Singularity to najgłośniejsza pod względem technologicznym z nadchodzących gier. Zastosowano w niej dwie metody wyświetlania obrazu, z których jedna wykorzystuje DirectX 12, a druga – DirectX 11. Gra studia Oxide Games jest jeszcze w fazie beta i dostępna wyłącznie dla tych, którzy dołożyli się do kampanii finansowania na Kickstarterze. Tymczasem udostępniono nam benchmark, który podobno wiernie reprezentuje prawdziwą rozgrywkę. Sprawdziliśmy, jak różni się wydajność w trybach DirectX 11 i DirectX 12.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.09.2015 | 7258 odsłon | 35 komentarzy

Brad Wardell, CEO Stardock ujawnił na Twitterze, że jego studio jest bliskie wprowadzenie obsługi dla konfiguracji multi-GPU w nieujawnionej produkcji korzystającej z DirectX 12. Według niego cały proces jest obecnie bardzo wymagający, a nie pomaga też to, że Stardock jest pierwszą firmą, która podjęła się tego zadania.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 27.03.2015 | 14692 odsłony | 38 komentarzy

Microsoft co prawda stara się studzić emocje i nie napędzać zbyt mocno oczekiwań wobec interfejsu programowania DirectX dla konsoli Xbox One, ale niektórzy z twórców gier oczekiwania mają naprawdę spore. Brad Wardell z firmy Stardock Studios uważa, że DirectX 12 oraz konkretne optymalizacje po stronie programistów gier mogą znacząco ulepszyć wydajność we wszystkich grach tak, aby mogły one na konsoli Microsoftu działać natywnie w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli.

więcej »
Adrian Kotowski | 06.03.2015 | 9361 odsłon | 21 komentarzy

Studio Stardock zapowiedziało grę strategiczną Ashes of the Singularity, której cechą charakterystyczną mają być gigantyczne bitwy. Twórcy twierdzą, że walki o takiej skali nie były do tej pory dostępne w żadnej innej grze. Będzie to pierwszy tytuł wykorzystujący silnik Nitrous stworzony przez studio Oxide Games, który powstał właśnie z myślą o wyświetlaniu dużej liczby jednostek na ekranie monitora.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 25.02.2015 | 25017 odsłon | 31 komentarzy

Ekran Start w systemie Windows 8 nie wszystkim się podoba i właśnie dlatego firma Stardock, która od kilkunastu lat zajmuje się tworzeniem modyfikacji interfejsów kolejnych Windowsów stworzyła aplikację o nazwie Start8, która przywracała w "ósemce" tradycyjne Menu Start. Wraz z systemem Windows 10, Microsoft planuje przywrócenie Menu Start, ale w formie okrojonej i dodatkowo zapełnionej częściowo znanymi już kafelkami. Stardock i na to ma odpowiedź - w postaci aplikacji Start10.

więcej »
Adrian Kotowski | 24.06.2014 | 8350 odsłon | 31 komentarzy

Pewnie wielu z Was zastanawia się, jak będzie wyglądać kwestia przyszłych API, a szczególnie zapowiedzianego już jakiś czas temu DirectX 12. Po niedawnym wpisie Phila Spencera sugerującym, że nie powinniśmy spodziewać się gigantycznych zmian po zaimplementowaniu nowych bibliotek w konsoli Xbox One rozpoczęła się ciekawa dyskusja, dzięki której wiemy o DX12 nieco więcej.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 24.02.2014 | 158945 odsłon | 76 komentarzy

W serwisie YouTube pojawił się film, który ma być koncepcyjną wizją przygotowywanego przez Microsoft systemu operacyjnego Windows 9. Projekt ten ma przynieść kilka ważnych zmian w programowej platformie, aczkolwiek stojąca za nim firma w pełni wykorzystuje swoje prawo do zachowania milczenia. Pomimo braku oficjalnych wieści, w sieci oczywiście krąży sporo plotek wskazujących na mniej lub bardziej istotne funkcje, które mają pojawić się w nowym systemie.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 08.11.2013 | 14611 odsłon | 42 komentarze

Firma Stardock, od wielu, wielu lat znana jako producent różnych aplikacji wzbogacających interfejsy systemów operacyjnych serii Windows, której najpopularniejszy produkt to z pewnością WindowBlinds, od jakiegoś czasu skupia się na systemie Windows 8, a teraz także na Windowsie 8.1. Stardock udostępnił pierwsze wydanie swojej najnowszej aplikacji, o nazwie Launch8.

więcej »
Grzegorz Kubera | 28.06.2013 | 9758 odsłon | 16 komentarzy

Chociaż Microsoft w końcu dodał przycisk Start do wersji Preview systemu Windows 8.1, wielu desktopowych użytkowników nadal woli dostęp do pełnego menu Start, takiego jak w Windows 7. Z tego powodu programy firm trzecich, takie jak Start8 dewelopera Stardock, powinny nadal cieszyć się dużą popularnością wśród posiadaczy "ósemki".

więcej »
Piotr Gontarczyk | 09.05.2013 | 34533 odsłony | 64 komentarze

Parę dni temu Julie Larson-Green z firmy Microsoft powiedziała, że Microsoft rozważał kwestię przywrócenia w systmie Windows 8 przycisku Start. Obecnie wszystko wskazuje na to, że na powrót Menu Start nie ma co liczyć, ani teraz, ani w przyszłości. Właśnie z powodu braku tych elementów powstało już całkiem sporo aplikacji, które dają możliwość uzyskania ich zamienników. Niektóre z nich działają dokładnie tak samo, jak oryginały, podczas gdy pozostałe zawierają mniejsze lub większe zmiany.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 07.03.2013 | 9971 odsłon | 24 komentarze

Parę dni temu firma Stardock, słynąca przede wszystkim z dostępnego od 15 lat programu WindowBlinds, zapowiedziała wprowadzenie do swojej oferty kolejnej pozycji, przeznaczonej dla użytkowników systemu operacyjnego Microsoft Windows 8. Do już oferowanych aplikacji Start8 oraz Decor8, teraz dołączyć trzecia, o nazwie ModernMix. Nowy program ma na celu w pełni połączyć dwa zupełnie różne światy Windowsa 8, a więc Metro Modern UI z pulpitem, poprzez przeniesienie aplikacji z tego pierwszego do drugiego.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.08.2012 | 41540 odsłon | 38 komentarzy

Więcej możliwości w malutkiej aplikacji twórców WindowBlinds. Firma Stardock powstała w 1991 roku i znana jest przede wszystkim z oprogramowania ulepszającego lub po prostu wzbogacającego interfejsy użytkownika w różnych systemach operacyjnych. Do 1997 roku. Stardock zajmował się aplikacjami dla systemu operacyjnego OS/2, a od 1998 na jej celowniku znalazły się kolejne wydania serii Microsoft Windows.

więcej »
Agnieszka Serafinowicz | 18.12.2009 | 2869 odsłon | 3 komentarze

Firma Stardock, popularny producent gier i wszelkiej maści oprogramowania do modyfikowania interfejsów, opublikowała siódmą generację programu SkinStudio.

SkinStudio 7, jak sama nazwa wskazuje, jest narzędziem graficznym wyspecjalizowanym pod kątem projektowania elementów interfejsu użytkownika.

 

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
To małe, ale bardzo istotne z punktu widzenia użytkowników usprawnienie. Facebook rozpoczął testy tzw. 10
Dajcie, wreszcie, te karty. 20
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 17
Sprzęt zostawia konkurencję daleko w tyle. 25
Ponad 500 przecenionych gier i sporo niespodzianek. 14
Pod tym ekranem ukrywa się AMD Vega. 17
Firma zanotowała najlepsze zyski od sześciu lat. 8
Dużo tu rowów i dziurek. 10
Bitcoin upada... coraz wyżej. 30
Szybciej, lepiej, z mniejszą mocą. 26
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 19
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 7
Model do typowych zastosowań. 15
Facebook
Ostatnio komentowane