Tagi
reklama
1080p (1)   130 mm (1)   3 gb ram (1)   3.5 gb (1)   32 gb (1)   360 stopni (1)   4 mpx ultrapixel (1)   4chan (1)   4chan pass (1)   5'' (1)   abit (1)   abonament (1)   abonent (1)   abp (1)   acer (2)   action electronics (1)   action pad (1)   ad (2)   ad block (1)   ad injector (1)   adblock (7)   adblock plus (6)   adblocker (1)   adobe (3)   adsense (1)   adware (6)   adwords (5)   agresywna (1)   analiza (1)   andrew bosworth (1)   android (8)   aol (1)   aparat (2)   api (2)   apk (1)   aplikacja (14)   aplikacje (2)   app store (1)   apple (16)   apple watch (1)   armageddon (1)   armageddon’s blade (1)   asa (1)   asus (3)   atlas (1)   audio (1)   autor (1)   badania (1)   baner (3)   bank (1)   banner (2)   bezpieczeństwo (5)   bid simulator (1)   bing (3)   bing it on (1)   bittorrent (1)   biznes (5)   blackberry (1)   blokada (8)   blokada reklam (1)   blokowanie (4)   blokowanie reklam (4)   bluetooth (1)   błąd (2)   canon (1)   canonical (1)   cd (1)   cegła (1)   cenega (1)   cenega poland (1)   certyfikat (1)   chiny (2)   chrome (7)   chrome os (1)   chromebook (1)   chromebook pixel (1)   ciasteczka (1)   ciasteczko (1)   ciekawostki (1)   cookie (1)   cookies (1)   cortana (1)   customer match (1)   cyfrowy polsat (1)   czas (1)   czerwiec (1)   czujnik (1)   czytelnik (1)   dane (4)   dash (1)   dashboard (1)   demonstracja (1)   design (1)   deweloper (1)   directx 12 (1)   dochody (1)   dochodzenia (1)   doritos (1)   dotemu (1)   dotykowy (1)   double click (1)   double exposure (1)   dual (1)   durango (1)   dwuekranowy (1)   e-book (1)   ebay (1)   edge (2)   edukacja (1)   ekran (2)   ekran dotykowy (1)   eksperyment (1)   email (1)   europa (1)   extension (2)   eyeo (1)   facebok (1)   facebook (16)   faktura elektroniczna (1)   fałszywa (1)   fałszywa reklama (1)   fb (3)   film (19)   filmy (2)   filmy online (1)   filmy w sieci (1)   finanse (1)   firefox (5)   firma (1)   flash (4)   format (1)   fotografia (1)   frio ock (1)   funding choices (1)   funkcja (2)   funkcjonalność (1)   fuzja (1)   galaxy note 5 (1)   galaxy s iii (1)   galaxy s5 (1)   galaxy s6 edge (1)   galaxy s6 edge+ (1)   gameplay (1)   gameworks (1)   geek (1)   gigabyte (2)   gmail (4)   gogle wirtualnej rzeczywistości (1)   google (37)   google adsense (1)   google advertising (1)   google chrome (1)   google contributor (1)   google play (2)   google play store (1)   gopro (1)   gps (1)   gra (8)   grafika (1)   gry (9)   gta v (1)   gtx 970 (1)   hairworks (1)   handel (1)   hasło (1)   hello games (1)   heroes of might & magic iii hd (1)   hewlett-packard (1)   house of cards (1)   htc (3)   htc one m9 (1)   html5 (1)   huawei (1)   humor (1)   iab polska (1)   ibeacon (1)   ie (1)   inbox (1)   instagram (1)   instalacja (1)   intel (2)   interfejs (4)   internet (36)   internet explorer (3)   internet explorer 10 (1)   internet explorer 6 (1)   internet explorer 7 (1)   internet explorer 8 (1)   internet explorer 9 (1)   internet mobilny (1)   internetowa (1)   ios (1)   ios 7 (1)   ipad (2)   iphone (6)   iphone 5 (1)   iphone 5c (1)   iphone 5s (2)   itunes (1)   jon von tetzchner (1)   kafelki (1)   kamera (2)   kampania (4)   kampania marketingowa (1)   kara (1)   karta graficzna (2)   karta kredytowa (1)   kaseta (1)   kaspersky (1)   keylogger (1)   klawiatura (1)   kluczowe (1)   kod (1)   komórka (1)   komórkowy (1)   komputer (3)   komunikacja (1)   koncepcja (1)   konfiguracja (1)   konkurencja (3)   konsola (3)   konstrukcja (1)   konsument (1)   konwersja (2)   konwertowanie (1)   krytyka (1)   kryzys (1)   książka (1)   kursor (2)   lag (1)   laptop (2)   lawrence of arabia (1)   leica (1)   lenovo (3)   list (2)   liverail (1)   lokalizacja (2)   lokowanie produktu (2)   lotnisko (1)   lumia (2)   lumia 920 (2)   lustrzanka (2)   mac (1)   mac os (1)   macromedia (1)   malware (1)   manipulacja (2)   marissa mayer (1)   marketing (11)   martin shkreli (1)   material (1)   materiał (1)   materiał promocyjny (1)   materiał reklamowy (1)   materiał sponsorowany (1)   materiały reklamowe (1)   mdialog (1)   mechanizm (1)   media społecznościowe (1)   memy (1)   messenger (1)   metro (1)   Microsoft (23)   monetyzacja (2)   monitorowanie (1)   mozilla (3)   możliwości finansowe (1)   mp3 (1)   music-clips (1)   muzyka (2)   mysz (1)   nagrywanie (1)   netflix (1)   nieuczciwa (1)   no man's sky (1)   nocna premiera (1)   nokia (3)   nokia 635 (1)   notebook (2)   nvidia (2)   oculus rift (1)   odtwarzacz (1)   odtwarzanie (1)   oferta (1)   office (1)   ogłoszenie (1)   ois (1)   okulary (1)   okulary rozszerzonej rzeczywistości (1)   okulary wirtualnej rzeczywistości (1)   one x (1)   oneplus (1)   opera (2)   operator komórkowy (1)   opłata (1)   opóźnienie (1)   oppo (1)   oprogramowanie (8)   oreo (1)   os (1)   oszczędzanie (1)   oszustwo (2)   outlook.com (1)   overclocker king (1)   oznaczenie (1)   p2p (1)   p9 (1)   pasjans (1)   patent (4)   pc (3)   pdc (1)   personalizacja (1)   personalizacja reklam (1)   phablet (3)   photoshop (1)   physx clothing (1)   pieniądze (1)   piosenka (1)   pixel (1)   plany (1)   playstation (1)   playstation 3 (1)   playstation 4 (1)   playstation vita (1)   płatność (1)   płyta (1)   płyta główna (1)   poczta (2)   polityka (1)   polkomtel (1)   połączeni sieciowe (1)   pony express (1)   popup (1)   porównanie (3)   portale społecznościowe (1)   posty (1)   power lte (1)   powiadomienia (1)   powiadomienie (1)   pozycjonowanie (1)   praca (1)   prawo (1)   preferencje (1)   premiera (1)   problem (2)   problemy google (1)   produkt (1)   program (2)   programowanie (1)   projekt (1)   promocja (6)   proxy (1)   prywatność (4)   przeglądarka (12)   przeglądarki (1)   przejęcie (2)   przychód (1)   przystawki do telewizorów (1)   ps vita (1)   ps3 (1)   quixey (1)   rachunek (1)   raport (2)   recykling (1)   reklama kontekstowa (1)   reklama na youtube (1)   reklama sferyczna (1)   reklama telewizyjna (1)   reklama tv (1)   reklama w google kids (1)   reklama wideo (2)   reklamodawca (3)   reklamy (29)   reklamy na youtube (2)   reklamy w google kids (1)   reklamy w internecie (2)   reklamy w sieci (2)   reklamy wideo (1)   reklamy wideo na facebooku (1)   restauracja (1)   rim (1)   ripping (1)   rockstar (1)   rockstar games (1)   rozmowa (2)   rozporządzenie (1)   rozszerzenie (4)   rynek (3)   rynek reklamy (1)   samsung (6)   samsung tv (1)   sandbox (1)   santa clara (1)   screen (1)   security research (1)   seksizm (1)   serial (1)   serwer (1)   serwis (1)   serwis połecznościowy (1)   serwis społecznościowy (6)   serwisy społecznościowe (3)   shine (1)   sieć (5)   siri (1)   sklep (4)   skrypt (1)   slow motion (1)   słowa (1)   słowa kluczowe (1)   smart tv (1)   smartdom (1)   smartfon (15)   smartfony (2)   smartwatch (1)   snapdragon 810 (1)   social media (1)   solitaire (1)   sonda (1)   sondaż (1)   sony (1)   spam (1)   specyfikacja (1)   sponsorowane (1)   spotify (1)   sprzedaż (6)   sprzęt (1)   stabilizacja (1)   stabilizacja obrazu (1)   stary (1)   statystyka (1)   statystyki (3)   stawek (1)   steam (2)   steve jobs (2)   strategia (1)   strategia turowa (1)   streaming (2)   strona (1)   strona internetowa (2)   strumieniowanie (1)   student (1)   studia (1)   superfish (1)   surface (2)   surface rt (1)   swps (1)   symulator (1)   system (1)   system operacyjny (7)   system płatności (1)   systemy operacyjne (1)   szpiegowanie (1)   sztuka (1)   śledzenie (2)   śledzenie aktywności (1)   tablet (6)   tablety (1)   tajwan (1)   technika (3)   technologia (3)   telefon (4)   telewizja (1)   terminal (1)   test (1)   testy (1)   the shadow od death (1)   thermaltake (1)   thinkpad (1)   tim cook (1)   torrent (1)   transfer (1)   treści (1)   treść (1)   treść sponsorowana (1)   trueview (1)   tv (5)   twitter (2)   twórca (1)   ubisoft (1)   ublock (1)   ubuntu (1)   uciążliwe reklamy (1)   ui (1)   unity (1)   uokik (1)   urządzenia mobilne (2)   urządzenia noszone (1)   urządzenia przenośne (1)   urządzenie mobilne (1)   usa (1)   usługa (5)   ustawa (1)   utorrent (1)   użytkownicy (1)   użytkownik (1)   valve (1)   verizon (1)   video (2)   vista (2)   visualdiscovery (1)   vivaldi (1)   vloger (1)   vuzix (1)   w700ds (1)   wall street journal (1)   wiadomość (1)   wideo (16)   wideo online (1)   wideo w sieci (1)   wideo youtube (1)   widok (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   windows (8)   windows 10 (2)   windows 7 (1)   windows 8 (4)   windows 8.1 (1)   windows 95 (1)   windows phone (3)   windows phone 7 (1)   windows phone store (2)   windows rt (2)   windows store (1)   wirtualna klawiatura (1)   wodoodporność (1)   wodoodporny (1)   wpadka (3)   wpis (1)   wprowadzanie w błąd (1)   wrocław (1)   wtyczka (2)   www (20)   wydajność (1)   wyniki wyszukiwania (1)   wypowiedzi (1)   wyszukiwanie (1)   wyszukiwanie obrazów (1)   wyszukiwarka (10)   wyszukiwarki (1)   x360 (1)   xbox (3)   xbox 360 (1)   xbox one (3)   yahoo (3)   yahoo! (1)   youtube (14)   youtube kids (1)   youtube-mp3 (1)   youtuber (1)   za darmo (1)   zabezpieczenia (2)   zagłada wszechświata (1)   zakazana (1)   zakupy (3)   zamiennik (1)   zamówienia przedpremierowe (1)   zdjęcia (3)   zdjęcie (4)   zdjęcie w sieci (1)   zenwatch (1)   zestaw (1)   złośliwe oprogramowanie (2)   złośliwy kod (1)   zuckerberg (3)   zwiastun (1)   zysk (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5 6 7 ... 8 »
Piotr Gontarczyk | 20.11.2017 | 8598 odsłon | 5 komentarzy

Bot zobaczył, łapki w górę nie dał. YouTube od dłuższego czasu krytykowany jest, przede wszystkim przez osoby publikujące w serwisie swoje filmy, za blokowanie ich oraz odcinanie od monetyzacji, zazwyczaj bez podawania żadnych przyczyn. Google, a więc właściciel YouTube'a, na własnej skórze odczuł "bezduszność" tego mechanizmu gdy ten zablokował... oficjalną reklamę Chromebooków.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 23.09.2017 | 7100 odsłon | 35 komentarzy

Wielki Brat patrzy. Facebook przygotował nowe narzędzie do personalizacji reklam. Firma zapowiedziała właśnie mechanizm, który pozwoli na dopasowywanie reklam na podstawie miejsc, które odwiedzamy w prawdziwym życiu. Całość ma pomóc w jeszcze lepszej monetyzacji serwisu.

więcej »
Adrian Kotowski | 05.09.2017 | 5018 odsłon | 17 komentarzy

Jon von Tetzchner nie owija w bawełnę. Według niego, przedsiębiorstwo z Mountain View już od dłuższego czasu nie stosuje się swojego starego motto „Don’t be evil” i utrudnia jak tylko może działalność konkurencyjnych podmiotów. Tak miało być w przypadku twórców przeglądarki Vivaldi, którzy na własnej skórze odczuli, jak źle może wyglądać współpraca z Google.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 04.06.2017 | 10815 odsłon | 28 komentarzy

Google pomaga reklamodawcom. Firma poinformowała właśnie o nowym programie dla serwisów, które zarabiają na wyświetlaniu materiałów promocyjnych. Inicjatywa nosi nazwę Funding Choices i ma pozwolić na zbieranie pieniędzy od osób, które używają chociażby popularnego AdBlocka.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 02.06.2017 | 5542 odsłony | 7 komentarzy

Google dołącza do Coalition for Better Ads. Firma jednocześnie potwierdziła publikowane w sieci plotki, według których miałaby zacząć blokować niektóre reklamy w swojej przeglądarce. Odpowiednie mechanizmy zostaną zaimplementowane w aplikacji Chrome na początku 2018 roku.

więcej »
Adrian Kotowski | 20.02.2017 | 19429 odsłon | 21 komentarzy

Serwis ma być bardziej przyjazny dla użytkowników i reklamodawców. Przedstawiciele serwisu YouTube oficjalnie zapowiedzieli, że z największej na świecie strony z filmami wideo znikną 30-sekundowe reklamy, których nie można pominąć. To oczywiście dobra zmiana, choć trzeba będzie na nią jeszcze trochę poczekać. Z drugiej strony, miejsce jednego formatu z pewnością zastąpi inny.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.02.2017 | 7421 odsłon | 29 komentarzy

Kampanie reklamowe ofert Power LTE i smartDOM wprowadzały klientów w błąd. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółki Cyfrowy Polska i Polkomtel karę o łącznej wysokości ponad 40 mln złotych za niezgodne z prawdą reklamowanie swoich usług. Klienci byli informowani m.in. o nielimitowanym dostępie do internetu, choć tak naprawdę usługodawca ograniczał zarówno wielkość transferu, jak i prędkość transmisji danych.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 05.11.2016 | 7801 odsłon | 37 komentarzy

Jeszcze więcej reklam od Facebooka. Jak donosi redakcja portalu Re/code, największy serwis społecznościowy świata chce zacząć wyświetlać materiały promocyjne na telewizorach. Spoty pojawią się w aplikacjach, z których korzystamy za pomocą popularnych przystawek do TV. Chodzi o urządzenia takie jak np. Roku czy Apple TV.

więcej »
Adrian Kotowski | 05.10.2016 | 8124 odsłony | 27 komentarzy

Koszty utrzymania serwisu są zbyt wysokie dla jego właścicieli. 4chan jest znany chyba każdemu użytkownikowi sieci, głównie ze względu na specyficzną subkulturę, która wytworzyła się wokół strony. Z serwisu korzysta masa osób publikujących ogromną liczbę postów, zdjęć, czy materiałów wideo. Okazuje się, że to, co jest siłą 4chana, jest też jego problemem, bo popularność wiąże się z dużymi kosztami utrzymania, które nie są najwidoczniej równoważone przez reklamy.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.09.2016 | 6909 odsłon | 20 komentarzy

Sprawą zajęła się brytyjska organizacja ASA. Po wielu zgłoszeniach rozpoczęto dochodzenie dotyczące tego, czy reklamy gry No Man’s Sky dostępne na platformie Steam nie wprowadzają w błąd kupujących. Na materiałach promocyjnych znajdują się elementy, których nie ma w pełnej wersji produkcji. Może się okazać, że klient będzie się nimi sugerował podczas zakupu.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.09.2016 | 4862 odsłony | 35 komentarzy

Reklamodawcy nie są tym faktem zachwyceni. Facebook przez ostatnie dwa lata udostępniał nie do końca prawdziwe informacje o odsłonach i czasie oglądania zamieszczonych w swoim serwisie filmów. Różnice względem prawdziwych danych mają być ogromne co diametralnie zmienia obraz serwisu w oczach firma chcących się reklamować w największej sieci społecznościowej.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 13.09.2016 | 9408 odsłon | 34 komentarze

Adblock Plus zaoferuje spore usprawnienie serwisom wyświetlającym reklamy. Z informacji, do których dotarła redakcja portalu The Verge, wynika bowiem, że usługa pozwoli witrynom na pokazywanie mało uciążliwych dla internautów materiałów promocyjnych. Rozwiązanie w założeniach ma zadowolić zarówno właścicieli stron, jak i użytkowników sieci.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.08.2016 | 18158 odsłon | 29 komentarzy

Reklamy zobaczą także osoby blokujące tego typu materiały. Według przedstawicieli Facebooka, ma to związek z udostępnieniem bardziej zaawansowanych narzędzi umożliwiających wyświetlanie tylko tych rzeczy, które mogą zainteresować osobę korzystającą z serwisu społecznościowego. Nie jest jednak tajemnicą, że w dużej mierze chodzi o pieniądze, bo właśnie prezentacja materiałów promocyjnych jest głównym źródłem utrzymania Facebooka.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.07.2016 | 17949 odsłon | 78 komentarzy

Oferta zaproponowana przez firmę z Santa Clara musi zostać jeszcze zaakceptowana przez sąd. Jeśli tak się stanie, Nvidia wypłaci po 30 dolarów klientom, którzy nabyli karty GeForce GTX 970. Całość ma oczywiście związek z głośną afer „3,5 GB”, przez którą zieloni usłyszeli pod swoim adresem, słusznie zresztą, wiele słów krytyki.

więcej »
Adrian Kotowski | 26.07.2016 | 3180 odsłon | 8 komentarzy

Internetowy segment Verizona znacząco urośnie w siłę. Właściciel firmy AOL postanowił zapłacić za Yahoo 4,83 mld dolarów. Takiej transakcji oczekiwano już od jakiegoś czasu po słowach Marissy Mayer, CEO ostatniego z przedsiębiorstw, która zapowiedziała zmianę strategii i zasugerowała możliwość fuzji z innym gigantem branży IT.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.07.2016 | 7627 odsłon | 19 komentarzy

Nowe regulacje mają być też bardziej restrykcyjne dla reklamodawców. Chiński rząd opublikował właśnie tekst nowej ustawy dotyczącej reklam w sieci, która ma wejść w życie z dniem 1 września tego roku. Według nowego prawa, blokowanie reklam w jakikolwiek sposób ma być zabronione. Według ustawodawcy ma to wynikać z chęci zapewnienia sprawiedliwego rozwoju biznesu w internecie.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 05.07.2016 | 23730 odsłon | 24 komentarze

Reklamy nawet jak kłamią, to wiedzą jak się bronić. Firma Huawei poprzez swoje konto w serwisie społecznościowym Google+ opublikowała zdjęcie, które miało prezentować możliwości nowego aparatu cyfrowego, który zastosowano w phablecie P9. Czujne oczy internautów zauważyły jednak coś, co wyraźnie wskazuje na to, że firma posłużyła się manipulacją.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 22.06.2016 | 6134 odsłony | 18 komentarzy

Użytkownicy mogą płacić więcej. Netflix wciąż pozostaje najpopularniejszym serwisem oferującym usługę strumieniowania filmów, w ramach abonamentu, ale istnieje pewna linia, po której przekroczeniu sytuacja firmy może bardzo mocno ulec zmianie. Z przeprowadzonego niedawno w Stanach Zjednoczonych Ameryki sondażu wynika, że dla abonentów Netfliksa nieprzekraczalną granicą wytrzymałości jest pojawienie się jakichkolwiek reklam.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.06.2016 | 6219 odsłon | 20 komentarzy

Nowa funkcja przeglądarki ma jeszcze bardziej przyspieszyć ładowanie stron. Od niedawna blokowanie reklam dostępne jest w desktopowej wersji Opery, a od teraz z takiej opcji mogą skorzystać też użytkownicy sprzętu mobilnego. Opera Software udostępniła odpowiednią aktualizację dla wszystkich obsługiwanych systemów, a więc Androida, iOS i Windows Phone.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 30.05.2016 | 2677 odsłon | 10 komentarzy

Facebook przygotowuje się do wprowadzenia nowych reklam wideo - informuje redakcja portalu Edgadget. Według branżowych mediów spoty mają dostarczać więcej informacji na temat polecanych produktów, a oprócz tego pozwolą na dokonywanie szybkich zakupów. Co ciekawe, częściowo powinny one przypominać materiały promocyjne obecne w serwisie YouTube.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3 4 5 6 7 ... 8 »
Aktualności
Microsoft zachęca do zakupów przed świętami. 0
Dużo tu rowów i dziurek. 6
Montana wiosną ponoć też jest piękna. 9
Walec go przejechał. Zotac przedstawił swój najnowszy komputer dla gracza - MEK1. 2
Rekordowa gra wchodzi w fazę wydania. 9
Moc w najczystszej postaci. 47
Usprawnienie jest wdrażane dla aplikacji Instant Games. 7
Wszystko przez małe zainteresowanie tym rozwiązaniem. 4
Największy plebiscyt technologiczny zakończony. 27
Marka nie umarła. Fani serii Soulcalibur czekali pięć długich lat na zapowiedź nowej części. 18
Nie skorzystacie z „cudownego” mostka za 600 dolarów. 21
Facebook
Ostatnio komentowane